Jeg har bare brukt Motron når jeg har kjøpt rør. Når det gjelder ECC83, så har jeg et tips på gode rør: Golden Dragon Trustworthy. Lyder som NOS-rør, men er nyproduserte og vesentlig billigere. Jeg bruker disse i RIAAen min.
Johan-Kr
Jepp, trustworthyness is king.Her bruker jeg konsekvent Motron,litt dyrere men du vet hva du får
mvh
Veldig trygt og greit herfra: Onlineshop HomeJeg er på utkikk etter et par med ecc83 rør og et ecc82 rør til en pre. Noen som vet av noen som forhandler rør til en fornuftig pris ?
Eller bruker de fleste bare e-bay ?
Nå ble jeg nysgjerrig, er ikke så mange norske forhandlere av rør. Dårlig erfaring med noen?Likevel er det ikke alle norske forhandlere som er til å stole på...
Har også brukt disse med god erfaringJeg har handlet med disse, alt etter som(pris/utvalg). Alle har levert god kvalitet!
tube depot og tubestore er kjempe raske med sending! De andre har ofte sjelden og meget gode rør!
Welcome to TubeDepot.com!
tctubes.com vintage vacuum tubes - Search
https://www.tubeworld.com/index_high.htm
www.thetubestore.com - Your online source for amplifier tubes!
Jeg har opplevd å betale, men ikke få varer ja.Nå ble jeg nysgjerrig, er ikke så mange norske forhandlere av rør. Dårlig erfaring med noen?
Mvh.....mj...
Derfor holder jeg meg til de jeg har nevnt tidligere.Her bruker jeg konsekvent Motron,litt dyrere men du vet hva du får
mvh
Tro meg, her har det vært mange telefonsamtaler. Alle uten misforståelser.Noen ganger kan en telefon være oppklarende.
Spesielt når språket ikke er noen utfordring.
Tja. Hvis du vet hva du skal ha.dersom en handler nye rør er jo gitarbuler et sted å begynne?
Vel… utstyrsnevroser og rulling av rør er kjente begrep også der i gården, selv om fokus på lyden riktignok er litt annerledes (gjengivelse av instrument kontra musikk i 2 kanaler, og "break-up" – eller "vreng" vs. "clean" – preferanser).Tja. Hvis du vet hva du skal ha.
Min viten om den bransjen er at de ikke nettopp er opptatt av HiFi og kvalitetsrør.