Utmerket utgangspunkt for en "Ut i vår hage"-episode.mteinum skrev:20-30. Det er deg og meg her inne ;D
Joda, men ingen vet hvem som klikker på en av kasuskategoriene i avstemningen. Man kan til og med hevde at man kun har ett i innlegget, men stemme ærlig allikevel.Elektron skrev:Det er vel så som så med anonymiteten etter en tid her inne
LMC skrev:LMC holder
;D ;D Har u vært på konjakken nå rolfozzy?rolfozzy skrev:Holder det, Jan.
Ikke sant Rozzy?
Joda Rolf, holder lenge det.
Enig du også, Fozzy?
Ja for faen.
Hadde vi ikke en som het Nick Kersaw e.l. også da ?coolbiz skrev:skal vi se..
- Nick Cave
- Nick Drake
- Nick Curran
- Nick Lowe
- Steve Nicks
= 5 stk.
Litt tidlig for denslags, Destiny.Destiny skrev:;D ;D Har u vært på konjakken nå rolfozzy?rolfozzy skrev:Holder det, Jan.
Ikke sant Rozzy?
Joda Rolf, holder lenge det.
Enig du også, Fozzy?
Ja for faen.
Destiny..
Ikke for alle, og ulike varianter finnes. Noen holder seg med 2 nick som backer hverandre opp, andre med 2 som krangler seg i mellom. Sikkert ikke mange, men de finnes. Priceless.johnnygrandis skrev:Holder det ikke med 1 stykk altså ?
De som har 3 nick stemmer vel 3 ganger også, så da er det vel ikke så galt som det ser ut som.totte skrev:Oppsummering etter drøyt 100 stemmer: Overraskende mange med 3 eller fler.
Det hadde vært veldig gjevt om noen multinickere hadde stått frem.
En artig variant er å ta seg ekstranick som er til forveksling likt andres nick: Valentin, Smorte_25, Per_Olson, OMP, LMS, orsso. Avatarene bør også være identiske.65finger skrev:1 nick,vurderer et til 64finger som bare skal være slem
Men snart vil karakteren "Narsboer" dukke opp, med speilvendt avatar og et ekstremt behov for anerkjennelse av erfaringene sine. "Narsboer" vil blande sammen bits og bytes, analog og digital, ruter og server, osv. Og omdømmet til HFSere med liktklingende nick vil synke som en stein.marsboer skrev:marsboer - the one and only. På alle forum jeg deltar, også ved online spilling og tilsvarende.
Marsboer er av en eller annen grunn alltid ledig
Hva diskuterer dere daBrasse skrev:Eg har Brasse, J.Rasmussen, Miles, FredrikH og larry.
Diskuterer skjeldan med meg sjølv.