I forbindelse med renovering av huset kom jeg i kontakt med bladene mine, nærmere bestemt 12 meter av dem, noen sirlig plassert i tidsskriftkassetter med årgang og navn på ryggen, andre ordnet i plastposer. En gang var planen at det kunne være greitt å beholde dem for derigjennom å bygge opp et bibliotek slik at jeg gå tilbake for å se hvordan Logic DM 101 klarte seg i forhold til Alphason Sonata (begynte med dette mens jeg gikk i folkeskolen
).
Som dere skjønner, så har denne planen aldri blitt noe mer enn nettopp en plan og i dag klarer jeg ikke helt å avgjøre hvorvidt jeg har skaffet meg et gedigent avfallsproblem eller en kulturhistorisk gullgrube. Ettersom det smerter å kjøre hele biblioteket på fyllingen er jeg nysgjerrig på hva andre (for jeg er neppe alene) gjør med bladene går de i papirkurven, biblioteket eller finnes der en tredje vei?
B.M. Rådvill
Som dere skjønner, så har denne planen aldri blitt noe mer enn nettopp en plan og i dag klarer jeg ikke helt å avgjøre hvorvidt jeg har skaffet meg et gedigent avfallsproblem eller en kulturhistorisk gullgrube. Ettersom det smerter å kjøre hele biblioteket på fyllingen er jeg nysgjerrig på hva andre (for jeg er neppe alene) gjør med bladene går de i papirkurven, biblioteket eller finnes der en tredje vei?
B.M. Rådvill