Hvem har herpa stua til united?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    har ikke sett den, men de to vanlige Sierra Nevada er jo veldig gode, og så lenge det er typen ipa og ikke belgisk kommunegrå, burde den jo være bra?
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Er fine bokser på disse dame-øl greiene... Kan sikkert skylde på at vi menn er så visuelle, om noen betviler ens legning.. :unsure: :).... Her nytes knekkebrød.. Og melk.. :)
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.794
    Antall liker
    11.191
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Hehe... for 40 år siden var gryteretter grei festmat, og et vanlig utsagn "Hvis du har hvitløk i maten, så spiser ikke jeg....." Kokken trøkka hvitløk i maten, og ingen kommenterte det... om det var for at de ikke turde si noe, vet ikke jeg.... :cool:
     

    bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.777
    Antall liker
    5.270
    Sted
    oslo
    Hehe... for 40 år siden var gryteretter grei festmat, og et vanlig utsagn "Hvis du har hvitløk i maten, så spiser ikke jeg....." Kokken trøkka hvitløk i maten, og ingen kommenterte det... om det var for at de ikke turde si noe, vet ikke jeg.... :cool:
    En veninne av min mor HATER majones, men elsker aioli. ingen har turt å si hva det inneholder.
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Hehe... for 40 år siden var gryteretter grei festmat, og et vanlig utsagn "Hvis du har hvitløk i maten, så spiser ikke jeg....." Kokken trøkka hvitløk i maten, og ingen kommenterte det... om det var for at de ikke turde si noe, vet ikke jeg.... :cool:
    husker vi på 80tallet var fan av "meksikansk posegryte". Vi har nok blitt blaserte ja.
     

    bjarnetv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2008
    Innlegg
    3.777
    Antall liker
    5.270
    Sted
    oslo
    ah, Meksikansk gryte - kan fortsatt smake smaken når jeg lukker øynene...eller var det Amerikansk gryte?
    husker i alle fall at ekstra ketchup og boksmais var essensielt på 90 tallet.
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    jeg har i alle fall fyllt opp kvota mi med bokschampignon. Nytter ikke å prøve å spise det Mer.
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    her lider man ulidelig i varmen. Mens vi venter på bedre og kaldere dager, sitter man inne og speller plate etter plate. Men blir det verre, må man jo booke seg på første båt til Jan Mayen, noe annet skulle tatt seg ut.

    20210418_135139.jpg


    Men Posten sender meg jo disse hentemeldingene per short message service, titt og ofte gjør de det, så jeg blir jo nærmest tvunget utendørs. Og skal jeg opprettholde hevden på "godhylla" i Post-i-Bibliotek, må ting hentes før de kommer. Og på veien til kontoret for avhenting av LPer ser man at hvitveisen har det travelt. Uff, kan det bli en varm og slitsom sommer i år også?

    20210418_134044.jpg


    Hestehoven har tjuvstartet for lenge siden, de driver vel helst dank nå, de somler vel mest mulig for ikke å visne for tidlig.

    Men hvor blir det av linerla? Fjorårets godvenner? Skyldes mangel på besøk i år fra vippestjerten vesenet på bildet under?

    20210419_202704 (1).jpg


    Uansett er det ikke mulig å påføre dette dyret noen form for dårlig samvittighet, begrepet fins ikke i livet.

    Men nu har plata gått ut, Tjukkepus, kan du holde hodet ditt oppe selv, jeg må reise meg og snu skiva.

    20210418_151746.jpg


    Leser forøvrig i dag at alle toppklubbene skal ut av Champions league. Da kan det vel bli en åpning for min lokale fotballklubb. Det stolte stadion er i alle fall klart. På bildet ser man pressetribunen, kongetribunen, ærestribunen og hovedtribunen. Tipp topp stand.
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    20210420_213003.jpg


    du verden hvor god og tørst man kan bli i varmen. Som altså har noen positive sider, det skal medgås.

    Ordtaket "a beer a day keeps the doctor away" blir til
    Send mæ en øl,
    Kjære kelner,
    Send mæ en øl e' du snill.
    Æ føle mæ så utafor og
    Sliten og rar,
    Så send mæ en øl,
    Brått er man ikke lenger sliten og rar, i alle fall ikke etter gjentagende medisinsk behandling med humla.

