united
Æresmedlem
Tow x 3
ørevennlig nok, kanskje i overkant?Cowbell - Haunted heart (2017)
Den enste interessante skiva eg har funnet av dagens releaser foruten Justin Townes Earle.
Alt er bedre med to mugger ja. Skjønner tegninga...ørevennlig nok, kanskje i overkant?Cowbell - Haunted heart (2017)
Den enste interessante skiva eg har funnet av dagens releaser foruten Justin Townes Earle.
Det kan vaffal ikke kompensere for mulig mangel på de raffinerte låter og den "bite" som forgjengeren fra 2014 har. Småskuffa etter en runde med den, men kanskje det blir bedre etter to mugger kaffe, for ikke å snakke om hvordan den muligens kan låte med en mugge mjød innabords.
Rett og slett meget bra! Rocker, pluss sommermusikkfeeling som vi har på Østlandet. Mer øl og sommermusikk i morgen. Kanskje The Beatles på vinyl. Eller The Dead. Eller noe annet.Synes den er bra efter to gjennomganger. Og så er dette bare Part 1.Low Cut Connie - Dirty pictures (part1) - (2017)
Denne har eg grugledet meg. Gledet meg til fordi den forrige var helt hinsides festlig, gruet meg for eg tviler veldig sterkt på at de kan matche Hi Honey (etter to låter virker de å være sånn nogenlunde på stones-kjøret jaffal).