Hva har skjedd?

Jens123

Hi-Fi interessert
Ble medlem
10.09.2006
Innlegg
64
Antall liker
2
Utrolig surt:(
Men nå er endelig HFS tilbake!:D
 

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
788
Torget vurderinger
5
Får håpe det finnes en komplett back-up. Har vært mange interessante tråder i det siste. dessuten mangler det masse i PM-boksen.
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
Hei alle sammen! Godt å være tilbake igjen!
 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.359
Antall liker
11.130
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Ja ser ut for at alt etter 17.1 er gått i sluket.
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
788
Torget vurderinger
5
Har en følelse at det vil komme og gå litt. Ting går sakte og mye mangler. Kan nok ta en dag eller to til før sentralen er oppe og kjører for fullt.
 

OS

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.01.2005
Innlegg
1.587
Antall liker
11
Torget vurderinger
3
Vet ikke om det er hackeren som er dyktig eller uniweb som er udyktige. Jeg heller mot det siste alternativet. Det er ganske utrolig at en hacker greier å sette en av Norges største hoster ut av spill i 4 dager!

mvh,
OS
 

BR

Hi-Fi interessert
Ble medlem
07.09.2004
Innlegg
71
Antall liker
0
Til "Berg": Hva skjer med med den gode sideopplastingstjenesten(mediatech) du innførte?
 

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1
Til "Berg": Hva skjer med med den gode sideopplastingstjenesten(mediatech) du innførte?
Ingenting jeg skrudde den bare av siden sentralen var nede.
 

O.J.B

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.11.2004
Innlegg
837
Antall liker
2
åhh, det var deilig, har sitti med spasmer i lang lang tid! Håper den tyrkeren blir skutt eller at noen setter fyr på`n.

MVH
Ole
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.915
Antall liker
5.933
Torget vurderinger
2
Ingen av Hifisentralen sine filer ble berørt av hackingen, men Uniweb stengte vår ftp-tilgang og la ut en 2 uker gammel backup på en annnen server.

Jeg er usikker på om de har tatt vare på våre siste 2 uker, men det tviler jeg på.

Mvh
Høvdingen
 

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Innlegg
1.343
Antall liker
1
hax0red?

jeg trodde det var de nye sidene som hadde blitt lansert, jeg...

Men jeg ser nå at vi er tilbake der vi var
 

anywhere

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.02.2004
Innlegg
349
Antall liker
23
Sted
Oslo
Torget vurderinger
3
Ingen av Hifisentralen sine filer ble berørt av hackingen, men Uniweb stengte vår ftp-tilgang og la ut en 2 uker gammel backup på en annnen server.

Jeg er usikker på om de har tatt vare på våre siste 2 uker, men det tviler jeg på.

Mvh
Høvdingen
Det hørtes da veldig lite kundevennlig ut. Hvis ikke sidene ble berørt burde jo alle data være intakt på gammel server. Men det står kanskje litt på viljen også.
 
K

krille_krokodille

Gjest
Rent teknisk var det vel ikke en h4xor, men cr4x0r som gjorde det her. Hackere gjør ikke sånt som det her, det er det crackere som gjør. Ifølge mine pålitelige kilder. Crackere er på en måte ondsinnede hackere.

http://en.wikipedia.org/wiki/Cracker_(computing)

Mine pålitelige kilder sier også at: "hifisentralen er n00bs som lar en sånn fjott som det komme seg inn på sidene sine LOLZ OMG!!!111oneone"
 

Boe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.09.2005
Innlegg
205
Antall liker
1
Torget vurderinger
1
Jeg er usikker på om de har tatt vare på våre siste 2 uker, men det tviler jeg på.
Mvh
Høvdingen
Og jeg som har tatt meg sammen og jobbet som en gal med innlegg de siste to ukene for å få to stjerner og bli kategorisert som "Hifi-interessert", nå er jeg tilbake til 26 innlegg og "Medlem" i uoverskuerlig framtid.
Deprimerende.... :'(
(Jeg må derfor advare brukerne om at det kan komme flere tullete innlegg fra meg den nærmeste tida, for jeg vil også bli Hifi-interessert, nemlig.) :D
 

jane

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.06.2004
Innlegg
3.115
Antall liker
1.126
Sted
'
Jeg er usikker på om de har tatt vare på våre siste 2 uker, men det tviler jeg på.
Hvorfor tviler du på det?
I avtalen mellom HiFisentalen og ISP er jeg rimelig sikker på at det står et punkt om disaster/recovery og hvor stort datatap kunden maksimalt kan påregne (i antall timer/dager).
3 uker tilhører "gutterommet" og ikke en profesjonell ISP.

Jan E Veiset
 

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Innlegg
1.343
Antall liker
1
Betaler man for backup bør den være nyere enn 2 uker, ja.
OM man ikke gjør det derimot, vel da kan man selv trekke seg i rumpehårene
 

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Innlegg
1.343
Antall liker
1
Er det bare meg, eller går forumet kjempetregt?
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
788
Torget vurderinger
5
Er det bare meg, eller går forumet kjempetregt?
Like ille her. Er det noe tålmodigheten min ikke har godt av så er det trege nettverk og nettsider.
 

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Innlegg
10.338
Antall liker
2.877
Nå kan jeg gå og smøre meg ei brødskive mens jeg venter på at neste side åpner opp... :-X
 
Topp Bunn