    20210420_213009.jpg


    Bare spilt familiær klassisk musikk i dag. Formiddagen var viet Onkel Bob

    feks


    Mens det i kveld altså er Onkel Tom som musiserer. Jeg spiller oftest 70-talls-platene til Waits, men 2000-skivene er ikke dårlig de heller. Ja, ingen av skivene hans er jo det.

    Tiden mellom disse to musikkbolkene blei tilbragt i skauen.

    20210420_153217.jpg


    vårtegnene står i kø om dagen

    20210420_153907.jpg


    trærne er klare for sommerrevolusjonen. Den kommer betydelig kjappere enn omveltningene AKP (ml) i sin tid spådde.

    20210420_153915.jpg


    20210420_140519.jpg


    "Bikkje i hvitveiseng" er nesten like stor klassiker som "Elg i solnedgang"

    20210420_140501.jpg


    Var det ikke en sti her et sted?

    20210420_142107.jpg


    jo, vi går oss alltid bort. Det er en del av moroa. Blir turen 1, 2 eller 3 timer? Blir det 2, 3 eller 4 øl i kveld?

    20210420_144558.jpg


    Bikkja har det moro underveis også. Trenger ikke øl for motivasjonen.

    Poenget er altså at slike strabaser i tropevarmen, hvor uutholdelige de enn må føles i øyeblikket, borger for mye kveldsmoro.

    Schål!
     

    Vedlegg

    Sist redigert:

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    DnBs ågerrenter og tunge gebyrer på mellomfinansieringa i fjor sørger faktisk for litt penger igjen på skatten i år. Uvanlig. Vet ikke om jeg skal være glad eller forbanna, og nå tar også DnB-haien sikte på å slakte min vanlige bank, de prøver seg, rimelige banktjenester er en urett, ifølge storbanken. Får satse på at Konkurransetilsynet gir dem en uppercut og en kne i ballene.

    Men registrerer i alle fall at jeg har råd til å kjøpe noen D-vitaminer og følgelig kan droppe turen ute i det fri i dag. Det er da noe.

    20210422_122950.jpg


    Har jeg tatt plassen din, pus? Du satt jo i pappkassa di da jeg fyrte opp anlegget?

    20210422_122957.jpg


    Hmm, har visst tatt plassen. Han liker visst musikken.

    20210422_123009.jpg


    Er jeg først her, får jeg allernådigst gjøre litt nytte for meg.

    20210422_112924.jpg


    Ikke rart pus kom styrtende da jeg satte på denne godbiten. Og trøsten hans må være at det er 2 x 45, så jeg må reise meg om fem minutter

    20210422_123155.jpg


    aha, ikke mulig å sette seg igjen, nei. Jaja, får trenge meg inn på sofaen hos søstera di da. Hun er grei hun. Når hun ikke er et uhyre da. Men koseplikten min kommer jeg ikke unna der heller.

    20210422_125956.jpg


    sånn går no (de gode) dagan


    These are the best days these are the best days
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.202
    Antall liker
    101.672
    Torget vurderinger
    23
    Bare å søke!!!
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    I gamle dager så, den gangen var det jo kommunedelplaner som skapte de største ereksjoner.
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    "Det hender (en sjelden gang) united klarer å løsrive seg fra Hifisentralen og gå ut i skogen som en vanlig tulling" (gammelt jungelord)

    20210427_155933 (1).jpg


    bikkja lo hele tiden

    20210427_160407.jpg


    jeg må ha sett spesielt tåpelig ut i går. Selv etter min egen standard. Var det koronasveisen, eller var det den lørva ulltrøya?

    20210427_160408.jpg


    samma det, jeg gikk vel rundt og smila sjøl. Med en slik turkamerat. Bikkjer kan smile, i motsetning til feks katter. Men om de smiler egentlig eller bare kan å etterligne menneskene, det er vel en annen sak.

    20210427_153456.jpg


    "Tusen kongler og jeg kan tygge på dem alle sammen". Ja det kan du. Ikke rart turen tok hele dagen. Jeg måtte seinere slå sammen ølettermiddagen og vinkvelden i ett.

    20210423_132956 (1).jpg


    Grååsen er i nærområdet til nabobygda, Spydeberg. Ikke mange skrittene ned til Glomma.

    20210423_134535 (1).jpg


    Det er mange bra ting med å gå tur en dag. EN sak er at man blir så god og tørst, en annen sak er at man i så mange dager man vil etterpå, er det helt greit å sitte inne og lese tråd etter tråd på Hifisentralen. Omatt og omatt. Og kanskje driste seg til å spille en LP eller to. Selv om det er å overdrive da.

