G
Gjestemedlem
Gjest
Måtte jo sjekke ut litt mer av Sturgill Simpson... steike han kan lage musikk!
Da får vi begynne å sjekke vinylen:Takk for gode forslag! 3 utgivelser på vinyl er bestilt. Deriblant, ikke Heavy Reverie.
Spilt igjennom alt av Buffalo Killers album på spotify ikveld, alt er topp, untatt den nyeste Heavy Reverie som er totalt ræva. Så da er det vel slutt for den gruppa og.
Og konsert på onsdag...En til fra denne mannen. Dette er ekte musikk og fra øverste hylle.
[video=youtube;HMB3sfvrFKc]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HMB3sfvrFKc[/video]
Ikke akkurat nabobula mi, men hadde tatt turen hvis jeg hadde hatt mulighet.Amy Lavere - Runaway's Diary (2014)
det var da som... spiller på nabobula i morra. Hvordan skal jeg få til det, går jo ikke.
hamsterbleie? Ukjent for meg. Det gikk ganske absurde mengder øl til gårsdagens Laugsaften. Peddy'en stilte med en kasse heimebrygg- en knakende god apa.høy hamsterbleiefaktor der townes.. hadde satsa på bøtta i midten..
jeg vet ikke hvem som postet under mitt nick i halv tretida i natt, jeg tror jeg kom hjem senere enn det??hamsterbleie? Ukjent for meg. Det gikk ganske absurde mengder øl til gårsdagens Laugsaften. Peddy'en stilte med en kasse heimebrygg- en knakende god apa.høy hamsterbleiefaktor der townes.. hadde satsa på bøtta i midten..
I tillegg har eg brukt halve formiddagen til å rydde vekk annet fra ymse mikro og makrobryggeri. Knall kveld, kjemisk fri for guilty pleasures denne gangen. (Tror eg i alle fall, må ærlig innrømme at eg ikkje har en veldig klar erindring over posting av bildet over...)