Audiophile-Arve
Æresmedlem
Det var nettopp det eg meinte. Håpa på at Deffe tok hintet. Men eg er ikkje sikker på om han skammar seg nok.
Om man er villig til å overgi sitt eget land og folk til fremmede makter og fiendtlige inntrengere, og åpner for at slike skal få kolonisere sitt eget land fordi de selv har noen nevrotiske tilstander så er en lyktestolpe endelikt. Ferdig snakket.Det var nettopp det eg meinte. Håpa på at Deffe tok hintet. Men eg er ikkje sikker på om han skammar seg nok.
Ad hominem:Om man er villig til å overgi sitt eget land og folk til fremmede makter og fiendtlige inntrengere, og åpner for at slike skal få kolonisere sitt eget land fordi de selv har noen nevrotiske tilstander så er en lyktestolpe endelikt. Ferdig snakket.Det var nettopp det eg meinte. Håpa på at Deffe tok hintet. Men eg er ikkje sikker på om han skammar seg nok.
Har du drekki nå?Vel jeg ser problemene med Militante Islamismer og den store stygge ulven ISIS... (nå så jeg det kunne menes som et ordspill, men jeg mener de "er stygge ulven")
Men det er da ikke mindre problem med NMR....
Selvom PST sist jeg sjekket regner faren fra Islamist terror som størst, noe jeg forsåvidt er enig i så har en mann som påpekte seg som NMR supporter tatt mest terroroffer og menneskeliv... både i By og i en annen aksjon på utøya...
Han het Breivik.
Jeg er enig i at Islamist terror er det farligste av to onder, altså i hvilke aksjoner vi kan mest vente oss..
Men NMR og annen nazist terror har vist seg svært effektive og farlige de også..
Felles for de begge er at de hater jødene...
En Islamsk terrorist skal stå bra på om han skal slå Breivik..... Ikke minst fordi Vite menn selvsagt er mye mer usynlige for både politi og myndigheter.. om en Celle andregen ISIS folk så mye som har sagt noe på nett eller mobil blir fort overvåket..
Overvåkningen er så rå at sikkert Dephot og andre, sikkert også jeg er overvåket...
Breivik var overvåket, men siden han var fra god familie hvit og Norsk så var han ikke mer overvåket enn medmedlem Gjestemedlem...
Skal vedde på at de følger mer med nå...
Ja hadde tatt et par pils..Har du drekki nå?Vel jeg ser problemene med Militante Islamismer og den store stygge ulven ISIS... (nå så jeg det kunne menes som et ordspill, men jeg mener de "er stygge ulven")
Men det er da ikke mindre problem med NMR....
Selvom PST sist jeg sjekket regner faren fra Islamist terror som størst, noe jeg forsåvidt er enig i så har en mann som påpekte seg som NMR supporter tatt mest terroroffer og menneskeliv... både i By og i en annen aksjon på utøya...
Han het Breivik.
Jeg er enig i at Islamist terror er det farligste av to onder, altså i hvilke aksjoner vi kan mest vente oss..
Men NMR og annen nazist terror har vist seg svært effektive og farlige de også..
Felles for de begge er at de hater jødene...
En Islamsk terrorist skal stå bra på om han skal slå Breivik..... Ikke minst fordi Vite menn selvsagt er mye mer usynlige for både politi og myndigheter.. om en Celle andregen ISIS folk så mye som har sagt noe på nett eller mobil blir fort overvåket..
Overvåkningen er så rå at sikkert Dephot og andre, sikkert også jeg er overvåket...
Breivik var overvåket, men siden han var fra god familie hvit og Norsk så var han ikke mer overvåket enn medmedlem Gjestemedlem...
Skal vedde på at de følger mer med nå...
Sitat:"Du føk forbi FrP uten å ense det,". Dette er noe av det mest arrogante jeg har lest.Ad hominem:Om man er villig til å overgi sitt eget land og folk til fremmede makter og fiendtlige inntrengere, og åpner for at slike skal få kolonisere sitt eget land fordi de selv har noen nevrotiske tilstander så er en lyktestolpe endelikt. Ferdig snakket.Det var nettopp det eg meinte. Håpa på at Deffe tok hintet. Men eg er ikkje sikker på om han skammar seg nok.
Dette blir bare tristere og tristere. At du har hatt åpenbare religiøse sider, er vel neppe noe nytt, men nå overgår du snart de du kritiserer hardest, i religiøs overbevisning over din egen fortreffelighet og rettferdige harme. Du føk forbi FrP uten å ense det, nå har du også overtatt den bavianske retorikken fra nettets mørkeste avgrunner, sjelden har jeg bivånet en klarere og mer åpen radikalisering.
God tur videre, men jeg håper virkelig du møter et eller annet underveis som evner å sette på veibelysningen, så du selv oppdager hvor du er på vei.
Disqutabel
Henge nordmenn i lyktestolper? Ja det var vel det SU og AKP m/l sang at de ville gjøre med Unge Høyre og "kapitalisetene" den gangen for lenge siden da jeg var aktiv ungdomspolitiker. Arogant? tror ikke "De Røde" syntes det selv den gangan i alle fall!^ Nja. Jeg ville nok trodd at trusler om å henge nordmenn opp i lyktestolper ("Ferdig snakka!") er hakket mer arrogant, spør du meg.
