^
Pssst:
Pssst:
Nå har jeg fått solgt mine Beats Studio, så da er tiden inne for å kjøpe noe annet..
Nå har jeg fått solgt mine Beats Studio, så da er tiden inne for å kjøpe noe annet..
Da har du snart noe å henge til pynt som gjør at du ser hip og kul ut, og noe å bruke. Grattis!Beats har god bærekomfort, og jeg likte blåfargen som var på den jeg hadde, men ellers var det ikke noe å rope hurra over..
2 hodetelefoner på kort tid. Her har vi har en ny frekventist, dere. 50 kroner på at han har kjøpt hodetelefoner med nypris på minst 5000 kroner innen utgangen av 2013. Any takers?
Hehe, jeg likte aldri lyden, et stort sprang fra lyden i mine Magnepaner, er godt vant til mindre bass en de fleste. Så Shure tror jeg skal passe godt.Selv hadde jeg Beats Pro i hmmm, 1-2 mndr. Det var faktisk ikke lyden som avtente. Det var heller komfår. Husker skuffelsen stakk dypt, da jeg så hvor negativt de var mottatt av folk med peiling, hahaha...
Shure SRH940 er lette å like, og du kan like gjerne rope dem med en gangDe var lette å selge ja, litt værre med Shure hvis jeg ikke liker dem ( tror jeg )
Tror nok de er kommet for å bli.Shure SRH940 er lette å like, og du kan like gjerne rope dem med en gangDe var lette å selge ja, litt værre med Shure hvis jeg ikke liker dem ( tror jeg )5mm flaggline f eks fungerer glimrende. ( og 100 timer med innspilling)
Destiny..![]()
LSound selger K550 for 1650,- for tiden (45% avslag), og SRH940 er ikke billigere enn detteK550 koster jo en del mer en SRH940, de koster vel ca. det samme som K540