|
Samme erfaring har jeg gjort, også bestilt i fra Elusive. Problemet med å bestille i fra USA er at dersom det er feil på plata, som det faktisk av og til er, så må du betale frakten selv (minus 5$) dersom du vil bytte. Da blir det fryktelig dyrt.Voff skrev:Acoustic sounds eller Elusive disc.
Ellers har jeg ikke vært så begeistret for Mofis senere vinylutgivelser....
Ber du Elusive spesielt om å prise slik at du slipper moms eller...?OivindS skrev:De leverer det aller meste og når jeg regner på totalkostnaden inkl frakt, så er den omtrent det samme som i fra Elusive, selv om Elusive "priser" varene slik at jeg unngår moms.
Jeg har kjøpt litt Speakers Corner fra britiske www.diversevinyl.comFZ skrev:Kjøper dere Speakers Corner plater fra Elusive også. Jeg tok med noen av dem, men det er jo ikke akkurat den korteste veien fra Tyskland via USA..........
+1 Helt enig. Bruker nå kun Elusive. Blir en pakke i ny og ne med vinyl (hovedesaklig MoFi).FZ skrev:Det tok bare 9 dager fra Elusive og hit. Hentet 17 skiver på postkontoret i dag. Vesentlig Classic og Speakers Corner + noen MoFi.
Pakket etter alle kunstens regler og kom helt ubeskadiget fram.
Elusive anbefales på det varmeste fra FZ's hule også![]()