Hvem kan reparere en Abrahamsen CD spiller?

terje heier

Fersking
Ble medlem
18.09.2024
Antall liker
1
Sted
Oslo
Jeg har en Abrahamsen V1.0 CD spiller, der CD skuffen går ut og inn, men der spilleren ikke leser CD'en. Det virker som om CD'en ikke snurrer rundt. I alle fall vises det ikke i displayet at den finner spor 1 osv.
Jeg bor i Oslo.

SteelyDæn

Fersking
Ble medlem
15.07.2011
Antall liker
1
Jeg har en Abrahamsen V1.0 CD spiller, der CD skuffen går ut og inn, men der spilleren ikke leser CD'en. Det virker som om CD'en ikke snurrer rundt. I alle fall vises det ikke i displayet at den finner spor 1 osv.
Jeg bor i Oslo.
Hei

har egentlig samme spørsmål som deg Terje. Har en Abrahamsen v2.0 integrert forsterker som ikke er helt frisk. Nesten bare lyd i ene kanalen og det låter veldig ullent. Skulle gjerne fått en kompetent person /verksted til å se på den, i Oslo-området.
Morten

brotevatn

Hi-Fi interessert
Ble medlem
04.02.2010
Antall liker
257
Torget vurderinger
1
Hei!
Har veldig god erfaring med ReElektro på Furnes/Hamar. Har fått reparert både forsterker, forforsterker og cd-spelar der (Burmester, Jeff Rowland), vil tru at Abrahamsen ikkje er noko problem.

brotevatn

terje heier

Fersking
Ble medlem
18.09.2024
Antall liker
1
Sted
Oslo
Hei

har egentlig samme spørsmål som deg Terje. Har en Abrahamsen v2.0 integrert forsterker som ikke er helt frisk. Nesten bare lyd i ene kanalen og det låter veldig ullent. Skulle gjerne fått en kompetent person /verksted til å se på den, i Oslo-området.
Morten
Disse ser på litt av hvert, men ikke minst cd spiller. Ring og hør: https://www.servicekompaniet.no/

Topp Bunn