BurntIsland
Hi-Fi freak
Begynner å få sans for epn som janfrt postet for noen dager siden. Klassisk aussierock fra 2013:
Suveren plate den "On the threshold of...". Åpningen er bra, synes jeg (av Hayward/Edge) og teksten bør leses mens platen spilles:tja, Jenshus er nå ganske rocka der da, heldigvis. Til og med psych rock, vel?
Her i gården har det gått i (mellotrondrevet britisk) gammalpop, fire skiver på rappen fra
The Moody Blues
Vis vedlegget 268713
De var ikke kjipe med coverene på den tida.
De ble spilt endel i ungdomstida, det var en i gjengen som var superfan. Fortsatt er det On the Threshold of a Dream (1969) som er den klare favoritten min. Ihjelspilt på 70-tallet.
I morra blir det kanskje Barclay James Harvest?
Artig gjenhør.
First Man: I think, I think I am, I think. Establishment: Of course you are my bright little star. I've miles And miles Of files Pretty files of your forefather's fruit And now to suit our Great computer You're magnetic ink. First Man: I'm more than that, I know I am, at least, I think I must be. Inner Man: There you go, man, keep as cool as you can. Face piles And piles Of trials With smiles It riles them to believe That you perceive The web they weave And keep on thinking free. |
Samme her. Alt annet er dritt.The Grapes of Wrath - "Cause It Was Her"
liker mer og mer garagerock jeg. Enkelt og greit.
Observant du.Gleder meg til Barclay James Harvest-sakene du skal presentere. Og litt Roy Harper til høyre på bildet?tja, Jenshus er nå ganske rocka der da, heldigvis. Til og med psych rock, vel?
Her i gården har det gått i (mellotrondrevet britisk) gammalpop, fire skiver på rappen fra
The Moody Blues
Vis vedlegget 268713
De var ikke kjipe med coverene på den tida.
De ble spilt endel i ungdomstida, det var en i gjengen som var superfan. Fortsatt er det On the Threshold of a Dream (1969) som er den klare favoritten min. Ihjelspilt på 70-tallet.
I morra blir det kanskje Barclay James Harvest?
Artig gjenhør.
Jeg hadde glemt det begrepet. Egentlig et jævlig bra sjangernavn.syrerock
Kresen du da, ikke bare skal det være uvanlig, men det skal være musikk i tillegg.@deph
Cato Sanden. Alt har en verdi for noen, men folket løper vel ikke akkurat ned dørstokken for Sanden.
kan bli stemplet som muzakpolizei for mindre.Kresen du da, ikke bare skal det være uvanlig, men det skal være musikk i tillegg.@deph
Cato Sanden. Alt har en verdi for noen, men folket løper vel ikke akkurat ned dørstokken for Sanden.
Da ble det jaggu meg 27 grader. Bra Blågress dette.Pert Near Sandstone - The Hardest Part Of Leaving (2014)
andre runden på denne også, kan være en av de beste bluegrass/americanaskivene av året. Fra Minnesota.