Hvor handler dere plastcover til LP-platene?

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Antall liker
1.285
Torget vurderinger
10
Jeg kjøpte plastcover og innerposer fra Svalander.se for vel et år siden. Disse plastcoverene er passe stive og solide synes jeg.

K.H.

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.03.2005
Antall liker
1.285
Torget vurderinger
10
PearlJam skrev:
K.H. skrev:
Jeg kjøpte plastcover og innerposer fra Svalander.se for vel et år siden. Disse plastcoverene er passe stive og solide synes jeg.
Den PVC utgaven i linken under er akkurat hva jeg er ute etter. Må man betale toll om man handler for over 200 kroner også fra Sverige?

Toll og MVA som ved import ellers, ja.
http://www.svalander.se/vinyl/sleeves.htm

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hva med en samlebestilling for å kunne presse pris?skulle hatt noen selv....6kr stk på dippern

PearlJam

Hi-Fi interessert
Ble medlem
16.08.2007
Antall liker
0
ixos_76 skrev:
Hva med en samlebestilling for å kunne presse pris?skulle hatt noen selv....6kr stk på dippern
Ser de selger for 5 kroner stk på tiger men de har ikke på lager.

PearlJam

Hi-Fi interessert
Ble medlem
16.08.2007
Antall liker
0

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
De til utbrett(gatefold som de heter) er egentlig ikke noe gode,coveret sklir inni(ryggen på coveret sklir utover på mine i allefall) jeg kommer til å heretter bruke plast m sveiset kant til utbrettcoverne også fremfor gatefold,så får jeg heller ta ut coveret for studering(mine er fra big dipper) men de andre coverne jeg har kjøpt der,er veldig gode,så jeg tror det er selve konstruksjonen på disse coverne som er problemet.

Topp Bunn