På 90-tallet satt jeg mye oppe om natten og så Visjon Norge, New World Chanel, Livets Ords TV-kanal etc. Det var var også sterkt, og på en tid da man var så ung at man fortsatt ble overrasket over hva som finnes der ute. Men etter en samlet vurdering tror jeg jeg setter "eat da poo poo" enda høyere enn alt jeg så der.ErosLoveking skrev:Dessverre har noen tydeligvis foretatt en storopprydning på verdensveven og fjernet innslag med det svenske ekteparet Maria og Steffan Hallman, som presterte storveis tvunderholdning på kanalen Visjon Norge. Sto ikke mye tilbake for negrene i afrika.
Det er liberalt å tillate slikt.Slubbert skrev:^ Idiot, dette er jo så antiliberalt som det går an. Søkke, så mye dumt det går an å si...
Birdman skrev:Etter å ha sett dette har jeg bestemt meg for å ikke bli homo. Denne avgjørelsen er endelig!
Hvor nær venn??! :emotikon skrev:Birdman skrev:Etter å ha sett dette har jeg bestemt meg for å ikke bli homo. Denne avgjørelsen er endelig!
Det sa en nær venn av meg også i nærmere 40 år, gift og med tre barn- nå spiller han på det andre laget - tror han spiller spiss....
Nær nok til at vi også deler seng ved anledning...... :-*Birdman skrev:Hvor nær venn??! :emotikon skrev:Birdman skrev:Etter å ha sett dette har jeg bestemt meg for å ikke bli homo. Denne avgjørelsen er endelig!
Det sa en nær venn av meg også i nærmere 40 år, gift og med tre barn- nå spiller han på det andre laget - tror han spiller spiss....
Du er mot ytringsfrihet, greit, du er verre enn pastoren.Gjest skrev:Det er liberalt å tillate slikt.
ErosLoveking skrev:Dessverre har noen tydeligvis foretatt en storopprydning på verdensveven og fjernet innslag med det svenske ekteparet Maria og Steffan Hallman, som presterte storveis tvunderholdning på kanalen Visjon Norge. Sto ikke mye tilbake for negrene i afrika.
negrene i afrika er i r o n i s k . Jeg er ikke av den typen som slenger rundt meg med "neger" i hytt og pine. Vet ikke helt hva du ikke liker......pstraums skrev:Jeg liker ikke denne! (utevet i rødt, under) .. Og jeg er samtidig også temmelig sikker på at vi HELT sikkert kunne sett noe pinlig likt dette på et "hvilket som helst" bedehus e.l. i ei bygd nær Kristiansand eller Volda eller 1000 andre steder (for den saks skyld) her til lands også... ..
ErosLoveking skrev:Dessverre har noen tydeligvis foretatt en storopprydning på verdensveven og fjernet innslag med det svenske ekteparet Maria og Steffan Hallman, som presterte storveis tvunderholdning på kanalen Visjon Norge. Sto ikke mye tilbake for negrene i afrika.
ErosLoveking skrev:negrene i afrika er i r o n i s k . Jeg er ikke av den typen som slenger rundt meg med "neger" i hytt og pine. Vet ikke helt hva du ikke liker......pstraums skrev:Jeg liker ikke denne! (utevet i rødt, under) .. Og jeg er samtidig også temmelig sikker på at vi HELT sikkert kunne sett noe pinlig likt dette på et "hvilket som helst" bedehus e.l. i ei bygd nær Kristiansand eller Volda eller 1000 andre steder (for den saks skyld) her til lands også... ..
Jeg er helt sikker på at du finner verre eksempler blant besteborgerlige hvite hallelujakamerater.
Ikke enig. I dette miljøet dominerer fløtekake og wienerbrød. Poo poo har neppe noen sjanse her.pstraums skrev:Og jeg er samtidig også temmelig sikker på at vi HELT sikkert kunne sett noe pinlig likt dette på et "hvilket som helst" bedehus e.l. i ei bygd nær Kristiansand eller Volda eller 1000 andre steder (for den saks skyld) her til lands også... ..
Godt poeng etter mitt syn.Birdman skrev:Kanskje hvis man kunne latt være å tabubelegge så mange egentlig nøytrale ord, så hadde det ikke blitt blåst så ofte i rasismetrompeten.
Makes no sense whatsoever. Du sier at en ekstremt antiliberal ytring viser at liberalismen har motbydelige sider og begrunner dette med at liberalismen tillater slike ytringer. Hvis du ikke vil tillate slike ytringer er du åpenbart mot ytringsfrihet.Gjest skrev:Mot ytringsfrihet? Hvor tar du det fra? Tema for tråden og videoen er hvorfor de ikke ønske homser i Uganda. Det er det jeg forholder meg til.
Mente ikke Gjest bare at å smøre poo-poo all over the place for så å spise det (eller slikke det i seg "like ice cream") er motbydelig, og dette med at det er en side (eller et utslag) av liberalismen var vel mer ment som en vittighet?Slubbert skrev:Makes no sense whatsoever. Du sier at en ekstremt antiliberal ytring viser at liberalismen har motbydelige sider og begrunner dette med at liberalismen tillater slike ytringer. Hvis du ikke vil tillate slike ytringer er du åpenbart mot ytringsfrihet.Gjest skrev:Mot ytringsfrihet? Hvor tar du det fra? Tema for tråden og videoen er hvorfor de ikke ønske homser i Uganda. Det er det jeg forholder meg til.