Hvor ble det av Phantom-tråden?

O

OivindJ

Gjest
The phantom tread disappeared ;D .

phantom... get it?.. ;D

P

Parelius

Gjest
Det ligger i navnet; Phantom; drømmesyn, så våkn opp Nightpuma. Rudi bedriver illusjonsmakeri.

O

OivindJ

Gjest
Parelius skrev:
Det ligger i navnet; Phantom; drømmesyn, så våkn opp Nightpuma. Rudi bedriver illusjonsmakeri.
Hvilke verktøy må en bruke for å lage slike phantom-tråder? ;D

Ok, skal gi meg nå.

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
503
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Hei

Jeg skjønner, ånden som går ;D Forsvinner like hurtig som den dukker opp.

Asbjørn

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.889
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Etter og lest tråden etter en dag eller to så syntes jeg det begynte og ligne litt for mye på en skrytetråd om allt jeg har skaffet meg, så da syntes jeg det var bedre og fjerne den for det er ikke slik jeg ønsker og fremstå på hfs.
Var nok litt dumt og legge den ut i førsteomgang, men jeg er litt overivirg/entusiastisk innimellom og da blir jeg litt Ole propell ;).

Z

Zomby_Woof

Gjest
Når jeg leser dine tråder svinger humøret mellom gallesur misunnelse og dyp respekt for en mann som vet å disponere sine rikelige midler på en aldeles fabelaktig fin måte.

Det er bare å skrive, Rudi. Jeg leser med stor glede (nesten) hele tiden. ;D

P

Parelius

Gjest
Tror ikke du skal se på det på den måten, Rudi. Jeg gjør det ikke.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.999
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Håper ikke det var en PM eller noe lignende som gjorde at du slettet tråden.

Jeg må si at jeg personlig ikke har reagert negativt på noen slags måte på denne tråden, eller andre du har skrevet.

Nei, se å få i gang en ny :)

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Ivern etter å fortelle hva en bytter,vurderer ,skaffer seg,har noe med entusiasme å gjøre det..

Nå skal det også sies at andre lærer mye om å lese hva som er byttet med hva,hvorfor og liknende..Jeg har ikke opplevet en tråd her inne som skrytete,se hva jeg har osv.....

derimot har jeg sett mye skriving i trådene,kos deg med det du har osv....det er kjempepositivet.Alle haR FORSKJELLIG BUDSJETTER,og mulighet for innvesteringer.Vi er alle forskjellige der,men fellesnevnern er jo at vi er musikkelskere av rang,og mange av oss har dette som pri.1 hobby.

Tror det er viktig å ikke bytte ut ting for raskt...ta seg litt tid,gi sakene en sjanse...prøving og feiling..

Tror trådstarter har lagt en hard dom på sitt tideligere innlegg,av hva jeg kan se her..

Jeg legger til at jeg har aldri vært inne på noe mer lærerikt forum.

mvh Espen ;D

B

break_out

Gjest
Er helt enig med de andre her. Ventet på lytteinntrykk og enda mer intime bilder (blir aldri for mange bilder). Av arm og spiller, og da spesielt armen som er skjelden vare.

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
503
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Hei Rudi.

Takk for oppklaringen, og all respekt for at du ikke vil fremstå som en skrytepave. Når det er sagt, så må jeg si at jeg er veldig glad for tråder med bilder av nyanskaffelser o.likn der jeg kan bli kjent med menneskene bak de merkelige navnene her på hfs, og få øynene opp for produkter som jeg ikke kjente til. Så jeg vil gjerne ha en Phantom tråd med dine erfaringer ;D

Asbjørn

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.889
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Som dere ser så har "Nightpuma" anskaffet seg åsså, så det kan vel godt hende at det blir en ny Phantom tråd eller at Høvdingen legger ut igjen den slettede tråden.
Nå drar alle gjestene mine igjen på tirsdag så utover i neste uke blir det tid til og lytte på ny-innkjøpet ;).

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
503
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Rudi skrev:
Som dere ser så har "Nightpuma" anskaffet seg åsså, så det kan vel godt hende at det blir en ny Phantom tråd eller at Høvdingen legger ut igjen den slettede tråden.
Nå drar alle gjestene mine igjen på tirsdag så utover i neste uke blir det tid til og lytte på ny-innkjøpet ;).
Kommer vel litt under Raven-tråden min om ikke så lenge tenker jeg. Flott arm er det iallefall ;D

Asbjørn

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.690
Torget vurderinger
27
Vi gleder oss til bilder og ord Nightpuma. Godt å høre du får tid til litt justering mellom bleieskiftene ;)
Lekre produkter du strør rundt deg med om dagen, virkelig.

Nightpuma

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.01.2005
Antall liker
503
Sted
Agder
Torget vurderinger
2
Fosse skrev:
Vi gleder oss til bilder og ord Nightpuma. Godt å høre du får tid til litt justering mellom bleieskiftene ;)
Lekre produkter du strør rundt deg med om dagen, virkelig.
Ja, det har dumpet ned ganske mye på sammme tid her: En baby, et par merlin mxe, raven ac og phantom.

Så det er en nye tider som familiefar, hifi'en nytes i knappe, tilmålte og dypt konsentrerte perioder ;)

Asbjørn

Topp Bunn