I gang med samme. Krysser fingrer for at det er dårlig, men sjansene er vel rimelig små for det. Hører jo etter 29 sekunder at dette fort kan havne i ei handlekørj nær meg.First Listen: David Rawlings - 'Poor David's Almanack' 38:15
Stream David Rawlings' New Album, 'Poor David's Almanack' : NPR
Men har har lært seg engelsk siden sist?Rotet svært mye for å finne denne:
Håkon Gebhardt - That day ep (Geb, 2017)
Vis vedlegget 452076
Men, det betaler seg. Fine saker fra eks-Motorpsycho-mannen. Marì Simonelli, kona hans, på bass. Det er meget bra spilt og melodier som ihvertfall får meg til å spisse ørene. Tar den pånytt efter at jeg er ferdig med den siste, trøtte skiven til George Thorogood.
satt ikke helt, ikke foreløpig.I gang med samme. Krysser fingrer for at det er dårlig, men sjansene er vel rimelig små for det. Hører jo etter 29 sekunder at dette fort kan havne i ei handlekørj nær meg.First Listen: David Rawlings - 'Poor David's Almanack' 38:15
Stream David Rawlings' New Album, 'Poor David's Almanack' : NPR
Fyren har jo to drawbacks: han er fra Tromsø og bor i Trondheim; blir ikke lett da med uttalen. Men, synes han fikser det bra. Against all odds, altså.Men har har lært seg engelsk siden sist?Rotet svært mye for å finne denne:
Vis vedlegget 452076
Men, det betaler seg. Fine saker fra eks-Motorpsycho-mannen. Marì Simonelli, kona hans, på bass. Det er meget bra spilt og melodier som ihvertfall får meg til å spisse ørene. Tar den pånytt efter at jeg er ferdig med den siste, trøtte skiven til George Thorogood.
Fyren har jo to drawbacks: han er fra Tromsø og bor i Trondheim; blir ikke lett da med uttalen. Men, synes han fikser det bra. Against all odds, altså.Men har har lært seg engelsk siden sist?Rotet svært mye for å finne denne:
Elijah Ocean - Elijah Ocean (New wheel, 2017)
Høres bra ut det der! I skjæringspunktet Neil Young/Gurf Morlix/Slaid Cleaves eller therabouts?Denne fyren hører jeg støtt på, men det er det ikke mange andre som gjør:
Bill Mallonee - Forest Full of Wolves (Egen label, 2018 )
Vis vedlegget 452279
Han selger ikke en dritt, men leverer meget bra saker, selv om det kan bli mye likt. Guff litt på, ta en kald en og lytt til hans behagelige toner. Videoer har han ikke råd til, men et tips er at denne skiven burde Senterpartiet anskaffe. Hvis de finner Bandcamp da.
Får prøve denne mens jeg tar oppvasken...Phil Lee - The mighty king og love (2000)
Suveren plate eg stadig vender tilbake til.