Hvor kjøper dere vinyl

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Ikke så mye mer å si enn det som står i overskriften.
Tenker helst på nytt, og ikke brukt.
Slå dere løs :)
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Takk gutta.
Skal forresten en tur til Oslo i neste uke, så hvis dere vet om noen lp-butikker som kan være verdt å vippe innom så si gjerne ifra.
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Nytt kjøper jeg ganske sjelden. Men noe har de hos Dipper og Ringstrøm.
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Kan godt tusle rundt i bruktsjapper også
 

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Innlegg
2.774
Antall liker
510
Sted
Stockholm
Neseblod Records i Rhatkes gt. 7 har STOORT utvalg i metall!! ;D
 

argh

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.04.2006
Innlegg
716
Antall liker
0
Lite brukt - veldig bra
Nå har jeg drukket litt, men hvis du er i Farsund
Så svipp innom en tur :)
Hyggelig at du vurderer vinyl, trodde du var mere inne i cd


Mvh,
Terje
 

PatSharpX

Overivrig entusiast
Ble medlem
04.01.2006
Innlegg
558
Antall liker
100
Sted
Oslo
Til nå har jeg kjøpt brukt fra qxl.no og lett på loftet etter gamle godsaker :)
 

MaKi

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2005
Innlegg
3.990
Antall liker
231
Torget vurderinger
4
Yo Thomas

Mange gode forslag her, ikke så mye å tilføye, annet enn at førstkommende lørdag er det platemesse i Tønsberg, rett utenfor collecting music sine lokaler på farmannstorvet.
 

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Innlegg
3.454
Antall liker
2.681
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Var i Oslo forrige uke, men fikk ikke tid til å lete fram nye råkk & råll... Det va litt nedtur, men fikk svidd av en høvding på Big Dipper...
 

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Da var du jo ikke langt unna...R&R ligger nede ved Grensen,ikke lant unna domkjerka,mellom grensen og Karl johan....oppå bakketoppen,så til venstre...når du står i Grensen...HI fi klubben har en avd.litt lengre ned i Grensen,og Stereofil er der..i grensen 9....det er hifigata si det ;D

ellers var jeg innnom thegarden.no
i går i Tønsberg,den beste vinylsjappa jeg har vært i noen gang....mye bra,fine nettsider og,gutta er hyggelige og sender..ikke siste gang jeg har handla der gitt. ;D,ellers finner jeg mye gosaker på r&r men det tar tid å lete der da,det er jo bare å hive seg ned i de forrykende flotte møblene hvis beina blir trøtte ;D ;D
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
Takk for mange gode tips. Spesiellt linken til Zomby var jo super.

Hvis dere samtidig har et par gode ideer om lp-utgivelser i samme sjanger som pagan minds, cornerstone, jorn etc etc, så er jo alt perfekt :)

Tror det kan bli en fin tur. Fruen skal til Oslo for å jobbe (nyåpning av stormberg konseptbutikk) så jeg og guttungen dilter etter. Perfekt med litt plate-shopping og hifi-glaning når mammaen er på jobb :)
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
argh skrev:
Lite brukt - veldig bra
Nå har jeg drukket litt, men hvis du er i Farsund
Så svipp innom en tur :)
Hyggelig at du vurderer vinyl, trodde du var mere inne i cd


Mvh,
Terje
Takker. Gir beskjed jeg.
Har vurdert vinyl ganske lenge faktisk, men de rimelige spillerne har desverre ikke gitt meg noe særlig. Hadde en nad555, men det var bare pynt IMO.
Nå kan endelig kontoen gi grønt lys for en spiller som jeg vet gir meg det jeg vil.
Riaa kommer litt senere. Bruker den som er innebygd i forsterkeren til å begynne med (nakamichi amp1) så blir det nok en lehmann etterhvert. Eller muligens sugden.
 

yasman

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.10.2006
Innlegg
1.705
Antall liker
298
Sted
Grenland
Torget vurderinger
13
thomand skrev:
argh skrev:
Lite brukt - veldig bra
Nå har jeg drukket litt, men hvis du er i Farsund
Så svipp innom en tur :)
Hyggelig at du vurderer vinyl, trodde du var mere inne i cd


Mvh,
Terje
Takker. Gir beskjed jeg.
Har vurdert vinyl ganske lenge faktisk, men de rimelige spillerne har desverre ikke gitt meg noe særlig. Hadde en nad555, men det var bare pynt IMO.
Nå kan endelig kontoen gi grønt lys for en spiller som jeg vet gir meg det jeg vil.
Riaa kommer litt senere. Bruker den som er innebygd i forsterkeren til å begynne med (nakamichi amp1) så blir det nok en lehmann etterhvert. Eller muligens sugden.
aqousticsounds.com
 

Alas

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.01.2004
Innlegg
209
Antall liker
2
Hei. Jeg vet at Sven Zachariassen (Audio Media) i Bergen selger LP'er. Og han har veldig mye bra, veldig mye!

Eneste ulempen er at han ikke er så veldig billig, men mye av det han har er verdt prisen og vel så det. Tror man kan få tilsendt hele katalogen på mail og bare bestille det en har lyst på.

Mvh
 

joaredge

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.08.2005
Innlegg
320
Antall liker
3
Halveis offtopic... noen som kjenner til bruktsjapper i drammensområdet som selger/kjøper vinyl og tegneserier? Har ett lass med blader jeg ikke har hjerte til og kaste, og ikke får mere enn 100kroner for på finn.no
 
Topp Bunn