    20210428_134044.jpg
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Koselig å se ei slik blid bikkje i nattur'n.
    Jeg tror dere har det trivelig.
    😊
    Ja vanskelig ikke å ha det trivelig de gangene det bare oss to. Bikkja har god tid, alt skal ho lukte på, så det går ikke så fort. Dermed kan kreftene brukes til å leke sisten. Hun bare elsker at jeg løper etter henne, prøver å fange henne, men har ikke nubbesjans, selvfølgelig. Hun springer i åttetall rundt meg og bare ler av meg, rekker tunge. Hvem kan vel motstå en lek man taper hver gang?
     

    Aurora

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.06.2004
    Innlegg
    14.794
    Antall liker
    11.191
    Sted
    Ytterst i havgapet...
    Katter er snåle... for en god del år siden hadde vi en katt som stort sett var Maine Coon, - men ikke 100% ren.... det var skvatt umulig å sette fra seg en pappeske hvis katta var inne.. da tok det stort sett mindre enn 10 min før fjotten satt og pissa i eska, med et fullstendig fjernstyrt uttrykk i trynet...
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    20210502_141025.jpg


    spiller gjennom de to siste veldig gode skivene til Erlend Ropstad. Må jo finne ut hvem som er best. Eller må man det. ? Men sammenligning for å finne ut hvor god egentlig den nye er, det er ikke klokt, men heller ikke så dumt.

    Som nyvaksinert blir det grønn te i stedet for øl på meg i dag, årsaken er nok en blanding av feig fornuft og trøtthet. Kan jo bli "morsomt" å prøve seg på ikke bare én, men flere hvite dager i strekk. Klarte jo det samme da jeg opererte bort mandlene. Når en 12åring klarer det så....

    20210422_133541.jpg


    Dagen skal tilbringes mest mulig i horisontalstillinga. Dyra vet hva som er best.

    20210422_140717.jpg


    På rygg er uten tvil den kuleste stillingen. Dyra spiller i Superligaen i denne øvelsen. Men vi menneskene kan jo i det minste aspirere opp mot middelmådighet?

    20210502_131308.jpg


    Å slumre, å strekke seg, ja på rygg kan man endog se tjenerskapet i øynene når du befaler kos eller en øl, ehh urtete.

    20210427_155921.jpg


    Dyreriket har skjønt det. Bortsett fra krabber og skilpadde o-l. da, men skal vedde på at de skulle ønsket å kunne ligge på ryggen og kost seg.

    20210501_142356.jpg


    ble altså innkalt til Løkka i går for å ta sprøyta. Litt rart å bli kvoteflyktning, burde jo fått min pfizer i egen kommune, men siden fastlegen insisterte, ble det altså til at sprøyta ble tatt fra Oslo-kvota. Muligens er lederen av legekontoret i en nær relasjon med Molde-ordføreren. Kanskje har ei Oslojente avvist hans romantiske framstøt, hva vet vel jeg?

    20210501_151051.jpg


    Registrete kjapt at våren i Oslo har kommet lenger enn i dalstroka innafor. Og at det snart ville bli flatfyll i parkene på Grünerløkka. Løvtrærne blomstrer og kohorter med medbrakt alkoholholdig drikke fantes overalt på det grønne underlaget.

    20210501_154300.jpg


    det er ikke vår før man har sett magnoliene blomstre i Botanisk have. Både den japanske og den sørsibisrske (?) var vel allerede kommet nærmere sommer enn vinter. Det var altså såvidt det ikke ble noen vår på meg i år.

    20210501_160820.jpg


    For et trist syn, et stengt Fiasco; den eneste suksessbedriften i det opprinnelige Galleriet. Alle andre gikk vel kjapt konkurs. Hold ut, hold ut, vi trenger deg!

    Øltørsten rev og slet i sjela på ferden mot sentrum, og hadde Fiasco vært åpent, hadde jeg vel vært i byen enno. :D
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Vis vedlegget 719060

    spiller gjennom de to siste veldig gode skivene til Erlend Ropstad. Må jo finne ut hvem som er best. Eller må man det. ? Men sammenligning for å finne ut hvor god egentlig den nye er, det er ikke klokt, men heller ikke så dumt.

