Aurora
Æresmedlem
Neei... egentlig ikke, men jeg opplever det ofte utenfor hjemmet.....
Litt vel bredt innringet frekvensområde?Det er primært bassen du bør jobbe med. Har en del å hente på integrering og kapasitet(spesielt midbass)
Resten er jo veldig bra, men skal en være veldig pirkete så opplevde jeg mellomtonen noe for fremskutt. Damestemmer ble litt pågående på noe.
Mulig dette området har skylden Vis vedlegget 759191 .
God oppsummert, er i grunn helt enig. Tar vegg for vegg og prøver meg frem, føler det er en hår fin balanse så bruker tiden. Tenkte å prøve noen tubs i hjørnet så får jeg se hva det gjør med bassen, men det er nok vanskelig å få dempet bassen godt nok. 2 stk basstårn er optimalt, men blir litt drøyt.Det er primært bassen du bør jobbe med. Har en del å hente på integrering og kapasitet(spesielt midbass)
Resten er jo veldig bra, men skal en være veldig pirkete så opplevde jeg mellomtonen noe for fremskutt. Damestemmer ble litt pågående på noe.
Mulig dette området har skylden Vis vedlegget 759191 .
Er det noen regler for hvor bredt en kan ringe inn? jeg snakker om fremskutt mellomtone, og 300 Hz til 2kHz er mellomtone i min verden
Ja enig med det som dere begge sier, en fremskutt mellomtone er det nok, men som Ymir poengterer den kan også med rette analysereEr det noen regler for hvor bredt en kan ringe inn? jeg snakker om fremskutt mellomtone, og 300 Hz til 2kHz er mellomtone i min verden
Tja, du fremhevet damestemmer spesielt.Er det noen regler for hvor bredt en kan ringe inn? jeg snakker om fremskutt mellomtone, og 300 Hz til 2kHz er mellomtone i min verden