united
Æresmedlem
vurderer heller seriøst å dra på cruise
Han herpa vel Queen også, til allmen akklamasjon?...Ellers ødela Åge Sten Nilsen i norske Wig Wam navnet. Han burde virkelig skamme seg. Og forbli i skammekroken.
Vet ikke om jeg sa dette dengang da, men jeg fyrte avgårde en mail som aldri ble besvart.Digitaliseringen av Harald Are Lunds NRK-programmer på 60- og 70-tallet, hvor blir de av? Er de slettet?
Jo, men da kalte du deg ikke skranglefant, eller sitter jeg med sneipen i munnviken og er allerede i Woodstock 2019?Han herpa vel Queen også, til allmen akklamasjon?...Ellers ødela Åge Sten Nilsen i norske Wig Wam navnet. Han burde virkelig skamme seg. Og forbli i skammekroken.
Hva blir det neste? ???
Vet ikke om jeg sa dette dengang da, men jeg fyrte avgårde en mail som aldri ble besvart.Digitaliseringen av Harald Are Lunds NRK-programmer på 60- og 70-tallet, hvor blir de av? Er de slettet?
Man kan jo prøve seg på en aldrisåliten purring?
Det er jo helt utrolig hva de har booket til dette evenementet. Attpåtil: More to be announced. 6 dager varer herligheten.
Sjekk ut Imarhan her: https://imarhan.bandcamp.com/album/imarhan-albumJeg har liten sans for musikk der jeg ikke forstår språket, eksempelvis afrikansk og samisk. Men, lyden av et instrument, dét går:
Mduo Moctar - Ilana (The Creator) (Sahel Sounds, 2019)
Vis vedlegget 535118
Fyren (33) er fra Algeri og river og sliter elegant i sin Fender Strato. Venstrehendt. Niks plekter. Dyktige musikere. Afrikanske rytmer, naturlig nok. Rett og slett meget bra. Han har nok hørt på en fyr fra Seattle, WA..