hvordan "trikse" med innlegg?

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
hei folkens !

nå har jeg passert 100 innlegg på dette forumet ( langt i fra alle har vært særlig saklige :) ). men som den data-analfabeten jeg er, har jeg ikke fått til å sette "personlig preg" på innlegene som vises. som f.eks liste opp komponentene jeg bruker for tiden nederst, og legge inn div. tekst/bilder etc. det er ikke alltid jeg Digger dette forumet :)

mvh. s.
 

General8

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.07.2005
Innlegg
644
Antall liker
0
hei folkens !

nå har jeg passert 100 innlegg på dette forumet ( langt i fra alle har vært særlig saklige :) ). men som den data-analfabeten jeg er, har jeg ikke fått til å sette "personlig preg" på innlegene som vises. som f.eks liste opp komponentene jeg bruker for tiden nederst, og legge inn div. tekst/bilder etc. det er ikke alltid jeg Digger dette forumet :)

mvh. s.
Hei jeg er i samme båt som deg ang. pc- bruk..
Dette med undertekst bryr meg ikke stort, men det hadde vært kjekt å kunne utnytte systemet bedre.. Feks: legge inn bilder..

Mye av tiden min her inne er når jeg er på jobb.. Altså tidsfordriv.. :D
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.148
Torget vurderinger
7
Under nicket ditt står det "vis profil". Klikk der. I neste vindu oppe til høyre klikker du "rediger".
"Personlig tekst" er det som står under nicket i venstre side.
"Signatur" er det som står under hvert innlegg. F.eks der mange, som f.eks meg, ramser opp anlegget.
Lykke til
 

mikefish

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.01.2005
Innlegg
4.960
Antall liker
517
hei !

var det ikke vanskligere enn dette :)

takk Thomand !
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
hei !

var det ikke vanskligere enn dette :)

takk Thomand !
Hei!
Alt er "lett" når en kan det, og i motsatt tilfelle kan selv det enkleste
fortone seg vanskelig nok ;)
Mvh.KW
 

x250

Overivrig entusiast
Ble medlem
29.01.2006
Innlegg
758
Antall liker
12
Sted
porsgrunn
HA HA kan ta deg i handa jeg å har hatt data i et par tre månder ja data hvar vel kansje å ta i fikk en pentium 2 av en kammerat så jeg kommer jo på nett da .men må vel passe meg for riksantikvaren
 

Audio Art

Bransjeaktør
Ble medlem
29.11.2004
Innlegg
618
Antall liker
190
Torget vurderinger
2
Re: hvordan "trikse" med innlegg

HA HA kan ta deg i handa jeg å har hatt data i et par tre månder ja data hvar vel kansje å ta i fikk en pentium 2 av en kammerat så jeg kommer jo på nett da .men må vel passe meg for riksantikvaren
Nå har vel du god hjelp også ;D ;)
 
Topp Bunn