.......... og ikke minst..... hvor får man kjøpt den ?
|
Jeg vet ikke om "vanlige" kunder får kjøpt Nordost Vidar kabel-innbrenneren, men mener jeg har hørt en pris på rundt 5000 dollar for apparatet. Ta det med en veldig stor klype salt, da den informasjonen ikke lå lengst frem i hjernebarken...Rudi skrev:.......... og ikke minst..... hvor får man kjøpt den ?
Koble av pickup - koble RCA til brenneren....Rudi skrev:Takker for intresant link, skal undersøkes nærmere.
Det man definitivt skulle ha hatt var en kabelbrenner som kunne hookes opp til armkabler på platespillere. Kanskje man kunne lage en connection kabel........ dette må tenkes nøye ut![]()
Lurer meg på om ikke Geir i OHFC har en Nordost sak "liggende" .. ring ham og spør om du kan få låne den (mot en liten godtgjørelse), eller spør ham om han skal selge den.Rudi skrev:.......... og ikke minst..... hvor får man kjøpt den ?
Rudi skrev:.......... og ikke minst..... hvor får man kjøpt den ?
Jeg fikk min arm og platespillerkabel innbrent på OHFC.Rudi skrev:Takker for intresant link, skal undersøkes nærmere.
Det man definitivt skulle ha hatt var en kabelbrenner som kunne hookes opp til armkabler på platespillere. Kanskje man kunne lage en connection kabel........ dette må tenkes nøye ut![]()
Det er en måte å gjøre det på, men jeg tror da forsterkeren må være på. F.eks bare til preampen og lar denne stå ukoblet videre, med mindre du vil høre på innbrennings cd'en da.Rudi skrev:HVIS............ jeg hooker opp alle XLR kablene mine mellom en cd spiller og forsterker og setter en "burn-in" cd på repeat i 2-3 døgn så skulle det vel i teorien gjøre susen ?
Hvorfra får man lastet ned en "burn in cd"? ???Rudi skrev:HVIS............ jeg hooker opp alle XLR kablene mine mellom en cd spiller og forsterker og setter en "burn-in" cd på repeat i 2-3 døgn så skulle det vel i teorien gjøre susen ?
Cablecooker har dette++++Rudi skrev:HVIS............ jeg hooker opp alle XLR kablene mine mellom en cd spiller og forsterker og setter en "burn-in" cd på repeat i 2-3 døgn så skulle det vel i teorien gjøre susen ?