Hvor mener dere vi skal gjøre HI FI innkjøpenene

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Antall liker
18
Re: Hvor mener dere vi skal gjøre HI FI innkjøpene

Dallaz:
Det er slik man skal behandle alle kunder, topp karakter til Hallvar Rostad.!
Han kan behandle mennesker uansett om han tjener penger på dem eller ikke..

om.s:
Kan ikke være mer uenig med deg der..
Jeg forventer meg topp service om jeg handler noe å leverer tilbake pga det ikke passet meg eller min smak, eller om jeg bruker en del penger der..
Kan ikke selgerene behandle folk likt, om han tjener penger der å da eller ikke, så har han virkelig MYE å lære.!
Da tenker jeg som så:
Oki, han var bare ute etter pengene mine, altså så gir han blaffen i om jeg ble fornøyd eller ikke, jaja, da var det siste gangen jeg handlet der.. Kan han ikke behandle meg på lik linje med alle andre, så har ikke jeg noe der å gjøre..

T

timc

Gjest

Jeg må si jeg ikke kjenner igjen kritikken av NAT. Er den forhandler jeg stoler mest på, utenom meg selv da ;)

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo

Det høres ut som han er en virkelig entusiast, og sånne skulle det vært flere av.

Tar virkelig av hatten for vedkommende, hvis det du skriver er sant, og vil ønske han alt godt i fremtiden, og så klart litt penger på kontoen 8).

Jeg må bare skryte litt av Hallvar Rostad i Norsk Hifi Center. Servicen der er bare helt utrolig. Jeg har fått lånt alt jeg har ønsket der, og det beste av alt, han kjører det hjem på døra. Selv om jeg bare låner. Ofte kommer han sent på kvelden. Har inntrykk av at han står på hele dagen for å hjelpe folk til å få mest mulig ut av anleggene sine. En skikkelig entusiast!

Naturligvis har dette resultert i handel hos NHC for min del. De har mange spennende produkter, ikke alle står på nettsidene. Det beste er å ringe.

O

om.s

Gjest

om.s:
Kan ikke være mer uenig med deg der..
Jeg forventer meg topp service om jeg handler noe å leverer tilbake pga det ikke passet meg eller min smak, eller om jeg bruker en del penger der..
Kan ikke selgerene behandle folk likt, om han tjener penger der å da eller ikke, så har han virkelig MYE å lære.!
Da tenker jeg som så:
Oki, han var bare ute etter pengene mine, altså så gir han blaffen i om jeg ble fornøyd eller ikke, jaja, da var det siste gangen jeg handlet der.. Kan han ikke behandle meg på lik linje med alle andre, så har ikke jeg noe der å gjøre..
Se det i sammenhengen jeg nevnte, det finnes vel knapt noen bransjer det det snakkes så mye og handles mindre enn nettopp i HiFi, selvsagt skal man behandle kundene bra og likt, det var heller ikke mitt poeng, det jeg påpekte var at man ved f.eks ett enkelt kjøp av en kabel til 5K ikke skal forvente formye om dette er det eneste man handler der, den kabelen kan kunden ha snakket i mange timer om før en handel, da blir ikke fortjeneste ikke så stor, og det er en vanskelig men viktig avgjørelse selger tar.
Jeg har som passiv deltager observert nettopp dette, at en "kunde" kommer og bruker time etter time på å bestemme seg/prute på kjøpet, meget liten sum, alle kunder er ikke gode kunder, og kunden har ikke alltid rett...

mvh

O

om.s

Gjest

Jeg må si jeg ikke kjenner igjen kritikken av NAT. Er den forhandler jeg stoler mest på, utenom meg selv da ;)
Ett viktig poeng, de fleste kommer til ett punkt der det er snakk om nettopp, tillit!!og den bygges over tid....

mvh

Fush

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.01.2006
Antall liker
1

Jeg har også bare gode erfaringer med NAT. Tok som ny kunde kontakt med dem for å kjøpe et par billige satelitthøyttalere nylig, og har ingenting å utsette på hverken responstid eller service.

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Antall liker
49
Sted
Oslo

Forsatt ikke gjort julehandelen?

Topp Bunn