bluesbreaker
Hundeeier
Norges popdronning
- hvis verden hadde vært rettferdig.
Om man ikke har noe forhold til Zappa fra før er det in my very humble opinion bedre å starte med en av det tre syttitallsutgivelsene 'Overnite Sensation', 'Apostrophe' eller 'One Size Fits All'. Gjerne i den rekkefølgen, de er mye mer tilgjengelige.Vinyl. Frank Zappa - Freak Out.
Har vel egentlig aldri hatt noe særlig med Zappa i hyllene.
Kjøpte noen i går, og kaster meg med
åpent sin ut i en lytt til denne.
Uenig. En musikkentusiast burde ikke behøve tilvenning via dårligere album.Om man ikke har noe forhold til Zappa fra før er det in my very humble opinion bedre å starte med en av det tre syttitallsutgivelsene 'Overnite Sensation', 'Apostrophe' eller 'One Size Fits All'. Gjerne i den rekkefølgen, de er mye mer tilgjengelige.Vinyl. Frank Zappa - Freak Out.
Har vel egentlig aldri hatt noe særlig med Zappa i hyllene.
Kjøpte noen i går, og kaster meg med
åpent sin ut i en lytt til denne.
Edit: og var min inngangsdør til et parallelt univers.
Fikk lyst å høre på dem jeg også. Og ser at det er dukket opp et par til på Wimp. Så da blir det denne:To rootsplater til, der countrygenet er sterkt.
The Sadies - New Seasons (2007)
I gang med enda en av disse supre kanadierne
The Sadies - Favourite Colours (2004)
Jada, var bare dėt tipset jeg fikk og det funket og det funket over all forventning på meg. Men det kan jo selvsagt være Frank sin feil det da.Uenig. En musikkentusiast burde ikke behøve tilvenning via dårligere album.
Hehe Jeg synes bare det er prinsippielt feil å som regel anbefale det mest tilgjengelige materialet av en artist. Det må da være lurest å anbefale det mest interessante. Så kan det selvfølgelig diskuteres hva som er de mest sentrale verkene til FZ.Jada, var bare dėt tipset jeg fikk og det funket og det funket over all forventning på meg. Men det kan jo selvsagt være Frank sin feil det da.Uenig. En musikkentusiast burde ikke behøve tilvenning via dårligere album.