Hvorfor de ikke ønsker homser i Uganda

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Se & lær.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
Dessverre har noen tydeligvis foretatt en storopprydning på verdensveven og fjernet innslag med det svenske ekteparet Maria og Steffan Hallman, som presterte storveis tvunderholdning på kanalen Visjon Norge. Sto ikke mye tilbake for negrene i afrika.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
ErosLoveking skrev:
Dessverre har noen tydeligvis foretatt en storopprydning på verdensveven og fjernet innslag med det svenske ekteparet Maria og Steffan Hallman, som presterte storveis tvunderholdning på kanalen Visjon Norge. Sto ikke mye tilbake for negrene i afrika.
På 90-tallet satt jeg mye oppe om natten og så Visjon Norge, New World Chanel, Livets Ords TV-kanal etc. Det var var også sterkt, og på en tid da man var så ung at man fortsatt ble overrasket over hva som finnes der ute. Men etter en samlet vurdering tror jeg jeg setter "eat da poo poo" enda høyere enn alt jeg så der.

Edit: Men Hallmans tror jeg aldri jeg fikk med meg, og ville satt pris på å få se dem om det er mulig.

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
873
ÆSJ!

Liberalisme har noen motbydelige sider...

S

Slubbert

Gjest
^ Idiot, dette er jo så antiliberalt som det går an. Søkke, så mye dumt det går an å si...

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
873
Slubbert skrev:
^ Idiot, dette er jo så antiliberalt som det går an. Søkke, så mye dumt det går an å si...
Det er liberalt å tillate slikt.

På språket kjenner man folk!

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.05.2009
Antall liker
160
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke visste at homser har et så eksotisk kosthold.. ;D

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Etter å ha sett dette har jeg bestemt meg for å ikke bli homo. Denne avgjørelsen er endelig!

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.998
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Birdman skrev:
Etter å ha sett dette har jeg bestemt meg for å ikke bli homo. Denne avgjørelsen er endelig!
;)

Det sa en nær venn av meg også i nærmere 40 år, gift og med tre barn- nå spiller han på det andre laget - tror han spiller spiss....

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
emotikon skrev:
Birdman skrev:
;)

Det sa en nær venn av meg også i nærmere 40 år, gift og med tre barn- nå spiller han på det andre laget - tror han spiller spiss....
Hvor nær venn??! ::)

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.998
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Birdman skrev:
emotikon skrev:
Birdman skrev:
;)

Hvor nær venn??! ::)
Nær nok til at vi også deler seng ved anledning...... :-*

Neida, men vi hadde mye rart for oss i ungdommen på diverse fest og spilleturer rundt om i Norges land- Brass Band er moro!
Knakende grei kar- enda.

btw:
Svogeren min var homofob med stor H- før han fikk sønnen sin. Nå er han også i sving på kjøkkenet og kan ta oppvask etc. Griller asparges gjør han jammen også. Til og med et glass vin kan bytte plass med den sedvanlige boksen øl...
Mulig det er det som skal til for å bli kvitt slike komplekser- men for noen er det vel ikke håp uansett fødsler....

S

Slubbert

Gjest
Gjest skrev:
Det er liberalt å tillate slikt.
Du er mot ytringsfrihet, greit, du er verre enn pastoren.

Eller er det poo poo-eating du sikter til?

Gjest.

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.09.2006
Antall liker
873
Mot ytringsfrihet? Hvor tar du det fra? Tema for tråden og videoen er hvorfor de ikke ønske homser i Uganda. Det er det jeg forholder meg til.

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Jeg liker ikke denne! (utevet i rødt, under) .. Og jeg er samtidig også temmelig sikker på at vi HELT sikkert kunne sett noe pinlig likt dette på et "hvilket som helst" bedehus e.l. i ei bygd nær Kristiansand eller Volda eller 1000 andre steder (for den saks skyld) her til lands også... :) ..

ErosLoveking skrev:

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
pstraums skrev:
Jeg liker ikke denne! (utevet i rødt, under) .. Og jeg er samtidig også temmelig sikker på at vi HELT sikkert kunne sett noe pinlig likt dette på et "hvilket som helst" bedehus e.l. i ei bygd nær Kristiansand eller Volda eller 1000 andre steder (for den saks skyld) her til lands også... :) ..

ErosLoveking skrev:
negrene i afrika er i r o n i s k . Jeg er ikke av den typen som slenger rundt meg med "neger" i hytt og pine. Vet ikke helt hva du ikke liker......

Jeg er helt sikker på at du finner verre eksempler blant besteborgerlige hvite hallelujakamerater.

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
Enig meg deg, men det er et ord vi lett kan kvitte oss med, dersom vi gidder, og mange gjetter ikke at det er ironisk når det brukes som i dette tilfellet. No biggie Eros, jeg bare mener man gjerne kan droppe å bruke dette ordet da det finnes andre ord som beskriver det samme uten å såre/fornærme/irritere andre (greitt hifisentralen er kanskje ikke OVERREPRESENTERT av folk som tar seg personlig nær av slikt, men ... jeg er sikker på at du skjønner hva jeg mener) :-[

ErosLoveking skrev:
pstraums skrev:

ErosLoveking skrev:
negrene i afrika er i r o n i s k . Jeg er ikke av den typen som slenger rundt meg med "neger" i hytt og pine. Vet ikke helt hva du ikke liker......

Jeg er helt sikker på at du finner verre eksempler blant besteborgerlige hvite hallelujakamerater.

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.05.2009
Antall liker
160
pstraums skrev:
Og jeg er samtidig også temmelig sikker på at vi HELT sikkert kunne sett noe pinlig likt dette på et "hvilket som helst" bedehus e.l. i ei bygd nær Kristiansand eller Volda eller 1000 andre steder (for den saks skyld) her til lands også... :) ..
Ikke enig. I dette miljøet dominerer fløtekake og wienerbrød. Poo poo har neppe noen sjanse her.

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Kanskje hvis man kunne latt være å tabubelegge så mange egentlig nøytrale ord, så hadde det ikke blitt blåst så ofte i rasismetrompeten.

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.998
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Birdman skrev:
Kanskje hvis man kunne latt være å tabubelegge så mange egentlig nøytrale ord, så hadde det ikke blitt blåst så ofte i rasismetrompeten.
Godt poeng etter mitt syn.

S

Slubbert

Gjest
Gjest skrev:
Mot ytringsfrihet? Hvor tar du det fra? Tema for tråden og videoen er hvorfor de ikke ønske homser i Uganda. Det er det jeg forholder meg til.
Makes no sense whatsoever. Du sier at en ekstremt antiliberal ytring viser at liberalismen har motbydelige sider og begrunner dette med at liberalismen tillater slike ytringer. Hvis du ikke vil tillate slike ytringer er du åpenbart mot ytringsfrihet.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Slubbert skrev:
Gjest skrev:
Makes no sense whatsoever. Du sier at en ekstremt antiliberal ytring viser at liberalismen har motbydelige sider og begrunner dette med at liberalismen tillater slike ytringer. Hvis du ikke vil tillate slike ytringer er du åpenbart mot ytringsfrihet.
Mente ikke Gjest bare at å smøre poo-poo all over the place for så å spise det (eller slikke det i seg "like ice cream") er motbydelig, og dette med at det er en side (eller et utslag) av liberalismen var vel mer ment som en vittighet?

S

Slubbert

Gjest
^ Mulig det var pastoren han er på linje med, fikk ikke noe svar på det.

Topp Bunn