|
ELFA?Anonym skrev:Hvis man ikke vil handle av Motron, hvor kjøper man enklest quad KT88 av ok kvalitet til en rimelig pris?
jeg handlet nettopp to slike quads via ebay av godkjente forhandlere av de respektive rørene jeg bestillte, her er du da dekket av ebays kjøper garanti hvis det skulle opstå noe som helst problemerAnonym skrev:Hvis man ikke vil handle av Motron, hvor kjøper man enklest quad KT88 av ok kvalitet til en rimelig pris?
Regner med at du mener http://www.hifistasjonen.no/index.php?/hifi/Produkter/Annet/RoerSonny skrev:
"Motron" sliter også litt med helsa og er bl.a av den grunn ikke så lett tilgjengelig en periode, sa han på messa i Horten, så man får smøre seg med litt tålmodighet og vente på at han kommer sterkere tilbakeSteinkare skrev:Trodde e-mail var et medium som kunne brukes!
I og med at det finnes en e-mail adresse hos Motron, må man vel forvente at den blir benyttet?
takk for alle forslag. Skal ha tak i noen par 12b4a.....
ikke alle som har tålmodighet til flere måneders ventingmusicus skrev:"Motron" sliter også litt med helsa og er bl.a av den grunn ikke så lett tilgjengelig en periode, sa han på messa i Horten, så man får smøre seg med litt tålmodighet og vente på at han kommer sterkere tilbakeSteinkare skrev:Trodde e-mail var et medium som kunne brukes!
I og med at det finnes en e-mail adresse hos Motron, må man vel forvente at den blir benyttet?
mvh
Jeg kan skaffe 12B4 typer, men du maa vente til nermere jul foer jeg kan levere.Steinkare skrev:Trodde e-mail var et medium som kunne brukes!
Har du hørt om Ebay?. Ellers kan du google Jim McShane. som er en anerjent dealer av rørAnonym skrev:Hvis man ikke vil handle av Motron, hvor kjøper man enklest quad KT88 av ok kvalitet til en rimelig pris?