HY-rackene til Solidsteel mottar 'Product of the Year Award'

hy-poty.PNG


HY-serien er Solidsteel sin rimeligste rack i Hyperspike kategorien.
Hele omtalen kan leses her: Solidsteel Hyperspike HY-4 Equipment Rack Review

Her er gjeldende listepriser (etter forestående prisreduksjon):
HY-2: NOK 13 000,-
HY-3: NOK 19 500,-
HY-4: NOK 24 700,-

Forhandlere: Gjallarhorn Audio, Norsk Audio Teknikk og Renaissance Audio.


img_8311__large_full.jpg
 

Kommentarer

nat

Bransjeaktør
Ble medlem
28.11.2002
Innlegg
1.540
Antall liker
3.431
Torget vurderinger
6
Fantastiske flotte rack for dem som ønsker det lille ekstra uten å måtte betale for mye!
 

Corison

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.07.2015
Innlegg
123
Antall liker
281
Virkelig flotte rack. Etter å ha saumfart markedet når det gjelder rack, så er det nettopp Solidsteel sine som jeg liker best. Elegant, solid og sannsynligvis en god hørbar lydforbedring. Bør kunne komme gjennom den tøffeste testen av dem alle også (WAF).

Dette merket står pt øverst på min ønskeliste når rack skal kjøpes.
 

Corison

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
30.07.2015
Innlegg
123
Antall liker
281
Fikk nylig Solidsteel HW 3L levert på døren. Trengte ett pent og funksjonelt rack som tok seg bra ut i stuen og ett hvor jeg kunne flytte mine dyrebare komponenter til mellomhyllen og få ett renere visuelt uttrykk med tom topp hylle. Første gang jeg har kjøpt ett "lydprodukt" uten noen forventinger på lydforbedring. Det positive sjokket kom raskt. Tror ikke helt det jeg hører, men dette funker og det er ikke heller subtilt forbeholdt de med gullører og livlig fantasi. Alt henger virkelig sammen med alt.
 

Informasjon om bruker

Gjallarhorn Audio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.623
Link til alle artikler
212
Gjallarhorn Audio sine annonser
Bransjenyheter
Besøk oss på Oslo HiFi Show nå i helgen

Besøk oss på Oslo HiFi Show nå i helgen

  • 0
Vi har intet mindre enn 6 Norgeslanseringer under Oslo HiFi Show nå i helgen. Du finner oss på rom 106 og 108 i første etasje. Under kan du se hvilke produkter det er Norgespremiere på. Velkommen...
Fortsett
Bransjenyheter
Gjallarhorn lanserer franske B.audio i Norge

Gjallarhorn lanserer franske B.audio i Norge

  • 5
B.audio er et forholdsvis nystartet firma, men de har i løpet av kort tid blitt anerkjent for sitt gode design og høye lydkvalitet. Firmaet ble grunnlagt i 2016 av brødrene Cédric og Sébastien...
Fortsett
Bransjenyheter
Sveitsiske Stenheim endelig i Norge

Sveitsiske Stenheim endelig i Norge

  • 10
Varemerket Stenheim ble etablert i 2010 av fem elektronikkingeniører som tidligere hadde jobbet i det sveitsiske high-end firmaet Goldmund. Deres første høyttaler, Alumine, ble lansert i 2011...
Fortsett
Bransjenyheter
Gjallarhorn showroom holder stengt i romjulen

Gjallarhorn showroom holder stengt i romjulen

  • 6
Vi lar julefreden senke seg og holder vårt showroom stengt i romjulen. Men vår nettbutikk vil være betjent og det vil fremdeles være mulig å hente varer på vår adresse ved kjøp eller hjemlån i...
Fortsett
Bransjenyheter
Juletilbud på Harbeth (-25%)

Juletilbud på Harbeth (-25%)

  • 0
Det blir juletilbud på Harbeth ut desember for å få ned vår lagerbeholdning. Alt av modeller, bortsett fra toppmodellen, er på lager i de fleste finisher. Merk at tilbudet om 25% rabatt på...
Fortsett
Bransjenyheter
Juletilbud på SPEC (-25%)

Juletilbud på SPEC (-25%)

  • 0
Vi kjører juletilbud på SPEC i hele desember ved å tilby 25% rabatt på alle produktene som befinner seg på lager. SPEC sine integrerte forsterkere er unike klasse D forsterkere med lav effekt...
Fortsett
Topp Bunn