Nei det var den om å bade seg i badekaret med Unge høyres blod det.... -Kan du ikke sangene da?Henge nordmenn i lyktestolper? Ja det var vel det SU og AKP m/l sang at de ville gjøre med Unge Høyre og "kapitalisetene" den gangen for lenge siden da jeg var aktiv ungdomspolitiker. Arogant? tror ikke "De Røde" syntes det selv den gangan i alle fall!^ Nja. Jeg ville nok trodd at trusler om å henge nordmenn opp i lyktestolper ("Ferdig snakka!") er hakket mer arrogant, spør du meg.
Det er jo det som har skjedd til nå så det er lite som tyder på at det vil endre seg. Løfven satt jo med Moderaternas velsignelse. Desember-overenskomsten som de kalte det.Valgresultatet i Sverige ble en tre-deling. Ingen kan danne regjering uten SD's aksept, med mindre det oppstår en storkoalisjon mellom S og M (og det tror jeg ikke det kommer til å gjøre). SD vil være i stand til å velte enhver regjering på saker de er spesielt uenige i. Hvis det likevel skulle oppstå en storkoalisjon for å drive gjennom liberal innvandringspolitikk mot SD's vilje kommer SD fort til å bli største parti i meningsmålingene. Den plutselige interessen for innvandringsspørsmålet over stort sett hele det politiske spektrumet skyldes denslags politiske realiteter.
Du tror ikke muligens dette etterhvert kommer til å få noen slags konsekvenser for hvilken praktisk politikk som føres i Sverige?
Quisling mistet livet da etterkrigsoppgjøret kom. Jeg ser for meg noe tilsvarende i Sverige endel år frem i tid om utviklingen fortsetter til nå. Ingen selvtekt så klart, men dødsstraff ved lov og dom i en unntakstilstand.Det er en like foraktelig tanke uansett hvor den kommer fra, Spiralis. Og i et diskusjonsforum bør det være helt i orden å be seg fritatt for utsagn om at andre nordmenn skal tas livet av, når oppgjørets time kommer.
Det er ikke forræderi å være naiv politiker ala enkelte partier....Quisling mistet livet da etterkrigsoppgjøret kom. Jeg ser for meg noe tilsvarende i Sverige endel år frem i tid om utviklingen fortsetter til nå. Ingen selvtekt så klart, men dødsstraff ved lov og dom i en unntakstilstand.Det er en like foraktelig tanke uansett hvor den kommer fra, Spiralis. Og i et diskusjonsforum bør det være helt i orden å be seg fritatt for utsagn om at andre nordmenn skal tas livet av, når oppgjørets time kommer.
Jeg håper ikke de kommer dit noen gang selvsagt, men landssvik er en svært alvorlig forbrytelse som krever en alvorlig straff. Å åpne landet på vidt gap for at fremmede makter sakte men sikkert skal kolonisere lande helt til de selv mister flertallet og kontrollen er et svik mot landet, akkurat som Quisling åpnet landet for tyskerne okkupasjon og kontroll.
Jeg er også tilhenger av å gjeninnføre dødsstraff for de alvorligste forbrytelse i Norge, om det skjer ved henging eller skarprettere er ikke så viktig.
Det er bekymringsfullt med fremveksten av mindre demokratiske partier som det vi ser i Polen og Ungarn f.eks., men det er en helt naturlig reaksjon på den hodeløse politikken som har vært ført i Europa de siste årene. Med folk som Merkel og Løfven i spissen. Ønsker man ikke en slik politisk utvikling så må man reversere den massive migrasjonsbølgen, menneskesmuglingen og opportunismen. Vi ser så smått tegn til Bedring, men i Italia måtte det en konservativ regjering til. Og det vil behøves i de flste andre Europeiske land også, om man vil unngå at alternativet er høyrepopulisme og mindre demokratiske partier.Vel vi lever i mer og mer et Globalt samfunn, Folk vil hit, sånn er det.. Var engang vi nordmenn ville til Amerika også, da ble vi en folkegruppe som ble betegnet negativt som alle andre, Irlenere, Italienere osv...
Det er endringer nå, jeg vet ikke om Trumper, Brexiter og SD, Frp er bra for verden.. Det gjenstår å se.. Spesielt Trump og Brexit politikk.
Jeg har tro på at ting endrer seg i Sverige. SD kommer vel til å skjerpe seg med oppgaven om de blir tildelt makt akkurat som Frp...
Om SDs saker blir tatt inn i varmen, så kommer andre partier til å ta inn politikken. Vi ser det allerede i KD og Mod.
Men hvordan skal det da gå med deg i klima og Trump-tråden?^"Å fare langt forbi Frp" er ikke "brunbeising". Det er å karakterisere Gjestemedlems reise udi rablerier og sier ikke noe om Frp.
Det er mulig det "faller på sin egen utopi", men jeg foretrekker et diskusjonsforum der man ikke får beskjed om at "oppgjørets time" nærmer seg og det skal ryddes ut blant "landsforræderne", mens man ser for seg at det skal henges folk i lyktestolper.
Jeg tror også det kan være klokt med en innleggsgrense på Off Topic, slik at man slipper å se absolutt alle tråder snødd ned med dette griseriet.