Etter 6 platesider med skrammel fra
The Who anno 1971 følte jeg behovet for mer moderne greier, ergo:
Kanonljud er vel å ta i litt, men det er kliss nakent og tydelig hva som foregår. De trøkker på, på sitt lurvete vis! Mer punch i det nedre registre hadde ikke skadet, men hva faen.
Post-itlappen hinter om hvor jeg bodde da jeg fant den men husker ikke om det var i St:holm eller Västerås
Ikke avspilt på hvem vet hvor lenge, men vaska den i formiddag og ble positivt overrasket over hva jeg hørte nå
'On March 1, 1973, Status Quo performed live at the Paris Theatre in London. They performed an hour-long set, featuring two tracks from their latest album (Piledriver): Don't Waste My Time and Paper Plane. This copy of the show comes from an unedited tape source, featuring full versions of songs like Someone's Learning and all of Francis Rossi's audience banter. The show was later edited down and broadcast on BBC Radio 1 on Saturday, March 24th, at 18:30.'
On March 1, 1973, Status Quo performed live at the Paris Theatre in London. They performed an hour-long set, featuring two tracks from their latest album (Pi...
www.youtube.com