Storry Long..... Nett no akkurat no.... faen.... dinnane AT3100(S) MC (med utskiftbar schtiFt) - nei ike SHEEEEETTT....let jo et par skyskrapere bedre enn Denon DL103R til sammenlikning.
Also... aparte fra at alle MCer har dinnane metallklang som mangen elsker å elske.... den manglet liksom spektret der vokal er dominant.... men jeg TENKTE at den kan jo ikke være så mye dårligere enn MM/IM PUer...?
Well, what I do.... dinnane PU er jo standardutrustning til den lydløse Double DD XP99 spilleren som er skreddersydd fra stift til end off Jack off.....et fullstendig mekanisk, teknisk og elektrisk balansert system.... Siden XP99, har autoplay uendelig lot jeg faenskapen bare gå og gå... et par dritdårlige platter, Desiree noe (Fy faen for en kjedelig stemme) og 5000 volts noe (dritbra lyd, dritdårlige sanger og artister) .... men etter flippflopp antall ganger satte jeg på en Amnesty sampleplate (Conspiracy of Hope) og etter et heidundranes repeatshow.... begynte PUN å livne i lundar... den forandret totalt karakter,,... fortsatt den derre MC Hammer lyden men nuh, spring blomsten opp.... så det let ille bra faktisk....
Som bringer meg til det egentlige temaet.... samleplater av god kvalitet med gode artister går greit å høre omattat og ommattatt aka Stomperud.... Vel... never liked dis artist but lyd1 står for sich selbst.....
Butt den let vindmøller bedre på Vinyl.... Wel...