Hypex DLCP Opphør av produksjon

Elmer

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.08.2009
Innlegg
1.944
Antall liker
2.193
Da har hypex meldt stopp av produksjon av DLCP. Eller End Of Life (EOL) som det heter på nynorsk. Siste frist for bestilling er 01.01.2020. De kjører adjøtilbud hvor man får SMPS og fjernkontroll på kjøpet ved bestilling av et DLCP+addon Board. Ser ikke ut som om det er noe nytt produkt i kjømda for DIY folket. De har kommet med noen moduler, som er tilpassa MP serien forsterkere, men kun OEM de og.

https://www.diyclassd.com/product/dlcp/16

En bekjent av meg fikk ut både fingeren og kredittkortet, han bestilte samtidig dette riktig snaisne kabinettet fra Ghent Audio. Ferdig tilpassede kabellengder og alle huller er på plass samt utgangsmodul følger med. Rene legosettet. Ingen lodding. Ikke helt billig. Men frakten er "gratis".... . Det var hans julepresang til seg sjøl.

ghentaudio --- DLCP-Pro DIY Case-Kit for Hypex DLCP Platform

Dr E
 
Sist redigert:

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
13.509
Antall liker
9.253
Sted
Østfold
Torget vurderinger
19
Jeg er ikke så glad i å jobbe med metall, liker lukten av tre mye bedre:) Men når kabinettene er så fine til den prisen så er det nærmest så det begynner å klø i hele kroppen. Forstår godt at kameraten handlet dette som julegave. Harde pakker er best;)
 

Elmer

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.08.2009
Innlegg
1.944
Antall liker
2.193
Jeg er nok ikke helt uskyldig i hans innkjøp.Han har telt på noen knapper en lang stund. Ringte han en kveld når jeg så dette for litt sia. Da hadde han vært på julebord.... . Done !

Dr E
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.500
Antall liker
6.873
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Jeg har en DLCP fra før, men har egentlig bruk for en til, så da var det bare å dra plastikken...

Johan-Kr
 
Topp Bunn