Hvor bør Damefinalen gå ?

Kor

• Voldsløkka

Stemmer: 0 0.0%
  • Frogner stadion

• Ekebergsletta bane 14

• Grorud Stadion

• Ullern Kunstgress

• Tørteberg

• Dælenga

• Asker

• Totalt antall stemmer
    0

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Damefinale i hva da?

Tror du vet det jeg Stig. Kverulanten. ;D

Det de kaller fotball.

Håndball, nei, det kunne du vel lese av alternativene.
Frogner stadion, Ullern kunstgress etc.....

T

theStig

Gjest
Håndball?

EDIT: ok, fotball. Sånt er jeg veldig interessert i ... på linje med curling og finsk ballett.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Savner alternativet "Ullevål". Først med det alternativet på plass vil avstemningen ha et budskap.

Syns uansett det er helt riktig å flytte kvinnefinalen vekk fra Ullevål.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
De hevder jo at grunnen er at de er så bekymret for gresset. I så fall burde de vel kanskje heller tenke på å flytte den andre finalen, de det vanligvis er mye mer knall, fall, og slitasje i disse kampene.
Stakkars gresset. Vårt gress derimot det vokser som bare fy, uansett hvor mye vi prøver å slite på det, lurer på hva de gjør feil der borte.

Ellers må jeg si jeg synes du er en modig mann Boffen. I disse dager hvor man lett kan bli slått ned av tilfeldig forbipasserende på gaten om man åpent står frem som menn som liker menn, så svikter ikke du. Stå på du, vi trenger flere som deg, som står frem og ikke skammer seg over å si at man synes det er søtt med disse mennene som springer rundt og leker seg i gresset. Er i grunn enig i at det er nå tross alt mye kjekkere å se på menn enn på damer, selv om den ballen kunne de godt lagt igjen hjemme, det blir så mye slossing om den. Men søte er de, den skal du ha! ;D

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Ellers må jeg si jeg synes du er en modig mann Boffen. I disse dager hvor man lett kan bli slått ned av tilfeldig forbipasserende på gaten om man åpent står frem som menn som liker menn,

Oi, tenkte jeg ikke på. Uff.
:-/

O

OldBoy

Gjest
Spørsmålet er om vi trenger finaler i det hele tatt.

Uten finaler: ingen tapere, bare vinnere. Og alle, også de som skulle ha spilt finaler, kan bruke tiden til noe annet og mer fornuftig.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Det mangler et alternativ: Nudiststranda på Huk. ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Litt irriterende å snuble rundt i alle disse nudistene.
Og hva med gresset, nå må du ikke glemme hvilke fryktelige skader det kan få.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Litt irriterende å snuble rundt i alle disse nudistene.
Og hva med gresset, nå må du ikke glemme hvilke fryktelige skader det kan få.
Nå er jeg såpass sjenert for badetissen min at jeg ikke har vært på nudiststranda....

Men de har vel ikke gress på stranda? De har sand?

O

om.s

Gjest
Som den "feministen" jeg er, synes jeg kvinner skulle holde seg unna slike maskuline kampsporter...

mvh

S

slowmotion

Gjest
Kan damefinaler ?

( sorry, nesten for bløt... )

::)

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
"Generalsekretær i NFF, Karen Espelund, sier til ANB at de hadde ventet seg reaksjoner etter beslutningen om å legge dameefinalen i fotball til Bislett.

– Det var ingen lett beslutning for oss. De må nå få lov til å si at de ikke er fornøyd med valget vi har gjort, men snart må vi se framover og skape en flott cupfinale. Vi vurderte å flytte finalen til en annen dag slik at de kunne spille på Ullevaal Stadion, men serieforeningen for damer var enig i at det var best å beholde cupfinaledagen, sier hun og legger til at forbundet ikke vil endre på avgjørelsen.

– Det er risikoen for banen vi tenker på, og den situasjonen endrer seg ikke. Norges landslag skal ut i avgjørende kamper i midten av mars. Groforholdene er ikke de beste på den tiden av året, avslutter Espelund. (ANB)"

De siste 5 årene har det vært mellom 4000 og 7000 tilskuere på disse kampene, de aller fleste bilettene har vært gratisbiletter eller sterkt sponset.

Tror Bislet kan være et godt valg jeg.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Siden det er din avstemning, hvorfor er den ikke på listen da?

Synes vi skal tenke såpass på gresset at vi avlyser alle kamper mellom september og august.

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.881
på Guldbergaunet

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
313 visninger og 25 svar betyr vel at jeg har beveget meg utenvfor det godtatte .. et eller annet.
mye tøfler her antakelig.

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.096
Torget vurderinger
1
Som den "feministen" jeg er, synes jeg kvinner skulle holde seg unna slike maskuline kampsporter...

mvh
??? ??? ??? ??? kampsport

Om damene vil spille på Ullevaal så skulle den gått der...
uansett, sist jeg så fotball trodde jeg de spilte på spesialdekke av piggtråd. Så slik ut når de falt

V

villov

Gjest
Det kommer publikum antakeligvis i år også.

8000 biletter er gitt bort gratis!

Topp Bunn