Hvor går grensen?

E

Einstein

Gjest
Er p.t. "Overivrig entusiast".

Hvor er det grensen til "Hifi-freak" går?

Noen som vet?
 

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Innlegg
11.295
Antall liker
4.663
Torget vurderinger
1
E

Einstein

Gjest
Alt dette kan dokumenteres. Jeg tenkte mer på antallet innlegg.

For min egen tilfredsstillelses del har jeg funnet ut at jeg bør søke (og få) kreditt i samsvar med mine bidrag.
 

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Innlegg
2.771
Antall liker
507
Sted
Stockholm
Tror grensa går på 500 blank jeg, en del bokstaver igjen med andre ord.... :p
 

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Innlegg
6.917
Antall liker
5.936
Torget vurderinger
2
På den nye oppdaterte Sentralen må du passere 50.000 innlegg for å bli Hifi-freak.

;D ;D ;D ;D
 

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Innlegg
2.771
Antall liker
507
Sted
Stockholm
På den nye oppdaterte Sentralen må du passere 50.000 innlegg for å bli Hifi-freak.

;D ;D ;D ;D
Er på høy tide at grensa blir litt justert ja.. 8)
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Grensen bør naturligvis gå på 2270. ;D
 
E

Einstein

Gjest
Man er vel ikke "freak" før på 501!?

Å, faen...

205 innlegg igjen.

Hva i alle dager skal jeg skrive om?

Kanskje jeg skal bli interessert i rørforsterkere?

Si et, eller annet, i enhver tråd (og hva skal jeg i såfall si)?

Ha fler og mer tanker om FrP?

Om Allah og herregud?

Tips mottas med takk, ellers er jeg redd jeg ikke klarer det.
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Å, faen...

205 innlegg igjen.

Hva i alle dager skal jeg skrive om?

Kanskje jeg skal bli interessert i rørforsterkere?

Si et, eller annet, i enhver tråd (og hva skal jeg i såfall si)?

Ha fler og mer tanker om FrP?

Om Allah og herregud?

Tips mottas med takk, ellers er jeg redd jeg ikke klarer det.
Hvis dette er viktig for deg og det ellers er teknisk mulig kan du godt få 205 eller flere innlegg fra meg.

Om du tar deg en halvtime i ordassosiasjonstråden regner jeg med at du klarer å ordne det selv...

..eller hvorfor ikke søke om ministerplass i HFS-regjeringen? Vi har alltid behov for en ny minister, vi har plass til både deg og Pernille, og du kan få velge stilling rimelig fritt på øverste hylle... :)
 
E

Einstein

Gjest
Ja, det kunne jeg saktens gjøre. Men man kan jo bare pludre i vei i denne tråden.

Hvordan er været og livet generelt?
 
E

Einstein

Gjest
Tenkte jeg bare skulle tilføye at jeg har noen greier mellom tærne som irriterer meg noe jævli (nesten mer enn kona).

Av og til lurer jeg på hvem/hva jeg skal kvitte meg med?
 

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Innlegg
7.081
Antall liker
6
Tenkte jeg bare skulle tilføye at jeg har noen greier mellom tærne som irriterer meg noe jævli (nesten mer enn kona).

Av og til lurer jeg på hvem/hva jeg skal kvitte meg med?
Ja, forslaget om å pludre i vei i denne tråden var i grunn vel så bra... ;)

Fotsopp? Finnes vel midler mot slikt.  Lo? Vask føttene.
Om det er sånne dingser som man har mellom tærne når man maler tåneglene.. vel så er det vel på tide å fjerne dem nå sikkert...

Når du lurer på hva du skal kvitte deg med, selg forsterkeren. Så blir du opptatt med å skaffe deg en ny, og når det omsider er i boks har du glemt hvorfor du var irritert. Funker hver gang hos oss i alle fall.   ;D

Forresten, været er strålende. :) :) :)
 

Haubokk

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
23.12.2005
Innlegg
172
Antall liker
1
På den nye oppdaterte Sentralen må du passere 50.000 innlegg for å bli Hifi-freak. quote]


Det får være en grense for hvor grensen skal gå ;D
 
G

Gjestemedlem

Gjest
Det hadde jo vært morsomt med individuelle tellinger og titler i de forskjellige gruppene. I generelt kunne man med 5000 innlegg blitt Hifi-Guru mens i Off-Topic ble man Masekjerring eller Retoriker, Arkeolog under Vintage og Feilkoblet hvis man har 5000 innlegg i Kabelhjørnet
 

realist

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Innlegg
3.238
Antall liker
291
Er p.t. "Overivrig entusiast".

Hvor er det grensen til "Hifi-freak" går?

Noen som vet?
Du må eie/ha eid noe du absolutt ikke har/hadde råd til ;D
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
789
Torget vurderinger
5
Å, faen...

205 innlegg igjen.

Hva i alle dager skal jeg skrive om?

Kanskje jeg skal bli interessert i rørforsterkere?

Si et, eller annet, i enhver tråd (og hva skal jeg i såfall si)?

Ha fler og mer tanker om FrP?

Om Allah og herregud?

Tips mottas med takk, ellers er jeg redd jeg ikke klarer det.
1. Ordassosiasjonsleken: en tråd som ikke er ment for annet en å øke innleggstelleren.
2. Besvar innlegg med smileys og intet annet. Vil du si noe i tillegg lager du selvfølgelig et nytt innlegg.
3. Dobbelposting: ikke slett ett av innleggene, bare rediger det siste av dem med Edit: dobbelposting.
4. Trådene for og mot morgenfugler: fortell når du la deg, når du sto opp, om været og ikke glem å fortelle at kaffen er klar.
5. Kommenter alle bildetråder med fint, stilig, gratulerer osv.
6. Uansett hva noen skulle mene, er løsningen Solid Core, nevn dette i alle sammenhenger. Uansett relevans.

