Hva står det på de da?Det var feil på Høyre/venstre høytaler anvisningen, og det er ingenting feil på hodetelefonene mine.
Hei, Espen.Tresko, audiogrammer som du får hos utført hos legen går ikke lenger enn til 8KHz, da man regner dette som nok til å oppfatte tale.
Skal jeg tro på Koss-headsettet mitt, hører jeg omtrent til 17,9 KHz. Må guffe på litt på slutten der for å høre det da Hørselstapet har jo sine fordeler - når man kommer under 15625 Hz som øvre høreterskel, slipper man den teite pipelyden fra 50 Hz TV-apparater :Dette var for dårleg. Eg høyrer 16 kHz etter testplata mi.....for 3 år sidan høyrde eg 17...alderdomen trugar!
Så lenge du spiller rene CD-plater, er alt over 22,05 KHz bortkastaSkulle vært artig å hørt hvor mye av penga for supertweeterne mine (går opp til 50Mhz) som er bortkastet :
Tro meg, du hører 1k.Klarte ikke 1k, men alle de andre. Etter dette og spørsmålene skulle jeg muligens ha et problem.
Hvis du påstår at det aldri virker som om andre mumler er det etter min mening et tegn på at du hører dårlig, ikke bra.
Jeg stoler heller på audiometritesten jeg tok i 2003 som sier at alt er i skjønneste orden.
HÆ? HVA SA DU?Dette med mumling....det er nok bare ungdomen i dag. vakke noen som mumla før i tida....
50Mhz... Vel, da ville jeg vel heller bekymret meg for om de når langt nok ned i frekvens enn langt nok opp....Skulle vært artig å hørt hvor mye av penga for supertweeterne mine (går opp til 50Mhz) som er bortkastet :