I en stall med utsikt

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Brasse skrev:
    Roberten skrev:
    65finger skrev:
    Jeg skal pokker ta meg ha noen bilbilder i min tråd også.
    ;D Uten sidestykke den rareste bilen jeg har sett i 2010. Slikt liker vi !

Selv har jeg begynt å føle det som et savn at jeg aldri har eid moped. Aldri. Jeg vurderer derfor å kjøpe meg en Tempo Corvette og starte min egen motorsykkelklubb, eller autovelociped som det jo egentlig heter. Ond Moped blir i så fall navnet, så skjønner alle at jeg lever på kant av loven og ikke går av veien for å vise det. Bad to the bone ! I hvert fall så lenge det ikke er fare for skrubbsår eller rift i dongerien.
    Sogndals råeste moped var en djævel av en Yamaha. Skilta var spraylakkert: Føkk the law.
    Hadde en tempo fighter med pappskilt i ungdommen. var en djævel til å sno meg rundt bommer med ordensmakten på hjul

Vedlegg

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    impulse skrev:
    Men en slik bil må både vaskes, stelles og ha regelmessige verkstedbesøk, noe som burde fortelle deg at det ikke er noe du nødvendigvis er tjent med å trakte etter..... ;) ;D
    Jeg som har årskort i vaskehallen på stasjonen ved radiumhospitalet og har svart belte i mekking! faen må ansette en dude til å ta vare på bilen. Hakke råd :'(

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    HCS skrev:
    impulse skrev:
    Klassisk sekstitalls-Lancia, Finger. En slik som inspektør Morse faktisk kjørte i de første bøkene...
    Jepp, impulse... Er en Lancia Flavia Coupe Iniezione 1967 ...62k så er den din 65finger... Vakker bil rett og slett....
    Fristende! men et blikk på den møkkete og vanskjøttede rotta er nok til å ane katastrofen som hadde kommet :'(

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    65finger skrev:
    impulse skrev:
    Men en slik bil må både vaskes, stelles og ha regelmessige verkstedbesøk, noe som burde fortelle deg at det ikke er noe du nødvendigvis er tjent med å trakte etter..... ;) ;D
    Jeg som har årskort i vaskehallen på stasjonen ved radiumhospitalet og har svart belte i mekking! faen må ansette en dude til å ta vare på bilen. Hakke råd :'(

Det er ikke nok å være innehaver av et årskort i vaskehallen, Finger. Trikset er å bruke det. Der er det vel litt igjen før du oppfyller det kravet, for å si det sånn. Svartrotta kommer snart på EUs "Biohazard"-liste, spør du meg.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    impulse skrev:
    65finger skrev:
    impulse skrev:

Det er ikke nok å være innehaver av et årskort i vaskehallen, Finger. Trikset er å bruke det. Der er det vel litt igjen før du oppfyller det kravet, for å si det sånn. Svartrotta kommer snart på EUs "Biohazard"-liste, spør du meg.
    må vel innrømme at jeg er ikke egnet til å eie klassiske sportsbiler fra italia eller england. det er sikkert

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Hørte den siste Eelsplaten hos Roberten i går. Den var superbra og skal inn i stallen

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Takk for i går, Fingern !
    Fingeren sitter fortsatt på plass ?

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Var nedom Birkelunden en tur. Og hva fant jeg der? Jovisst!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Såret blådde som ville helvete i natt. Har fått stripset det og bandage. Sengen var full av blod i dag tidlig.
    Skal aldri ha en slik ubrukelig gjenstand i stallen Brasse

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Sati. Håper det gror skikkelig og at du ikke får noen varige men.

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Fant noen små dråper på kjøkkenskapet og høyttaleren også. Hardcore.

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Hardt skadet? Blodsprut på Brasses kjøkkenskap og høyttaler, senga full av blod... jøss, mann..snakker vi amputasjon??

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    impulse skrev:
    Hardt skadet? Blodsprut på Brasses kjøkkenskap og høyttaler, senga full av blod... jøss, mann..snakker vi amputasjon??
    Virker som det ikke blir noe betennelse så jeg kan vel med stolthet kalle meg 65finger og ikke det ydmykende 64finger. Så beinet i fingeren så det er dypt. Men pytt det var snakk om høytalere som trengte min hjelp

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Og høyttaleren fikk jo såpass dårlig samvittighet at den bokstavelig smalt på plass som et pistolskudd.
    Kniven, derimot, eier ikke skam i livet.

