Hvilket verktøy er å foretrekke for å sette opp pu på en vpi(har det originale som følger med..)Er dette godt nok,eller bør en bruke noe annet? Noen som kan anbefale noe?
I utgangspungtet noe som kan brukes med hell på vpi,og andre spillere,men dersom man må velge,tar jeg utgangspungt i dagens spiller(og til eget bruk) blir nok en vpi til her etter denne uansett.
Har unipivot arm,er det en fordel å bruke speil for å få nåla til å stå helt i lodd.....fagutrykkene trenger jo litt hjelp til også
på alt dette flotte greiene..Skal til med en noe dyrere pu enn jeg hittil har pløyd med snart,derfor spør jeg dere,som har litt peiling på dette,jeg er opptatt avå få til ett optimalt resultat,og på egenhånd,men tyr gjere til hjelp om noe går dritt ;D
Mvh Espen
I utgangspungtet noe som kan brukes med hell på vpi,og andre spillere,men dersom man må velge,tar jeg utgangspungt i dagens spiller(og til eget bruk) blir nok en vpi til her etter denne uansett.
Har unipivot arm,er det en fordel å bruke speil for å få nåla til å stå helt i lodd.....fagutrykkene trenger jo litt hjelp til også
Mvh Espen