Det dårligste utgangspunktet man kan ha......Demonstrerer faktisk ikke anlegget. Spiller det som gjeste(n/r) vil høre.
Det dårligste utgangspunktet man kan ha......Demonstrerer faktisk ikke anlegget. Spiller det som gjeste(n/r) vil høre.
Dt har jeg ikke til hensikt å finne ut av.Hvor mye samsvarer CD med dette opptaket?
Tildels uenig - og hvorfor skulle det være en utfordring å velge?Det ser ut som du har besøkt en absolutt oppegående butikk.
Demo-musikk er en utfordring og mye musikk er uegnet......
Hvorfor? Hvis anlegget ikke kan spille den musikk du liker så har det ingen verdi for deg.Det dårligste utgangspunktet man kan ha......
Den finnes både på Tidal, og Qobuz, men cover er ikke liktDenne finnes det mang en versjon og forskjellige innspillinger av, og kanskje litt kjedelig den også.
Men denne versjonen, som jeg kun har funnet på Spotify (finnes ikke på Tidal)
..synes jeg låter fett i kjelleren min, selvfølgelig med horn.
Vis vedlegget 927575
Har du mye headroom, dynamikk, og skikkelig smekk i midbass, så svinger dette imponerende bra.
Gode dynamiske kontraster, til tross for at det spilles fra spyttify.
164 faktiskJeg tviler, og fant den heller ikke på Tidal da jeg var hos H.R sist.
Finnes vel 50+ versjoner av denne.
Korrekt!Hvorfor? Hvis anlegget ikke kan spille den musikk du liker så har det ingen verdi for deg.
Men på spotify er den tydeligvis.Jeg tviler, og fant den heller ikke på Tidal da jeg var hos H.R sist.
Finnes vel 50+ versjoner av denne.
Tusen takk! I Spotify-biblå mi nå.Jeg spiller disse to for å demonstrere. De går opp i en høyere enhet i rommet mitt og høres ut som ekte vare.
Etter det kan man spille hva som helst
Bach: Goldberg-variasjoner BWV 988Hei
Det er jo greit å ta frem noen godlåter når en får besøk.
Jeg spiller ihvertfall Lee Ritnour 6String Theory med låta Drifting.
Kari Bremnes Reise og Yello med Electrofied pleier også å være med blandt mange andre da.
Hva spiller dere ?