Hvorfor det?169 visninger og 46 svar ? Kom igjen folkens.. !
Man kan jo bare svare en gang, selv om man er inne og kikker flere hundre ganger :-/.169 visninger og 46 svar ? Kom igjen folkens.. !
Jo,da greit det.. men sammenlignet med " Antall plater i forhold til kostnad på avspillingsutstyr" under hifi-gen. var responsen noe skuffende.Man kan jo bare svare en gang, selv om man er inne og kikker flere hundre ganger :-/.
Fordi responsen var dårlig kanskje ??Hvorfor det?
ca 1 tenker jeg.. så lenge vi snakker om vinyl i alle fall.. En vinyl enhet = 1 plateHvor mange singler går det på en LP??
Det har kanskje noe å gjøre med at denne avstemmingen har blitt gjennomført tidligere!?? :-/ Og derav mkII.Jo,da greit det.. men sammenlignet med " Antall plater i forhold til kostnad på avspillingsutstyr" under hifi-gen. var responsen noe skuffende.
Prosentene blir nok riktig, men skalaen er ikke lineær..Tror ikke prosentsatsen blir helt riktig.......gapet blir for stort mellom 400 og 5000...... !
Forøvrig ligger jeg på 1200 skiver og 150 Vinyl.....
Mvh,
MK1 ble gjennomført og avsluttet på ca 10min.. fordi skalaen ble betydelig endret.Det har kanskje noe å gjøre med at denne avstemmingen har blitt gjennomført tidligere!?? :-/ Og derav mkII.
Står skiver med leverpostei også i boka di..........Prosentene blir nok riktig, men skalaen er ikke lineær..
Pirk, pirk Nå er det vinyl vi helst kaller skiver altså.. ja eller jeg da i alle fall.. Altså i min bok er cd plater akkurat så vidt godkjent som skiver, mens vinyl er opphavet til utrykket.
Nei ! Startkjeks med gulost derimot !Står skiver med leverpostei også i boka di..........
8)
OK. Da er dette faktisk mkIII . Samme avstemmingen ble gjort for ca. et halvt år siden, mener jeg. Men for all del, la oss telle en gang til ;D. Jeg ligger forresten på ca. 1200 cd'er og 100+ vinyl!?MK1 ble gjennomført og avsluttet på ca 10min.. fordi skalaen ble betydelig endret.
Inponerende samling med AC/DC og ikke mindst Black Sabbath og Ozzy.. rock onJeg har rundt 2 500 klassiske plater, og ca 2 000 pop/rock. Detaljene finner dere forøvrig her:
www.hogemark.no