|
Ser frem til det!!Milenko skrev:Skikkelig spennende, med minnebrikke avspilling.
Det skjer mye fremover. Nye høytalere Dipoler AMTbaserte hele veien ,kommer ogsåMilenko skrev:Må si at det er et kjempespennende anlegg på gang her, utrolig tøft med prototyper og upløyd mark.
Gleder meg til å følge tråden videre.![]()
Jepp! effektforsterker er sendt til oppgradering også 8)Amademus skrev:Blir spennende![]()
Så nå om dagen sitter du og plystrer/synger i dusjen ?65finger skrev:Jepp! effektforsterker er sendt til oppgradering også 8)Amademus skrev:Blir spennende![]()
Låner en Jfet klasseA 2 watterJanR skrev:Så nå om dagen sitter du og plystrer/synger i dusjen ?65finger skrev:Jepp! effektforsterker er sendt til oppgradering også 8)Amademus skrev:Blir spennende![]()
/jan
Nå begynner det å ligne noe, effektmessig65finger skrev:Låner en Jfet klasseA 2 watterJanR skrev:Så nå om dagen sitter du og plystrer/synger i dusjen ?65finger skrev:Jepp! effektforsterker er sendt til oppgradering også 8)Amademus skrev:Blir spennende![]()
/jan
Laveffekt i motsettning til foreksempel BHO og Rolfozzy som har svære høyeffekttrinnJanR skrev:Nå begynner det å ligne noe, effektmessig65finger skrev:Låner en Jfet klasseA 2 watterJanR skrev:Så nå om dagen sitter du og plystrer/synger i dusjen ?65finger skrev:Jepp! effektforsterker er sendt til oppgradering også 8)Amademus skrev:Blir spennende![]()
/jan
/jan
Kan jo se det sånn, du (og lille meg) bruker det vi har av effekt. Mens de andre sitter der med masse effekt de ikke får brukt, bortkastet :65finger skrev:Laveffekt i motsettning til foreksempel BHO og Rolfozzy som har svære høyeffekttrinnJanR skrev:Nå begynner det å ligne noe, effektmessig65finger skrev:Låner en Jfet klasseA 2 watterJanR skrev:Så nå om dagen sitter du og plystrer/synger i dusjen ?65finger skrev:Jepp! effektforsterker er sendt til oppgradering også 8)Amademus skrev:Blir spennende![]()
/jan
/jan
Forferdelig, spør du meg D;65finger skrev:Eller for ikke å snakke om Meishuen 8)
Svampen grisebanker 300b-tjukken grundigJanR skrev:Forferdelig, spør du meg D;65finger skrev:Eller for ikke å snakke om Meishuen 8)
Ikke nok med at det er masse effekt, jaggu feil rør au 8)
/jan
Takk gut_man trenger det!gut_man skrev:Håper sykehus oppholdet er kortvarig og rekonvalesensen likeså! God bedring, om du trenger det![]()
bare jeg kommer ut herfra (sikkert snart) er det bare å komme. Nabosatan skal få sviErosLoveking skrev:Bummer!!
Jeg og Roberten har akkurat (inatt) snakket om å oppsøke hestelosjen over helga.
Du får slappe av mest og best mulig, så tar vi turen innom når det passer.
Nabosatan har behov for mer garagepunkrocknrolla har jeg hørt rykter om.![]()
Foretrekker sure naboer! takk JøggaJøgga skrev:Vet ikke hva som er verst, sykehus eller naboer. Best å bli ferdig med sånt.
Lykke til med begge!![]()
har tenkt tanken og funnet ut at det gjør svinet. En snedig plan. Hestehode i sengen hans må tilBrasse skrev:Naboen jobber vel ikke tilfeldigvis i kopimaskinindustrien?
Duk og gardiner er tabu i stallen. Det får være grenser!!impulse skrev:Herstehode i sengen er for italienere fra Corleone, Finger´n. Du driver med hifi.. Leave your mark, man! Små, rosa kniplingsduker og en potteplante på hver høyttaler! ;D
Jepps!! mye bedre i dag! håper jeg snart slipper utJanR skrev:Og hvordan er det med finger'n finger'n ?
Fungerer medisineringen ?
/jan
65finger skrev:Duk og gardiner er tabu i stallen. Det får være grenser!!impulse skrev:Herstehode i sengen er for italienere fra Corleone, Finger´n. Du driver med hifi.. Leave your mark, man! Små, rosa kniplingsduker og en potteplante på hver høyttaler! ;D
Stappe en død sild i den gretne kjeften hans som et kompromissimpulse skrev:65finger skrev:Duk og gardiner er tabu i stallen. Det får være grenser!!impulse skrev:Herstehode i sengen er for italienere fra Corleone, Finger´n. Du driver med hifi.. Leave your mark, man! Små, rosa kniplingsduker og en potteplante på hver høyttaler! ;D
Jeg tenkte du skulle sette dem opp hos naboen... istedet for hestehode i sengen hans. Har man ikke våknet der borte på Bærum Sykehus enda, tro?![]()
Takk Rlfozzy, er noen snasne søstre på vakt i dag. Jeg er nydusjet, påkledd og klar for litt sjekking ;Drolfozzy skrev:![]()
God bedring fingern.
Takker for fine ord HC. Virker som om ting går bedre her på infeksjonspostenHCS skrev:God bedring 65finger. Du er en av de gode gutta så håper du snart er frisk igjen
![]()
;D ;DGago skrev:ikke vær bekymret, finger.
jeg sender folk for å ta seg av deg.
![]()
hehe Takk for omtanke i kjent stil ;DGago skrev:ikke vær bekymret, finger.
jeg sender folk for å ta seg av deg.
![]()