I en stall med utsikt

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Sannsynligvis ikke det verste skapet man kan befinne seg i det :)

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    aah! blir misunnelig så absolutt.
    Ikke meg i mot å sitte ved en fortauscafe med et glass god pastis og noe friskt skummende fra det lokale bryggeri.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Hoi ! Det blir noget ganske annet ja.
    Selv overveier jeg muligheten for å gå i dvale frem til begynnelsen av april.

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    Roberten skrev:
    vinteren er så absolutt sterkt overvurdert, hypet og for spesielt interesserte.
    Fordelen er at det er mange timer mørkt ute, og en fin unskyldning for mange timer med musikk inne.

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Vinteren er fin den, men det får jo være måte på. 3 måneder med 25cm snø og 9 måneder med sommer hadde vært en mer levelig ordning.

Mange timer med musikk er av det gode, jeg må bare jobbe litt med oppfatningen min av at musikk ledsages så forbasket godt av alkohol på fredagskveldene. Alternativt må Vinmonopolet ha lengre åpningstider på lørdager, slik at jeg ikke må knekke meg ut av sofaen for å få fanget rom og andre livsnødvendigheter før 15.00.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    det blir en behagelig avveksling fra det overvurderte vintereventyret her i landet. Skal jobbe noen timer der nede men det blir nok av tid til å slurpe alk og god mat. Markedet i Nice på mandag har et godt utvalg av klassisk. Skal jeg plukke med noen titler til dere Eros og Roberten.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    ErosLoveking skrev:
    Roberten skrev:
    vinteren er så absolutt sterkt overvurdert, hypet og for spesielt interesserte.
    Fordelen er at det er mange timer mørkt ute, og en fin unskyldning for mange timer med musikk inne.
    Helt enig! jeg trives godt innendørs foran anlegget om sommeren også. Uteaktiviter kan det bli mye av og den typen aktiviteter er sterkt hypet

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Hyllene mine inneholder ikke vinyl som er flybåren fra Nice, det må jo være et storslått tilskudd til heimen, så den muligheten tar jeg gjerne i mot.

Om du sender meg et elektronisk pip inneholdende kontonr kan jeg sende deg noen elektroniske euro.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Hyllene mine inneholder ikke vinyl som er flybåren fra Nice, det må jo være et storslått tilskudd til heimen, så den muligheten tar jeg gjerne i mot.

Om du sender meg et elektronisk pip inneholdende kontonr kan jeg sende deg noen elektroniske euro.
    betrakt det som en gave!

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    22 i solen 16 i skyggen. Det er vår! i morgen er det marked og vinyljakt

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Det hørtes alldeles fortreffelig ut ! Her jeg sitter på kjøkkenet og ser ut på all snøen som har kommet i helgen kan jeg ikke annet enn å tenke at du har valgt helt rett sted å oppholde deg :)

Vår og vinyljakt, det er helt fata morgana her jeg sitter.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Det hørtes alldeles fortreffelig ut ! Her jeg sitter på kjøkkenet og ser ut på all snøen som har kommet i helgen kan jeg ikke annet enn å tenke at du har valgt helt rett sted å oppholde deg :)

Det var en god følelse å rusle rund i byen i solen. Ta en øl ute på en kafe og i det hele tatt gå uten en haug av vinterklær

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Ser at du velger vår i syden fremfor å trakke seg gjennom halvmetere med snø, tog til Lørenskog, buss, mer snø, hifi-messe, Egon-burger, mer snø og mer buss på ein søndag.

Messa hadde et knippe så grensesprengende nedturer at det var verdt inngangsbilletten alene.
    Og til Roberten, viss du lurte, det var ikke en eneste vinylspiller der. Og den eneste vinylen du fikk kjøpt var fra Kirkelig Kulturverksted.

Ser frem til banandrinker i Stallen. Med god lyd og godt selskap!

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    65finger skrev:
    Roberten skrev:

Det var en god følelse å rusle rund i byen i solen. Ta en øl ute på en kafe og i det hele tatt gå uten en haug av vinterklær
    Å sitte ute og nyte en øl fremstår som den reneste science fiction i all sin skjønnhet.
    Dersom denne 'våren' som du kaller den blir populær her i Oslo også skal jeg sannelig bruke den for alt den er verdt !

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Brasse skrev:
    Ser at du velger vår i syden fremfor å trakke seg gjennom halvmetere med snø, tog til Lørenskog, buss, mer snø, hifi-messe, Egon-burger, mer snø og mer buss på ein søndag.

Messa hadde et knippe så grensesprengende nedturer at det var verdt inngangsbilletten alene.
    Og til Roberten, viss du lurte, det var ikke en eneste vinylspiller der. Og den eneste vinylen du fikk kjøpt var fra Kirkelig Kulturverksted.

Ser frem til banandrinker i Stallen. Med god lyd og godt selskap!
    det ser jeg også frem til bananacoladas i mengder

Vedlegg

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    65finger skrev:
    Roberten skrev:

Å sitte ute og nyte en øl fremstår som den reneste science fiction i all sin skjønnhet.
    Dersom denne 'våren' som du kaller den blir populær her i Oslo også skal jeg sannelig bruke den for alt den er verdt !
    virker somdet er en bratt bakke frem til vår i Oslo :(

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Her i Nice har man vært på marked i dag. jaktet vinyl. Uten de helt store resultater. klassiskgubben deltok ikke i dag så det ble ikke noe handel. Forøvrig var det et godt utvalg av gamle reklameplakater og skilt. Handlet ikke og angrer på det nå. ble noen øl i solen som plaster på såret

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    65finger skrev:
    Her i Nice har man vært på marked i dag. jaktet vinyl. Uten de helt store resultater. klassiskgubben deltok ikke i dag så det ble ikke noe handel. Forøvrig var det et godt utvalg av gamle reklameplakater og skilt. Handlet ikke og angrer på det nå. ble noen øl i solen som plaster på såret
    Skal ta en runde på noen gode bruktbutikker og sjekke om det er noget kjøpbart

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Bra plaster :)
    Du klarer å nyte livet sånn passe selv om du savner snø og sur vind ?

EDIT: hvaslags reklameplakater og skilt snakker vi om ?

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Bra plaster :)
    Du klarer å nyte livet sånn passe selv om du savner snø og sur vind ?

EDIT: hvaslags reklameplakater og skilt snakker vi om ?
    Mye ting fra 30-40 tallet Champagne, ølmerker og annet som har hengt på restauranter og barer. Vespa, Citroen. barberhøvler. vesker og det meste. 30-60 tallet i mengder

Roberten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2008
    Antall liker
    1.541
    Snasent. Skjønner at du angrer litt på at det ikke ble innkjøp, men det er kanskje ikke det mest praktiske å dra med seg i flyvemaskiner ?

Jeg har begynt på monsterprosjektet det er å skanne inn vinylen i Delicious Library. Never ending story, men da slipper jeg forhåpentligvis altfor mange dubletter i fremtiden + at jeg kan bruke den opp mot forsikringsselskapet, på tide med en skikkelig forsikring på greiene.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Roberten skrev:
    Snasent. Skjønner at du angrer litt på at det ikke ble innkjøp, men det er kanskje ikke det mest praktiske å dra med seg i flyvemaskiner ?

Jeg har begynt på monsterprosjektet det er å skanne inn vinylen i Delicious Library. Never ending story, men da slipper jeg forhåpentligvis altfor mange dubletter i fremtiden + at jeg kan bruke den opp mot forsikringsselskapet, på tide med en skikkelig forsikring på greiene.
    Det tilbudet kan man fråtse i senere. Lurt å ha arkiv på vinylen

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Koser deg i Nice skjønner jeg :) godt at noen slipper unna snø kaoset her hjemme for en stund.
    Gleder meg på dine vegne :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Nikko03 skrev:
    Koser deg i Nice skjønner jeg :) godt at noen slipper unna snø kaoset her hjemme for en stund.
    Gleder meg på dine vegne :)
    Takk Nikko!! det er digg! selv om jeg jobber noen timer hver dag

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    Ja sånn kan det gå når man koster på seg utdanning i ungdommen :)
    En annen tulling jeg veit om har måka ett tonn med snø og hakka is for å sette opp ett 35m langt verandarekkverk, og reiste hjem for å spise grandis ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Nikko03 skrev:
    En annen tulling jeg veit om har måka ett tonn med snø og hakka is for å sette opp ett 35m langt verandarekkverk, og reiste hjem for å spise grandis ;D
    Hverdagen består av enkel kjip norsk mat uansett men det er digg å kjøre løpet her nede

Nikko03

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Antall liker
    2.925
    Torget vurderinger
    3
    65finger skrev:
    Nikko03 skrev:
    Hverdagen består av enkel kjip norsk mat uansett men det er digg å kjøre løpet her nede
    Det skjønner jeg innmari godt og det er deg vell undt :)

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    31.533
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Torget vurderinger
    1
    Kos deg i Nice finger'n
    Med nokk mengder champis kan man også ramla omkull :eek: pass opp ::)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    cash 63 skrev:
    Kos deg i Nice finger'n
    Med nokk mengder champis kan man også ramla omkull :eek: pass opp ::)
    Takk cash! må opp av bingen 0730 og jobbe fra 0800 så det stopper ved 2300 tiden :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Nikko03 skrev:
    65finger skrev:
    Nikko03 skrev:
    Det skjønner jeg innmari godt og det er deg vell undt :)
    takk for det Nikko :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    The Stranglers er et favorittband og denne sangen passer jo veldig bra når jeg er i Nice

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn