decibelius
Hi-Fi freak
Bra independent film - anbefales
Vedlegg
-
47.1 KB Visninger: 531
Artig og frisk film det der.Valentino skrev:Noe som holder:
Zefirellis film er vakker og den mest stemingsfulle og ektefølte filmatiseringen av historien. Kanskje en av de beste shakespearefilmene i det hele tatt.Mbare skrev:Val: den beste filmversjonen av Romeo og Julie jeg har sett er Zeffirelli sin fra slutten av 60-tallet. Den er fin, den. Sånn hvis poenget var å se Romeo og Julie og ikke bare hvem som hadde regissert den. Eller no sånt. Fin film, i hvert fall.
50kr fritt tilsendt fra Play.Valentino skrev:Man takker! Da skal jeg tråle etter Zefirellis på biblå.
Jeg må si at den doble Luhrman-DVDen var verd sine 99,-.
Skikkelig skuffet etter all hypen. Denne var dårlig imo.paviola skrev:Watchmen....
Joa, ok film.... kanskje litt skuffet....
Bottom er faktisk stor morro på tross av sin barnslige humor. Passe sløkket og topp underholdning hvis man gir seg over.ErosLoveking skrev:Tenkte å sette igang denne boksen.
Ikke akkurat film, men likevel god forlystelse de neste kveldene.
8 tommer portabel skjerm og Klipsch-plugger, skal gjøre sitt til at nattesøvnen til Arveprinsen ikke blir forstyrret.
God Kveld!
Den har kommet i posten og ligger klar, men har ikke begynt å se den ennå. Skal legge den frem og begynne på den!Roberten skrev:Næh, og jeg som trodde jeg hadde full oversikt over den gode humoren fra England.
Takk for info Gjestemedlem. Hvordan gikk det forresten med League of Gentlemen som vi truet deg til å bestille ?
Falt det i smak ?
Sett denne?Roberten skrev:Næh, og jeg som trodde jeg hadde full oversikt over den gode humoren fra England.
Roberten skrev:Overhodet ikke. Er nå bestilt sammen med 'The Mighty Boosh.'
den så kul ut! bestilte den nåGjestemedlem skrev:Roberten skrev:Overhodet ikke. Er nå bestilt sammen med 'The Mighty Boosh.'