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Håper det går bra med finger'n. Men dette må jo gi creed i DIY miljøet.
    Når du nå har fått battlescars after loudspeaker repairs ;D ;D
    Det er ikke tvil 65finger stiger på DIY rankingen.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Brasse skrev:
    Og høyttaleren fikk jo såpass dårlig samvittighet at den bokstavelig smalt på plass som et pistolskudd.
    Kniven, derimot, eier ikke skam i livet.
    Den er kastet ut av kåken i skam og lever et usikkert gateliv?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Nikko03 skrev:
    Håper det går bra med finger'n. Men dette må jo gi creed i DIY miljøet.
    Når du nå har fått battlescars after loudspeaker repairs ;D ;D
    Det er ikke tvil 65finger stiger på DIY rankingen.
    DIY miljøet ser med en blanding av frykt og dyp respekt når en arrete og gretten 65finger ankommer konferansen

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Kan tenke meg det ser litt slik ut. Her er kniven byttet ut med pistol for dramatisk effekt ;D

Vedlegg

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Skyter tre stykker tilfeldig med en gang for å få oppmerksomhet fra selvhevdende DIYere

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    blodige greier med andre ord. Burde benyttet anledningen til å gitt ut singel i samme slengen, brukt blodet til noe fornuftig mener jeg.

Minner meg om et Australsk punkband fra 70-tallet, ved navn Psycho Surgeons, som ga ut en singel dynket i kublod. De ble senere til "The Lipstick Killers" og var ofta support for Radio Birdman. Gitarist Mark Taylor, er idag innehaver av en av verdens drøyeste singelsamlinger med nesten "alt" som er å regne med av US 60's garage + "alt" av australsk/canadisk, euro og UK garage/beat/freakbeat.

Dagens lille musikktrivia. ;)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    blodige greier med andre ord. Burde benyttet anledningen til å gitt ut singel i samme slengen, brukt blodet til noe fornuftig mener jeg.

Minner meg om et Australsk punkband fra 70-tallet, ved navn Psycho Surgeons, som ga ut en singel dynket i kublod. De ble senere til "The Lipstick Killers" og var ofta support for Radio Birdman. Gitarist Mark Taylor, er idag innehaver av en av verdens drøyeste singelsamlinger med nesten "alt" som er å regne med av US 60's garage + "alt" av australsk/canadisk, euro og UK garage/beat/freakbeat.

Dagens lille musikktrivia. ;)
    Takker!!! kan ikke gjøres for ofte. og du fyller opp med nye saker og sprenger overvekten

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Supert har du forsøkt? smelle på noen episoder med Startrek omgående

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Jeg kom hit men ikke lengre.
    Finner korrekt cd og tags, men får ikke skrevet til fila.

Men så! Viss jeg konverterer til Apple Lossless med MAX og bruker MusicBrainz igjen.

Bingo!

O

Oblivion

Gjest
    Brasse skrev:
    Will do. Kom tilogmed bilde i iTunes 8)
    Klart det går - men nå er det ikke wav lenger og fingern må konvertere manuelt til wav hver gang han skal legge musikk på SD kortene sine....
    Altså ingen god løsning når en har litt for mange fingre...

Med wav er det bare å lage en spilleliste og lage en "DVD" (SD kort musikk filer i wav format)...

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Aaah, ja, om dette gjelder SD-kort så stiller det seg nok annerledes.
    Jeg tenkte ikke lengre enn eget bruk :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    SD kortene bruker Wav. Selvsagt! da er behovet ikke tilstede for å konvertere. Tenkte som vanlig ikke :-[

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Her i stallen har ting gått seg til merkbart. Det har blitt et enormt mye bedre fundament i bassområdet. Det spiller mye åpnere og trommer og bass tegnes mere "riktig"

Vedlegg

impulse

Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Antall liker
    7.676
    Sted
    Hølen
    Tror jaggu vi spiller akkurat samme skiva i dag jeg, finger! Tifeldig?? Neppe. ;)

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Enda fler innstillinger ?
    Og, kan man virkelig drikke rom 13.00 i dag ? Hmm...interessant.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn