Det er en stund siden sist det ble handlet plater. Men den siste til Krauss & Plant kom omsider. Den har fått noen runder allerede, og jeg liker den godt. Plata er i samme gata som den forrige, så likte du den, så liker du sikkert denne også.
Vi har jo utsøkt smak begge to, så jeg regner jo i grunnen med detMange fine plater i ulike genre du har kjøpt inn nå. Av de senere du viser, har jeg alle unntatt Sonny Clark og Eagles.![]()
Neste gang så skal vi sørge for å invitere med deg i badetDet er bare så vakkert når to noenlunde heterofile menn bader sammen i hverandres fortreffelighet![]()
Så lett akter ikke jeg å gi meg. Her skal det tvangsspillesHadde den innom, men strikken røyk.
Jeg hører faktisk på den nå. Ingen bør holde pusten og vente på at den havner på torget.Haha!
Gratulerer!
Hvis ikke TRUTH faller i smak, så står folk i kø for å få tak i den.![]()
Mine sier Amazon….Jeg har i mange år gått og småirritert meg på høyttaler terminalene på ML forsterkeren. De er av en noe spesiell type som bare liker spader. Jeg har brukt uterminert kabel frem til nå. Men det har alltid vært fiklete å få dem til å sitte skikkelig. Hele 50 spenn har derfor blitt investert for å orden på dette. Spadene virker til å være solide og er lette å få festet skikkelig til kabelen.
Vis vedlegget 784668
Men hva ser jeg når jeg skal montere dem..
Jo jeg har to forskjellige kabeltyper. En 2,5mm som er stolt merket med Biltema. Og en annen 1,5mm som er umerket men sannsynligvis kommer fra Clasern.
Jeg har ikke merket noenting, så der røyk siste rest av haifai kredden min![]()
Jeg har faktisk noen tjukke haifai kabler liggende, men de er for korte og derfor klart det dårligste valgetViktigste er at de er lange nok, i begge ender!![]()
De har opp til 2x6kvadrear hos Clas, men 2x2,5 har de på lagerJeg har faktisk noen tjukke haifai kabler liggende, men de er for korte og derfor klart det dårligste valget
Jeg får ta turen innom Clas i morgen og se om de har 2,5 mm inne.
Hva galt har jeg gjort for å bli tatt for å være BergenserDe har opp til 2x6kvadrear hos Clas, men 2x2,5 har de på lager
DET er jo en ren hedersbetegnelseHva galt har jeg gjort for å bli tatt for å være Bergenser
Men jeg sjekket den lokale sjappa og de hadde på lager der også.
Når du skryter urettmessig av en person trenger du ikke beklage!Beklager, jeg synes du sa at du var bergenser tidligere, men da har jeg desverre blandet deg med en annen. Nok en gang beklager!
tror jeg skal ta en pause fra dette forumet nå
Det er ingenting å beklage TT. Så mye som disse Bergenserene gjør ut av seg, så, er det ikke rart du tror at at alle vestpå er fra BergenBeklager, jeg synes du sa at du var bergenser tidligere, men da har jeg desverre blandet deg med en annen. Nok en gang beklager!
tror jeg skal ta en pause fra dette forumet nå
Nå ble jeg nysgjerrig. Pluggene fungerte fint for meg. Lette å montere og kabelen sitter godt fast. Hva var det du mislikte ?Rett kabel i rett segment, slik du har tenkt?.. Hater de nakamichi pluggene selv, men som alltid, godt vi har ulik tilnærming. Også til plugger.
Hetta var "sprø" dvs den sprakk. Ikke var det rent metall, snarere en kjip variant. Etter at det skjedde to ganger heiv jeg skiten, for meg, på dør..Må ble jeg nysgjerrig. Pluggene fungerte fint for meg. Lette å montere og kabelen sitter godt fast. Hva var det du mislikte ?
Det er jo ikke godt nok. Mine virker å være så solide. Så so far so goodHetta var "sprø" dvs den sprakk. Ikke var det rent metall, snarere en kjip variant. Etter at det skjedde to ganger heiv jeg skiten, for meg, på dør..![]()