Vuvuzelas'R'Us ?hel skrev:Lurte på hvor man får kjøpt ferdige horn til å putte 8 tommers fulltoner i :![]()
www.bd-design.nlhel skrev:Lurte på hvor man får kjøpt ferdige horn til å putte 8 tommers fulltoner i :![]()
Jada masapengesluk skrev:Du må bli ferdig med sånt 3" og 4" tøys nå, og konsentrere deg om skikkelige saker.
Det hadde jo vært toppen. Jeg har et par FE-168EZ liggende også. Kanskje de er mer velegnet til mellomtonehorn? Så kan jeg bygge en 15" bass som spiller opp i ca 300 hz og krydre med en Fostex Supertweeter?SannaX skrev:Autotech må jo være et mye rimeligere alternativ? Der kan du også få de til å custom-make hornene. Koster 150 Euro pr. horn om jeg ikke husker feil.
Hehehe - har ikke alle Pyton's samlede verker da? Skulle vært på blå resept samme med horn.vega65 skrev:Hel : Jeg så i en annen tråd at sluket har pyton komplett.En mann etter min smak , og helt døll(t)(e) å be ham om å avstå fra å turne med leppa.
;D
En hornlæretråd er velkommen
Tror nok Horn i 11m2 er rimelig overkill...hel skrev:Jada masapengesluk skrev:Du må bli ferdig med sånt 3" og 4" tøys nå, og konsentrere deg om skikkelige saker.
Det er derfor jeg spør om de horna. De kan jeg putte 8 tommere i og supplere med 15" bass. Da er jeg vel på sporet av noe? NB! lytterommet er 11m2!!
Sleiven skrev:Why?hel skrev:Jada masapengesluk skrev:Du må bli ferdig med sånt 3" og 4" tøys nå, og konsentrere deg om skikkelige saker.
Det er derfor jeg spør om de horna. De kan jeg putte 8 tommere i og supplere med 15" bass. Da er jeg vel på sporet av noe? NB! lytterommet er 11m2!!
Tror nok Horn i 11m2 er rimelig overkill...
Er enig igjen ;D Man får ikke samme smekk i mellombasen med noen miniaturelement. Man må ha minimum 7-8 tommer eller mere. Kontrabasen må ha luft for og pustepengesluk skrev:Du må bli ferdig med sånt 3" og 4" tøys nå, og konsentrere deg om skikkelige saker.
Roll-back er når en fører forhuden tilbake over penishodet ;D ;D ;Dhel skrev:Hva er roll-back?
om du kjører mange kjappe rollbacks etterhverandre over tid medfører det åpenbare fordeler ;Dhifiguru skrev:Er det noen umiddelbare fordeler med rollback?
Hvis jeg monterer et horn foran mine 167e i nåværende kasse, blir det helt feil eller kan jeg få en hallelujaopplevelse?
edit: borsett fra at det vil se veeeldig rart ut ;D
Etter det jeg har sett av deg tidligere så tror jeg ikke kroppen din trenger/tåler noe særlig mer Halleluja enn det du allerede opplever ;D ;D ;Dhifiguru skrev:Er det noen umiddelbare fordeler med rollback?
Hvis jeg monterer et horn foran mine 167e i nåværende kasse, blir det helt feil eller kan jeg få en hallelujaopplevelse?
edit: borsett fra at det vil se veeeldig rart ut ;D