Hva lytter du til i dag ?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    evorkahn

    Medlem
    Ble medlem
    05.10.2003
    Innlegg
    49
    Antall liker
    1
    akkruat nå katie melua- thank you stars via spotify. pc kobla til anelgget. funker overraskende bra :D
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    Superchunk - Majesty Shredding


    Å fy fillern.

    EDIT: her var jeg tydeligvis såpass overbegeistret over nyeste Superchunk skiva at jeg føkka totalt når det gjaldt å linke til riktig bilde. Gjort om, gjort rätt.
    Akk

    Skulle akkurat til å komme med en tørrvittighet, men du kom meg i forkjøpet :D

    Så den er bra altså?? Eg har noen cd'er med superchunck liggende på loftet, men har vel ikkje hørt på de på sikkert 10 år. Kan denne gi meg en indie-revival?
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.699
    Antall liker
    1.473
    Townes skrev:
    Roberten skrev:
    Superchunk - Majesty Shredding


    Å fy fillern.

    EDIT: her var jeg tydeligvis såpass overbegeistret over nyeste Superchunk skiva at jeg føkka totalt når det gjaldt å linke til riktig bilde. Gjort om, gjort rätt.
    Akk

    Skulle akkurat til å komme med en tørrvittighet, men du kom meg i forkjøpet :D

    Så den er bra altså?? Eg har noen cd'er med superchunck liggende på loftet, men har vel ikkje hørt på de på sikkert 10 år. Kan denne gi meg en indie-revival?
    Uten Superchunk i ti år ? Livet blant de syv fjell må være kaldere enn jeg ante. Indie ? Det vet jeg ikke noe om, men skiva er fin den. Men om ikke 'Farm' fikk deg opp på hesten i fjor er jeg ikke sikker på om det finnes noe kur for deg, Townes.

    Edit: http://open.spotify.com/album/78pvtHZcYwYSsLl07ZRILp
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    Townes skrev:
    Roberten skrev:
    Superchunk - Majesty Shredding


    Å fy fillern.

    EDIT: her var jeg tydeligvis såpass overbegeistret over nyeste Superchunk skiva at jeg føkka totalt når det gjaldt å linke til riktig bilde. Gjort om, gjort rätt.
    Akk

    Skulle akkurat til å komme med en tørrvittighet, men du kom meg i forkjøpet :D

    Så den er bra altså?? Eg har noen cd'er med superchunck liggende på loftet, men har vel ikkje hørt på de på sikkert 10 år. Kan denne gi meg en indie-revival?
    Uten Superchunk i ti år ? Livet blant de syv fjell må være kaldere enn jeg ante. Indie ? Det vet jeg ikke noe om, men skiva er fin den. Men om ikke 'Farm' fikk deg opp på hesten i fjor er jeg ikke sikker på om det finnes noe kur for deg, Townes.

    Edit: http://open.spotify.com/album/78pvtHZcYwYSsLl07ZRILp
    Ja nei, eg datt vel av lasset då gbv gikk i myra... Men dino plata var jo konge. Fikk 7+ på CEVBOF.
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.699
    Antall liker
    1.473
    Ang. gbv, EddiesutreVedder hadde en knallbra anmeldelse av siste Boston Spaceships.
    Å faen, ser at CEVBOF ikke er ufeilbarlig, 'Farm' er jo en soleklar 8.
    Uansett, det er bare å sale hesten, det er utgitt knallbra "indie," siden gbv imploderte. Amen.
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    Ang. gbv, EddiesutreVedder hadde en knallbra anmeldelse av siste Boston Spaceships.
    Å faen, ser at CEVBOF ikke er ufeilbarlig, 'Farm' er jo en soleklar 8.
    Uansett, det er bare å sale hesten, det er utgitt knallbra "indie," siden gbv imploderte. Amen.
    Nope. Har aldri tatt feil, og vil heller aldri gjøre det. Var litt i stuss om det var en 8-, men landet på 7+ dengang. Når det er sagt, så er 7+ en svært sterk karakter. Det er tross alt "kongeplate +"

    Setter på denne nu:

    Dinosaur JR - Beyond




    Minst like god...
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.409
    Antall liker
    11.519
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    70-talls er fine greier. Tiåret da slusken fremdeles kunne synge.
     

    lars_erik

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    19.10.2006
    Innlegg
    35.640
    Antall liker
    20.487
    Sted
    Hades
    Torget vurderinger
    0
    Årets plate i 1970 ;D
    DET er IKKE vanskelig å forstå!
    Veldig bra! Klarte heldigvis å skaffe meg denne remastra jubileumsutgaven. Flott lyd på den :D
     

    Vedlegg

    mikefish

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.01.2005
    Innlegg
    4.960
    Antall liker
    517
    Setter i gang nye Sylvian for første gjennomlytting.Syns albumtittelen passer nå :



    sleepwalkers

    Det er etter sigende en samler.

    mvh. s,
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.699
    Antall liker
    1.473
    Nick Lowe - Jesus Of Cool



    EDIT: Dag sa noe i nærheten av at dette hørtes ut som sangene han vokste opp med, uten av det var det. Jeg skjønner mer og mer av hva han mente. Her sprikes det i alle retninger og genre, og det på en forbilledlig måte.
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Roberten skrev:
    Nick Lowe - Jesus Of Cool

    EDIT: Dag sa noe i nærheten av at dette hørtes ut som sangene han vokste opp med, uten av det var det. Jeg skjønner mer og mer av hva han mente. Her sprikes det i alle retninger og genre, og det på en forbilledlig måte.
    Det er en finfin plate det der Roberten :) Tror også eg forstår ka Dag mener. Nick har jo orden på referanserammene sine, for å si det mildt.
    Du har mange gode plater å se frem til om du fordyper deg litt i Lowe.

    Skal sjekke ut den superchunck plata ila. dagen.
     

    Roberten

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Innlegg
    5.699
    Antall liker
    1.473
    Townes skrev:
    Det er en finfin plate det der Roberten :) Tror også eg forstår ka Dag mener. Nick har jo orden på referanserammene sine, for å si det mildt.
    Du har mange gode plater å se frem til om du fordyper deg litt i Lowe.

    Skal sjekke ut den superchunck plata ila. dagen.
    Det er overraskende hvor helhetlig albumet er, selv med så mange hopp. Platebaren tar inn de Lowe skivene som Yep Roc reutgir, og jeg ser ingen god grunn til ikke å kjøpe de.
    En del artige artikler der ute om fyrens virke som produsent, tydelig at han var god på flere områder.
    Gjør det, blir moro å høre om CEVBOF er mottakelig for annet enn skramlerock og americana ;)
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Neste ut av albumstafett-album

    Herbie Hancock - The imagine project


    Prøvde meg såvidt på både Asian Dub Foundation og Bjørn Berge, men det funket dårlig gitt...
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.640
    Antall liker
    10.643
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    rolfozzy skrev:
    Her spilles sønn av Larry i dag.

    det er sønnen til Larry ;)
    Han har eg jo maaaaaaaaaaange plater med.... Men inngående kjennskap til familiære relasjoner har eg ikkje tilegnet meg
    Får snurre favoritten med han nå da

    James McMurtry - Too long in the wasteland


    Song for a deck hands daughter er ingen dårlig låt akkurat :p
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn