K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Svenskt band tungt influert av 60 garage med hammond orgel og hele pakka. Fengende låter. litt The monkeys vibberErosLoveking skrev:hvordan (og hva) er Whyte Seeds?
http://www.whyteseeds.com/
|
Svenskt band tungt influert av 60 garage med hammond orgel og hele pakka. Fengende låter. litt The monkeys vibberErosLoveking skrev:hvordan (og hva) er Whyte Seeds?
Veldig stort spenn stilmessig. Den låta jeg lytter til nå er mere Beatles på syreErosLoveking skrev:må sjekke med andre ord
Nå er det jaggu meg mere punk med 60talls influens65finger skrev:Veldig stort spenn stilmessig. Den låta jeg lytter til nå er mere Beatles på syreErosLoveking skrev:må sjekke med andre ord
neste fredag 05.03 er en mulighet eller 06.03 osvRoberten skrev:Tidsperspektiv ?
Jeg liker mulighetene særs godt ! Begge bør være vidåpne for min del. Saft suse, dette blir stort !65finger skrev:neste fredag 05.03 er en mulighet eller 06.03 osvRoberten skrev:Tidsperspektiv ?
Kommer hjem fra Nice med ferske trøfler, fois gras og annet som burde være en selvfølge ved slike anledningerRoberten skrev:Jeg liker mulighetene særs godt ! Begge bør være vidåpne for min del. Saft suse, dette blir stort !65finger skrev:neste fredag 05.03 er en mulighet eller 06.03 osvRoberten skrev:Tidsperspektiv ?
Tusen takk Hugh! Det verste er at jeg solgte Leicakamera mitt for noen måneder siden. Ubegripelig fjollete ting å gjøre! Nytt skal kjøpes inn. Jeg skal ta bedre bilder i nær fremtid. ErosLoveKing! du må ta deg en tur snart slik at bildene blir representativeHugh skrev:Utrolig flott og ikke minst imponerende oppsett. Legg til jævlig kul musikksmak og du er en sikker vinner. Men.... Bildene dine stinker mann. Kan du ikke få tatt noe bedre? Tråden fortjener det. Utstyret fortjener det. Stå over Tiki-bar drinker en 6 dagers periode og du har nok til et lite lekkert kamera fra Leica.
Ser naboen er behørig svinebundet for å sikre ett hyggelig banandrinketreff65finger skrev:nabosatan neste banandrinketreff
da må jeg bare sørge for ha bedre kontroll på kameraet. ;D65finger skrev:ErosLoveKing! du må ta deg en tur snart slik at bildene blir representative
Ikke tenk på kamera. Det har jeg kontroll på ;D Ananas og banan kombinert med rom er mye sunnere enn djevelgroggenErosLoveking skrev:da må jeg bare sørge for ha bedre kontroll på kameraet. ;D65finger skrev:ErosLoveKing! du må ta deg en tur snart slik at bildene blir representative
edit: siden jeg tydligvis har blitt hyperallergisk for urter, satser jeg på frukter i tiden fremover. Frukter med høyt c-vitamin moment, kombinert med foredlet sukkerør er nok tingen.
Det må til Nikko. Det må tilNikko03 skrev:Ser naboen er behørig svinebundet for å sikre ett hyggelig banandrinketreff65finger skrev:nabosatan neste banandrinketreff
godt å se denne middelalder skikken leve videre i våre dager ;D
Hva slags urterErosLoveking skrev:da må jeg bare sørge for ha bedre kontroll på kameraet. ;D65finger skrev:ErosLoveKing! du må ta deg en tur snart slik at bildene blir representative
edit: siden jeg tydligvis har blitt hyperallergisk for urter, satser jeg på frukter i tiden fremover. Frukter med høyt c-vitamin moment, kombinert med foredlet sukkerør er nok tingen.
UnderbergerHaavard skrev:Hva slags urterErosLoveking skrev:da må jeg bare sørge for ha bedre kontroll på kameraet. ;D65finger skrev:ErosLoveKing! du må ta deg en tur snart slik at bildene blir representative
Håvard
Hva slags urt er det?65finger skrev:UnderbergerHaavard skrev:Hva slags urterErosLoveking skrev:da må jeg bare sørge for ha bedre kontroll på kameraet. ;D65finger skrev:ErosLoveKing! du må ta deg en tur snart slik at bildene blir representative
Håvard
Av det flytende slagetHaavard skrev:Hva slags urt er det?65finger skrev:UnderbergerHaavard skrev:Hva slags urterErosLoveking skrev:da må jeg bare sørge for ha bedre kontroll på kameraet. ;D65finger skrev:ErosLoveKing! du må ta deg en tur snart slik at bildene blir representative
Håvard
;D ;D ;D ;D
Håvard
frokost, lunch og middag. Blid som en sol!ErosLoveking skrev:Underberg
The beneficial effect of Underberg is the result of the potency of selected aromatic herbs from 43 countries worldwide after a good meal.
:![]()
den er loggført!!Roberten skrev:Og den 20/3 skal vi se denne fantastiske karen her ;D
hvilken eplebok?Roberten skrev:Gode ting !
Jeg er endelig oppsatt med eplebok igjen, så nå er det Bloody Hollies på sengen. Behagelige 4 grader på soverommet. Lykke.
alubody?Roberten skrev:En helt plain sak med 4gb ram, fant ut at det ikke var vits med noe mer all den tid jeg bare bruker den til surfing og musikk. Holdt på å kjøpe meg en Macbook Air, men fant ut at det kanskje kan være kjekt med muligheten til å brenne plastplater, selv om jeg kan gjøre det fra Mac minien. Ikke helt sikker på om jeg valgte rett, Air var snerten som fy.
Ok jeg er en skapeplenerdRoberten skrev:Jøje meg, så teknisk anlagt du skulle være i kveld da![]()
Tja...si det. Den er hvit, dramatisk mindre plastfølelse enn den forrige, men jeg mistenker at det bare er Pro som har aluminium chassis ?