    Som nyvaksinert blir det grønn te i stedet for øl på meg i dag, årsaken er nok en blanding av feig fornuft og trøtthet. Kan jo bli "morsomt" å prøve seg på ikke bare én, men flere hvite dager i strekk. Klarte jo det samme da jeg opererte bort mandlene. Når en 12åring klarer det så....

    Vis vedlegget 719056

    Dagen skal tilbringes mest mulig i horisontalstillinga. Dyra vet hva som er best.

    Vis vedlegget 719057

    På rygg er uten tvil den kuleste stillingen. Dyra spiller i Superligaen i denne øvelsen. Men vi menneskene kan jo i det minste aspirere opp mot middelmådighet?

    Vis vedlegget 719059

    Å slumre, å strekke seg, ja på rygg kan man endog se tjenerskapet i øynene når du befaler kos eller en øl, ehh urtete.

    Vis vedlegget 719058

    Dyreriket har skjønt det. Bortsett fra krabber og skilpadde o-l. da, men skal vedde på at de skulle ønsket å kunne ligge på ryggen og kost seg.

    Vis vedlegget 719061

    ble altså innkalt til Løkka i går for å ta sprøyta. Litt rart å bli kvoteflyktning, burde jo fått min pfizer i egen kommune, men siden fastlegen insisterte, ble det altså til at sprøyta ble tatt fra Oslo-kvota. Muligens er lederen av legekontoret i en nær relasjon med Molde-ordføreren. Kanskje har ei Oslojente avvist hans romantiske framstøt, hva vet vel jeg?

    Vis vedlegget 719062

    Registrete kjapt at våren i Oslo har kommet lenger enn i dalstroka innafor. Og at det snart ville bli flatfyll i parkene på Grünerløkka. Løvtrærne blomstrer og kohorter med medbrakt alkoholholdig drikke fantes overalt på det grønne underlaget.

    Vis vedlegget 719063

    det er ikke vår før man har sett magnoliene blomstre i Botanisk have. Både den japanske og den sørsibisrske (?) var vel allerede kommet nærmere sommer enn vinter. Det var altså såvidt det ikke ble noen vår på meg i år.

    Vis vedlegget 719064

    For et trist syn, et stengt Fiasco; den eneste suksessbedriften i det opprinnelige Galleriet. Alle andre gikk vel kjapt konkurs. Hold ut, hold ut, vi trenger deg!

    Øltørsten rev og slet i sjela på ferden mot sentrum, og hadde Fiasco vært åpent, hadde jeg vel vært i byen enno. :D
    På Fiasco tapte jeg mye sjakk på 90 tallet.. En fjern slektning av spåkone Anne Elisabeth Westerlund vant som oftest. Ikke rart, om han kunne forutse mine trekk.. Noe han hevdet han kunne.. :)
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    haha, hadde jeg vært ham, hadde jeg heller påstått at jeg simpelthen var bedre sjakkspiller. Uansett årsak til seierne.
     
    • Haha
    Reaksjoner: HCS

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    20210503_130439.jpg


    Lillepus kom hjem med en gave til meg i dag. Hun spiste bare litt av den, som den pålitelige, pliktoppfyllende munnskjenk hun er. Namnam. Breiflabben går rett i søpla. Med en sådan delikatesse.

    20210503_203149.jpg


    Bare litt seinere kom FedEx og la denne LPboksen på trammen, her kan man trygt si det går slag i slag med dyrebare skatter på min terskel. Giant Sand og Howe Gelb reutgir skivene sine i LPbokser i alfabetisk, ikke kronologisk rekkefølge. Sånt kan man bare applaudere.

    20210503_172206.jpg


    Som straff tok jeg corgien med på tur. Vet ikke helt hvem jeg straffet. Pusten min var i alle fall tung nok etter å ha plundra opp til den gamle husmannsplassen, Plundropp. Bikkja ler hånlig av mitt forsøk på å få igjen pusten.

    20210503_175038.jpg


    Fikk inntrykk av det var flere trær som lå horisontalt enn som stod oppreist. De tåler nok ikke rare brisen trærne her på bøgda. Men de er jo fine for det.

    Etterpå fikk kattene ormekur, fire timer etter er de fortsatt fornærma.
     

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.415
    Antall liker
    14.389
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Kult at Giant Sand kommer i reutgivelser(y) Får bare vente på boksen med Chore of Enchantment, proVISIONS og Valley of Rain kommer da:D
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Kult at Giant Sand kommer i reutgivelser(y) Får bare vente på boksen med Chore of Enchantment, proVISIONS og Valley of Rain kommer da:D
    vel, denne kom i 2016, så det ser vel ut som om det hele har stoppet opp. For dyrt, for dårlig salg?
    Chore of Enchantment er forøvrig med her. Og proVISIONS feks, ble reutgitt i 2018, så den bør være mulig å få kjøpt. I alle fall brukt.
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Klippfisksesongen 2021 på Grip er herved innviet!

    Screenshot_20210513-191434_Messages.jpg


    den hadde en trang fødsel i år. Fiskoppsynet mente brodern sløyde fisken (til egen bruk) på feil sted. Ombord og ikke på en sertifisert kai som EUregler eller ka farsken bestemmer. Var det tjyvfiske for svart salg?.Det førstnevnte stemmer sikkert, rent teknisk, men det får da være måte på med byråkrati og å bestemme selv hva hensikten var. De hadde mye igjen på kvoten, det var ikke store kvanta, og den er ikke for salg, og de skatter allerede av fordelen ved egenfiske. Da myndighetspersoner beordret broderen til selv å destruere fisken, nektet han. "Gi meg en bot, beslaglegg fangsten og gjør hva dere vil med den, men dere får ikke meg til å kaste prima matfisk på havet"

    Hvilken som helst polakk på grensa ville fått applaus for å fiske tilsvarende for egen fryser.

    Det hører med til historien at det var noen fiskere som selv ikke fikk lov til å levere fisk til det fiskebruket broderen min var approbert til, som hadde varslet/tipset Oppsynet for den gode moral. Et par kar med salta skrei ombord, og var det ikke noen tørrfisker som hang der attpå også? Ansvarlige myndigheter måtte naturligvis undersøke saken. Og da var all mulig skjønn og fornuft skylt på havet.

    Spent på botens størrelse, det er vi. Det blir helt sikker dyr klippfisk, og nesten helt sikkert veldig god mat.
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.000
    Antall liker
    32.026
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    skål for det, Cash, ja, satser på en sensommerbacalo her i år

    20210513_194647.jpg


    Mycket tørst i dag etter et par timer i skauen. Det er blitt for varmt, syns jeg, ser med lengsel og smerte fram til vinteren.

    20210513_134556.jpg


    rart at bikkja som jo har pels, kunne smile

    20210513_144734 (1).jpg


    det var fint nok ute, ja. Alt regnet de siste dagene har gjort godt.

    20210513_132021.jpg


    I hillbilly-Hobøl kan vi jo finne slike ting midt inne i skauen

    20210513_132055.jpg


    en bananbuss!

    Fortsatt god helg!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.202
    Antall liker
    101.672
    Torget vurderinger
    23
    Klippfisksesongen 2021 på Grip er herved innviet!

    Vis vedlegget 721817

    den hadde en trang fødsel i år. Fiskoppsynet mente brodern sløyde fisken (til egen bruk) på feil sted. Ombord og ikke på en sertifisert kai som EUregler eller ka farsken bestemmer. Var det tjyvfiske for svart salg?.Det førstnevnte stemmer sikkert, rent teknisk, men det får da være måte på med byråkrati og å bestemme selv hva hensikten var. De hadde mye igjen på kvoten, det var ikke store kvanta, og den er ikke for salg, og de skatter allerede av fordelen ved egenfiske. Da myndighetspersoner beordret broderen til selv å destruere fisken, nektet han. "Gi meg en bot, beslaglegg fangsten og gjør hva dere vil med den, men dere får ikke meg til å kaste prima matfisk på havet"

    Hvilken som helst polakk på grensa ville fått applaus for å fiske tilsvarende for egen fryser.

    Det hører med til historien at det var noen fiskere som selv ikke fikk lov til å levere fisk til det fiskebruket broderen min var approbert til, som hadde varslet/tipset Oppsynet for den gode moral. Et par kar med salta skrei ombord, og var det ikke noen tørrfisker som hang der attpå også? Ansvarlige myndigheter måtte naturligvis undersøke saken. Og da var all mulig skjønn og fornuft skylt på havet.

    Spent på botens størrelse, det er vi. Det blir helt sikker dyr klippfisk, og nesten helt sikkert veldig god mat.
    Satans drittsekker - blir aldeles rasende når jeg leser om sånt!! Hvorfor skal nordmenn være verdensmestere i å ødelegge for seg selv? HVORFOR??? Håper han står på sitt og trykker på alle knapper for å få belyst den toskeskapen.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn