- Ble medlem
- 28.10.2008
- Antall liker
- 1.135
Bon Iver,Bon Iver
|
Akkurat det der var jæla dårlig gjort syns eg. Du vil tydeligvis bare drive folk mot den sikre avgrunn...Bare et lite tips hvis noen er interessert; Bomp Records selger ut resten av det de har av Pebbles på vinyl til sympatiske priser. Når de i tillegg markerer ned verdien så pakken får et sånt deilig Ikke Tollpliktig-stempel på seg, da tenker jeg de har skjønt noe. Denne var jeg faktisk forberedt på å tolle inn, positiv overraskelse!
![]()
The road to hell is paved with good.....records??Akkurat det der var jæla dårlig gjort syns eg. Du vil tydeligvis bare drive folk mot den sikre avgrunn...Bare et lite tips hvis noen er interessert; Bomp Records selger ut resten av det de har av Pebbles på vinyl til sympatiske priser. Når de i tillegg markerer ned verdien så pakken får et sånt deilig Ikke Tollpliktig-stempel på seg, da tenker jeg de har skjønt noe. Denne var jeg faktisk forberedt på å tolle inn, positiv overraskelse!
![]()
"Just say no!!!" som Loudon Wainwright III sier. Er ille nok som det er just nu...
Bestilte en god del. 8) Så utover Surnaelven og en vakker sommerkveld idet jeg trykket på payment-knappen.Bare et lite tips hvis noen er interessert; Bomp Records selger ut resten av det de har av Pebbles på vinyl til sympatiske priser. Når de i tillegg markerer ned verdien så pakken får et sånt deilig Ikke Tollpliktig-stempel på seg, da tenker jeg de har skjønt noe. Denne var jeg faktisk forberedt på å tolle inn, positiv overraskelse!
Vis vedlegget 326771
The Beat Farmers - Loud and Plowed and LIVE !! (2001)The beat farmers - Tales of the new west (1985)
Vis vedlegget 326807
Rimelig strøken debut. 30 års jubileum og greier. Ganske mye fra samme årgang som låter drøyt mye mer datert enn dette. Men god musikk er jo tidløs da.
Tar meg like så godt en øl til gromplata.
Må vel bare konkludere me at kvelden var en eneste stor "sukess".At eg til tider kan bli lei av sentralen e ikkje tvil.
Men fy f*** kor mange trivelige mennesker man treffer her. Da for min del spesielt i musikk trådene.
Har akkurat hatt besøk av 3 medlemmer på sentralen(Townes, fjellreven og en som ikkje e aktiv).
For en super trivlig kveld med alt tilbehør dette har vært
Eg avslutter en super trivlig kveld med denne og en nydelig Japansk Nikka Whiskey før eg finner puten.
Gram Parsons - GP(1973)