Bra det der, ja. Bestilt. Liker 10".John Murry - Califorlornia (Evangeline, 2014)
Gjør som Chillerne, spiller med hjertet uttapå skjorta. Høres jæla bra ut innledningsvis.
10" landa i kassen i forrige uke.
Bra det der, ja. Bestilt. Liker 10".John Murry - Califorlornia (Evangeline, 2014)
Gjør som Chillerne, spiller med hjertet uttapå skjorta. Høres jæla bra ut innledningsvis.
10" landa i kassen i forrige uke.
Fikk denne i dag. Måtte bare ta et bilde av dekorasjonene på emballasjen. Noen, i dette tilfellet Lolipop Records i Glendale, Los Angeles, legger virkelig sjelen sin i å ha kontakt med kundene. En eller annen, det må være en dame, har virkelig brukt tiden til dette. Slik skal det gjøres!
Dypere og dypere inn i countryland. Dette er jo riktig bra, men hvorfor?Mvh
[video=youtube;XuER5aO0XC4]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=XuER5aO0XC4[/video]
to av to deph.Dypere og dypere inn i countryland. Dette er jo riktig bra, men hvorfor?
..hjelp.
Tyrkiske frisører er konge. Stang med bomull dyppet i bensin og så er det apocalypse now på hele trynet så man lukter svidd lik, inntil man blir dyppet i vasken og skrubbet og innsauset med sitronsprit for å kamuflere massakren. Gikk til slike et par ganger i uken når jeg bodde der.Åpner ører og åpent sinn, snart begynner til og med jeg å høre på progrock. Kommer sikkert av alder og økt hårvekst i ørene. (heldigvis har jeg en tyrkerfrisør i førsteetasje som freser bort ørehåra med lighter hver gang)
Samme fyren? Uansett: Bra saker dette:
Led Zeppelin - I
Interessant band dette. Virkelig i vinden for tiden, står om de på hele interweben. Visstnok gitt ut tre plater på rappen nå. Digger retrosoundet de har gående, skulle tro det var 1969 igjen.
Noen som har noe kjennskap til bandet?
Til og med gjort seg flid med å få videone til å se retro ut. Disse blir det spennende å følge fremover.
Det har vi vel alle.@janfrt: Jack O. har surra med litt av hvert:
Du spiller mye bra i kveld, Thee Walton Family member.