Start med disse punktene og du er godt i gang.
Trinn II, for viderekommende, tar vi på et senere tidspunkt.

Lykke til.

Edit: punkt 6 hører selvfølgelig med under trinn II.
 

Emigrant

Hi-Fi interessert
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
98
Antall liker
0
Sted
Nederland
Det hadde jo vært morsomt med individuelle tellinger og titler i de forskjellige gruppene. I generelt kunne man med 5000 innlegg blitt Hifi-Guru mens i Off-Topic ble man Masekjerring eller Retoriker, Arkeolog under Vintage og Feilkoblet hvis man har 5000 innlegg i Kabelhjørnet
og hvis man poster overalt blir man en antikk, retorisk, masete, feilkoplet hifi-guru ;)
 

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Innlegg
1.765
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
1. Ordassosiasjonsleken: en tråd som ikke er ment for annet en å øke innleggstelleren.
2. Besvar innlegg med smileys og intet annet. Vil du si noe i tillegg lager du selvfølgelig et nytt innlegg.
3. Dobbelposting: ikke slett ett av innleggene, bare rediger det siste av dem med Edit: dobbelposting.
4. Trådene for og mot morgenfugler: fortell når du la deg, når du sto opp, om været og ikke glem å fortelle at kaffen er klar.
5. Kommenter alle bildetråder med fint, stilig, gratulerer osv.
6. Uansett hva noen skulle mene, er løsningen Solid Core, nevn dette i alle sammenhenger. Uansett relevans.

Start med disse punktene og du er godt i gang.
Trinn II, for viderekommende, tar vi på et senere tidspunkt.

Lykke til.

Edit: punkt 6 hører selvfølgelig med under trinn II.

:)
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
789
Torget vurderinger
5
Trinn II: Nå har du fått litt ballast og vi går over på det som har med musikk, stereo og meningsutveksling å gjøre.

6. Uansett hva noen skulle mene, er løsningen Solid Core, nevn dette i alle sammenhenger. Uansett relevans.
7. Musikk: fortell hvilken plate du kjøpte sist, hva du lytter til i dag, og rangeringer av ulike slag slår aldri feil.
8. Vær enig. Har noen andre lagt inn en formening du synes eller tror stemmer må du ikke nøle med å si fra at du er enig. Ytterligere informasjon eller utredning er ikke nødvendig. Feks enig, helt enig, istemmer ol.
9. Vær uenig. Dette kan føre til masse motinnlegg du svare på. Det er viktig å fronte sin egen mening og ikke gi seg. Dokumentasjon av noe slag er selvfølgelig unødvendig.
10. Uttal deg gjerne om komponenter du ikke har lyttet til, men kanskje lest om. Eller enda bedre, du har hørt et annet produkt av samme merke.

Håper dette tar deg enda noen steg (innlegg) nærmere nirvana (hi-fi freak).
 

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Innlegg
1.765
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Her har vi en som har skjønt det, jamfør tips nr 2.
:D
jau måtte vel bare sette et eksempel for hvrodan ting skal gjøres for å få fart på sakene, hadde desverre ikke en dum komentar som jeg kunn lagt inn i et inlegg nummer to der menmen dette får være det inlegget da..
 

JORFIN

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2004
Innlegg
1.765
Antall liker
15
Torget vurderinger
22
Her har vi en som har skjønt det, jamfør tips nr 2.
:D
du bør forresten sjifte ut alle dine tåpelige merkekabler med grøftekabler, minst 6kv.
 

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Innlegg
3.444
Antall liker
789
Torget vurderinger
5
du bør forresten sjifte ut alle dine tåpelige merkekabler med grøftekabler, minst 6kv.
Se punkt 6. Selvfølgelig skal alle kabler være av en slik art. Jeg prøver å følge opp mine egne tips så godt jeg kan. Men må ta litt om gangen.

Du skal ha takk for at du passer på meg i hvert fall.
 
E

Einstein

Gjest
1. Ordassosiasjonsleken: en tråd som ikke er ment for annet en å øke innleggstelleren.
2. Besvar innlegg med smileys og intet annet. Vil du si noe i tillegg lager du selvfølgelig et nytt innlegg.
3. Dobbelposting: ikke slett ett av innleggene, bare rediger det siste av dem med Edit: dobbelposting.
4. Trådene for og mot morgenfugler: fortell når du la deg, når du sto opp, om været og ikke glem å fortelle at kaffen er klar.
5. Kommenter alle bildetråder med fint, stilig, gratulerer osv.
6. Uansett hva noen skulle mene, er løsningen Solid Core, nevn dette i alle sammenhenger. Uansett relevans.

Start med disse punktene og du er godt i gang.
Trinn II, for viderekommende, tar vi på et senere tidspunkt.

Lykke til.

Edit: punkt 6 hører selvfølgelig med under trinn II.
;D
 
E

Einstein

Gjest
Er det snart en ny dag slik at jeg får postet i morgenfuggeltråden.....?
 
E

Einstein

Gjest
Dæven, det virker jo! Takk for en god innføring. Nå har jeg sett lyset!
 
E

Einstein

Gjest
Tøft!

Jeg kan faktisk ha en diskusjon gående med meg selv!

Se en annen vei gutter og jenter (til andre og mer interessante tråder)!

La meg være i fred i denne.

Jeg har funnet veien mot stjernene.....monolog.
 
E

Einstein

Gjest
I dag fant jeg faktisk ut at Stan Ridgway har skapt et lite mesterverk med "Walking home alone".
 
Topp Bunn