- Ble medlem
- 10.10.2008
- Antall liker
- 1.539
Det er veldig bra. Samme er Doghouse Blues.
For en mann!ErosLoveking skrev:Mer herlig er det å tenke på at lokohuet Roky ble ondt behandlet med elektriske psykoredskaper beskrevet av hobbytrøndere fra Steinkjer. Mannen hadde jo aldri utgitt et nytt originalt åndsverk de siste 20 var det ikke for søsken og nære fans som ville mannen godt. På tross av free-willy pirater og annet mentalt avskum får vi (bermen) nytt godt av mannens gjennomstandelse.Roberten skrev:Shelton Hank Williams III er en fantastiskGjestemedlem skrev:Det der var jo kanonbra da!Palmaris skrev:Dette kan kanskje vera noko å prøva seg på ;D. Soneson til Hank sjølv. Kanskje litt tidleg i karriera di, som å prøva Laphroig andre kvelden du drikker whisky 8).![]()
a) føkked
b) herlig
c) dyktig
d) skrudd
person. Og en del av musikken han lager er gudsbenådet bra.
Det nydelige for din del, som har et helt forskrudd forhold til det å betale for musikk, er at han ble rævkjørt av første plateselskapet han skrev kontrakt med og oppfordrer alle til å laste ned album 2 og 3 fordi han har en så dårlig deal med det.
Obs. gjelder altså ikke album nr 1, 4 og 6.
absolutt!!! (det var det jeg forsøkte å uttrykkeErosLoveking skrev:For en mann? Verdens beste!!! på tross
Stilig!! det skal sjekkes ut!AlabamaRodeoStar skrev:Jeg må jo få anbefale mine egne plater!
Begge meget bra mottatt både på hjemmebane og i utlandet
http://open.spotify.com/artist/695vkT7MkNynZzzTHUa7fN
Mvh,
Olav Larsen
HEEEEY - Vi har en plateartist iblant oss. Artig! Har nettopp lyttet til den vakre duetten Everything Will Be Fine på Spotify. Et lite bidrag til din neste paycheck fra Spotify. Hvis alle på HFS setter platene dine på repeat så rekker det kanskje til en flaske rødvin til jul?AlabamaRodeoStar skrev:Jeg må jo få anbefale mine egne plater!
Begge meget bra mottatt både på hjemmebane og i utlandetOlav Larsen
Hehehehehehehe!pedal skrev:HEEEEY - Vi har en plateartist iblant oss. Artig! Har nettopp lyttet til den vakre duetten Everything Will Be Fine på Spotify. Et lite bidrag til din neste paycheck fra Spotify. Hvis alle på HFS setter platene dine på repeat så rekker det kanskje til en flaske rødvin til jul?AlabamaRodeoStar skrev:Jeg må jo få anbefale mine egne plater!
Det åpner pent, Olav. Er avspist med pc-høyttalerne, men det holder for meg nå.AlabamaRodeoStar skrev:Hehehehehehehe!pedal skrev:HEEEEY - Vi har en plateartist iblant oss. Artig! Har nettopp lyttet til den vakre duetten Everything Will Be Fine på Spotify. Et lite bidrag til din neste paycheck fra Spotify. Hvis alle på HFS setter platene dine på repeat så rekker det kanskje til en flaske rødvin til jul?AlabamaRodeoStar skrev:Jeg må jo få anbefale mine egne plater!
Håper noe av det faller i smak. Er i studio nå godt i gang med plate nummer 3.
Mvh,
Veldig bra Olav, likte de faktisk så godt at jeg har kjøpt nedlastinger av begge i dag (Beat.no).AlabamaRodeoStar skrev:Jeg må jo få anbefale mine egne plater!
Mvh,
Olav Larsen
Det var kjekt å høre!Bent skrev:Veldig bra Olav, likte de faktisk så godt at jeg har kjøpt nedlastinger av begge i dag (Beat.no).AlabamaRodeoStar skrev:Jeg må jo få anbefale mine egne plater!
Mvh,
Olav Larsen
Nja, jeg har virkelig prøvd å være kugutt. Reiste til Texas og kjøpte meg boots i 1991. Leste Ny Køntri omtalene i lørdags-DN og kjøpte alt fra Johhny Cash boksen til James mcMurthy. Hardcore køntri forblir kjedelig. Men bevares, noe har da falt i smak. Liker egentlig best køntri som innslag (crossover) i rocken.baluba skrev:Alle genre som man ikke har egnet tid til fremstår som unyansert og kjedelig.
Stønn! Enda en å ta med i aftenbønnen. Som om det ikke var nok med de sentralistene jeg allerede har med... :-\pedal skrev:Nja, jeg har virkelig prøvd å være kugutt. Reiste til Texas og kjøpte meg boots i 1991. Leste Ny Køntri omtalene i lørdags-DN og kjøpte alt fra Johhny Cash boksen til James mcMurthy. Hardcore køntri forblir kjedelig. Men bevares, noe har da falt i smak. Liker egentlig best køntri som innslag (crossover) i rocken.baluba skrev:Alle genre som man ikke har egnet tid til fremstår som unyansert og kjedelig.
Konge! Herlig bra.Artig fyr...
Mvh
OMF
Todd har mye veldig bra!!! Ikjke mange som evner å kombinere humor og alvor på samme måte. Du har jo hørt plata der You think you know somebody finnes, en låt som slo meg rett i bakken første gang eg hørte den.Positiv overraskelse. Satt meg ned for å høre på noen CDer, uten forventninger. (Vet ingenting om denne gubben). Solid plate som jeg skal høre flere ganger. Kanskje han har laget mer musikk som er bra?
Vis vedlegget 490800