Jeg har fått både tre å fire erstatnings skiver før jeg har gitt opp utgivelsen Det er desverre ikke annet en skit platevaskeren min fixerNy skive ankommet fra iMusic - rett ut av eske - pakket ned igjen
Nedslående kvalitet, men tendensen er stigende...
Pakket ned igjen i eske i påvente av erstatnings-eksemplar, men er den eneste alternative løsningen en platevasker?
Vis vedlegget 836048
Ny skive ankommet fra iMusic - rett ut av eske - pakket ned igjen
Pakket ned igjen i eske i påvente av erstatnings-eksemplar, men er den eneste alternative løsningen en platevasker?
Vis vedlegget 836048
Satser på at det er et engangstilfelle, men den andre halvdelen på samme side er likedan og nesten like ille på andre siden.....papp-cover.....Det var strengt .
Har aldrig i mitt lange liv set noe sånt før
Hvordan var Theessink´en, du tok med hjem?
iMusic responderer på min reklamasjon, men hvilket verktøy vil dere anbefale for destruksjon for å minimalisere evt. skader på omgivelsene i lytterommet?Ny skive ankommet fra iMusic - rett ut av eske - pakket ned igjen
Vis vedlegget 836048
Ok....tenkte på litt dårlig erfaring med plast som plutselig blir utsatt for hard påkjenning og deler seg i knivskarpe biter.......så det får bli SLEGGE med langt skaft + vernebriller og sveisehansker......Hehe. Utendørs. Gjør det utendørs. Jeg knakk en på kjøkkenet. Hadde helt glemt hvor skarpe skår det blir når vinylplater knekker, og at det gjerne blir en vinyldolk eller to i tillegg tik de to halvdelene.
Ingen dyr ble skadet ifm destruksjonen, men står resultatet til GODKJENT ?Briller og arbeidshansker skulle være nok. Om det står en dolk i underarmen eller leggen etterpå blir arret et fint trofé.
Hvilken film lurer jeg fortsatt på?Wideberg hadde store problemer med å få DG med på å bruke andanten fra nr. 21 i filmen, men han fikk lov etter mye styr og tysk hochkulturelles vanskelighet.
Folk gikk mann av huse (filmen vant en Golden Globe) og etterpå kjøpte noen plata. DG skjønte tegninga og ga den ut igjen, allernådigst med et stillbilde fra filmen med Pia Degermark i stråhatt i båt. Da tok salget virkelig av.
Fantastisk stemme, og hun har den ennå, se hele denne. Tror dette er den beste versjonen av denne låten noensinneKjøpt i ski nå. Vis vedlegget 835098
Da skal jeg vel "quote" de one by one.Dama må være fornøyd med det der? Har selv ingen erfaring med danske damer, men der kan sikkert @HasseBasse hjelpe.
Et absolutt "must" for LZ fans.Fantastisk stemme, og hun har den ennå, se hele denne
Destruksjon er nå bekreftet "GODKJENT".....og nytt eksemplar på veiDama må være fornøyd med det der?
Et lite tips, om det la´r seg gjøre.Destruksjon er nå bekreftet "GODKJENT".....og nytt eksemplar på vei
Det er forklart lenger oppe i tråden, men vi kan ta det igjen.Hvilken film lurer jeg fortsatt på?
Hvilken tulling er det som ødelegger en plate med å skrive på coveret....?Litt kjedelig med nr.105 men ikke så lett å finne disse tidlige med perfekt cover, den bakerste er ett senere cover som er mer sort
tre mørk blå, en sortDet første er vel mørk blå
Ganske mange er min erfaringHvilken tulling er det som ødelegger en plate med å skrive på coveret....?
tre mørk blå, en sort :
Alle med fullfarget trekant?