Diverse Hvordan ble kvitt katt?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    Det finnes til og med mennesker som sitter pal i en stol og hører på rare lyder som kommer ut av noen firkantede bokser.
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Jeg liker både katter og hunder og trives i deres selskap. Vil ikke ta på meg ansvaret så jeg kommer ikke til å skaffe meg en. Har vokst opp med katter så jeg liker dem spesielt. Jeg er litt mer selektiv når det kommer til hunder. Når det kommer til hunder så er jeg mer splittet. Jeg liker schaefere og fuglehunder, ærlige og greie dyr, jeg stoler ikke en meter på en Rotweiler eller en Bullterrier, pudler og dachser er for gneldrete, favoritten er nok en Border Collie, men jeg kunne ikke gitt den et godt liv slik jeg lever, synes Dobbermanner og Ridgebacker er steike stilige men de er for viderekomne, så skulle jeg hatt en hund så tror jeg jeg hadde landet på en smart og fin terrier av noe slag.

    .. eller en gullfisk. Det er jo lettere tross alt.

    ,, eller hva het det igjen, en Tamagotchi?

    ... ja tror det må bli en slik.
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.561
    Antall liker
    13.023
    Var i Østmarka på tur i dag med samboeren og vi tok med oss ene hunden til foreldrene hennes på tur. En annen hund vi møtte var vel hissig og reiv seg løs, dama som hadde den unnskyldte seg med at hun "prøvde å holde igjen" men "hunden var for sterk". Vi tipset henne om å vurdere en hund hun faktisk var i stand til å holde i båndet. Var fint og oversiktelig, kunne se hverandre på hundre meters avstand så det burde ikke komme som noen overraskelse at hunden hennes ble hissig.
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.539
    Antall liker
    27.477
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Var i Østmarka på tur i dag med samboeren og vi tok med oss ene hunden til foreldrene hennes på tur. En annen hund vi møtte var vel hissig og reiv seg løs, dama som hadde den unnskyldte seg med at hun "prøvde å holde igjen" men "hunden var for sterk". Vi tipset henne om å vurdere en hund hun faktisk var i stand til å holde i båndet. Var fint og oversiktelig, kunne se hverandre på hundre meters avstand så det burde ikke komme som noen overraskelse at hunden hennes ble hissig.
    -Det finnes t.o.m. hundeliner med belte som man fester rundt livet for å forhindre slikt. Forbannet uting å gå på tur med en hund som man ikke har kontroll på.

    Mvh
     

    Voff

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.11.2006
    Innlegg
    10.994
    Antall liker
    8.165
    Torget vurderinger
    1
    Hvorfor ikke slippe hundene løs. la de gå fritt
    Mest fordi de kan være en fare for folk. Kjøtere kan drepe barn om de får det for seg. Rotweilere og slike er jo lov å eie i Norge. Var det bare pudler og chihuahuaer var det neppe så vesentlig.
    I min barndom gikk hundene fri. Løsbikkjer overalt. Vi slapp ut bikkja når den ville ut.
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.030
    Antall liker
    9.310
    Noen underlige skapninger, disse kattene. Gamlefar (17 år) her i huset er overbevist om at matskål er tom når han ser bunnen av den og gir meg tydelig beskjed om at det er på tide med påfyll. Med å se bunnen menes en åpning på 1x1 mm. Fyller jeg en spiseskje mat i skålen gafler han i seg maten med god apetitt.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn