Justin blir 18 når tid som helst, ikke sant? :dag1234 skrev:Bob Dylan - Plymouth rock Mens det siste lille streif av glede ennå dveler hos oss i denne vår dystre vinter. Jaffal godt det er skuddår, nå som hjertet har skuddsår.
|
Justin blir 18 når tid som helst, ikke sant? :dag1234 skrev:Bob Dylan - Plymouth rock Mens det siste lille streif av glede ennå dveler hos oss i denne vår dystre vinter. Jaffal godt det er skuddår, nå som hjertet har skuddsår.
Hm, prøver du her å si at du har den live-plata på vinyl :united59 skrev:Veldig bra altså (!) er konklusjonen fra en som er bra fan også av trubadur-Jurado.
Damien Jurado - Live at Landlocked (2011)
Minner meg om at jeg endelig må få kjøpt inn Saint Bartlett (hvor mange ganger har den tanken forsvunnet for meg?).![]()
Har den live'n ikke på vinyl nei, men ser faktisk at den fins i det formatet på amazon.torem skrev:Hm, prøver du her å si at du har den live-plata på vinyl :united59 skrev:Veldig bra altså (!) er konklusjonen fra en som er bra fan også av trubadur-Jurado.
Damien Jurado - Live at Landlocked (2011)
Minner meg om at jeg endelig må få kjøpt inn Saint Bartlett (hvor mange ganger har den tanken forsvunnet for meg?).![]()
? Jeg har gått glipp av den, og nå ser det ut som den kun er tilgjengelig som mp3 - blir liksom ikke helt det samme for meg
Ok, jeg skal gi den nye plata noen runder til. Ble kjøpt sammen med div. andre plater, bl.a. Lambchop, så har ikke fått tid til å høre så mange ganger.
Saint Bartlett anbefalles (tekstene er riktignok alvorsame)
Sorgens kapittel starter i morgen... :'(lars_erik skrev:Justin blir 18 når tid som helst, ikke sant? :dag1234 skrev:Bob Dylan - Plymouth rock Mens det siste lille streif av glede ennå dveler hos oss i denne vår dystre vinter. Jaffal godt det er skuddår, nå som hjertet har skuddsår.![]()
Tidlig kveld?65finger skrev:disse
En ny hvaforno`?dag1234 skrev:Mens vi venter på en ny 1. 618 033 989
Lettere denne?lars_erik skrev:En ny hvaforno`?dag1234 skrev:Mens vi venter på en ny 1. 618 033 989
Gylne snitt!dag1234 skrev:Lettere denne?lars_erik skrev:En ny hvaforno`?dag1234 skrev:Mens vi venter på en ny 1. 618 033 989
Er det ikkje bare forholdstallet for det gylne snitt da?lars_erik skrev:En ny hvaforno`?dag1234 skrev:Mens vi venter på en ny 1. 618 033 989
Du har nok rett i det. Og i denne sammenheng er det nok sannsynligvis relatert til gjennoppstandelsen av unge herr Bieber ;DTownes skrev:Er det ikkje bare forholdstallet for det gylne snitt da?lars_erik skrev:En ny hvaforno`?dag1234 skrev:Mens vi venter på en ny 1. 618 033 989
har de klart å masseprodusere den? den ligner på et menneske. skremmende livaktig. det er det som gjør den farlig :-\dag1234 skrev:Sorgens kapittel starter i morgen... :'(lars_erik skrev:Justin blir 18 når tid som helst, ikke sant? :dag1234 skrev:Bob Dylan - Plymouth rock Mens det siste lille streif av glede ennå dveler hos oss i denne vår dystre vinter. Jaffal godt det er skuddår, nå som hjertet har skuddsår.![]()
Kan du forstå at vitenskapen har gjort mennesket i stand til å sette en mann på månen og få han ned igjen like hel. Ikke en gang, men gang på gang? Den har også klart å sette et fremmed hjerte inn i et menneske og få det til å slå og slå. Men å fjerne et knust hjerte, enn si stoppe øyeblikket og foreldelsen, det klarer vitenskapen ikke. Lengre er vi altså ikke kommet.
Men heller enn å gråte over alt vi mister vil jeg glede meg over alt vi fikk. Det har vært gode og givende år.
Det er ikke bare bare. Det er selveste forklaringen.Townes skrev:Er det ikkje bare forholdstallet for det gylne snitt da?lars_erik skrev:En ny hvaforno`?dag1234 skrev:Mens vi venter på en ny 1. 618 033 989