lite rift i en finger utviklet seg fryktlig fort til en infeksjon i lymfesystemet. det er vistnok skummelt sier legene. Så jeg er innlagt og blir pumpet full av antibiotika frem til minimum tirsdagØivindJ skrev:Hvaharskjedda? ???
Takk Nikko! fikk antydninger fra legen om at jeg kan pigge herfra i morgen og gå over på piller. Hurra!Nikko03 skrev:Huffda har det satt seg en infeksjon i finger'n. Håper du blir fort bra igjen da.
God bedring![]()
Så flott da .Ting ordner seg for dem harde gutta ;D Det var jo kjempe gode nyheter.65finger skrev:Takk Nikko! fikk antydninger fra legen om at jeg kan pigge herfra i morgen og gå over på piller. Hurra!Nikko03 skrev:Huffda har det satt seg en infeksjon i finger'n. Håper du blir fort bra igjen da.
God bedring![]()
Meget presist! hadde det ikke vært for at nåla i hånda skal fores hver 4 time hadde jeg blitt herGago skrev:horisontalen med lap top på magen 24/7.
den eneste forskjellen er jo sykehuset i stedet for stallen.
og at maten blir båret frem til deg.
64finger? Takk for omtanken!emotikon skrev:Huff da- håper du slipper å skifte nick....
Prøv å se disse dagene som en liten ferie og anledning til å senke skuldrene.
God bedring ønskes herfra.![]()
dritok å være inne denne helgen! men takk Vermin!Vermin skrev:Du får ha god bedring finger'n, ikke greit det der men bedre nå enn når godværet kommer ( ;D )
Takk BanjoArne. Legen mumlet noe om at hvis ikke noe spesielt skjedde slipperjeg ut i morgen ettermiddag 8)BanjoArrne skrev:God bedring,65Finger.
Håper du blir frisk i en fei.
Skal ringe Dr.Mengele og be han holde deg noen dager extra, bare for å være sikker :65finger skrev:Takk BanjoArne. Legen mumlet noe om at hvis ikke noe spesielt skjedde slipperjeg ut i morgen ettermiddag 8)BanjoArrne skrev:God bedring,65Finger.
da blir det kakking i bakhodet og Khorn blir lastet opp på rotta og fraktet til stall. Hvor de blir stående og vansmekte lenge som straffJanR skrev:Skal ringe Dr.Mengele og be han holde deg noen dager extra, bare for å være sikker :65finger skrev:Takk BanjoArne. Legen mumlet noe om at hvis ikke noe spesielt skjedde slipperjeg ut i morgen ettermiddag 8)BanjoArrne skrev:God bedring,65Finger.
/jan
Håper du er frisk og rask til i morgen. Skal bli godt å få deg tilbake til stallen.65finger skrev:da blir det kakking i bakhodet og Khorn blir lastet opp på rotta og fraktet til stall. Hvor de blir stående og vansmekte lenge som straffJanR skrev:Skal ringe Dr.Mengele og be han holde deg noen dager extra, bare for å være sikker :65finger skrev:Takk BanjoArne. Legen mumlet noe om at hvis ikke noe spesielt skjedde slipperjeg ut i morgen ettermiddag 8)BanjoArrne skrev:God bedring,65Finger.
/jan
En gammel venn/nabo av meg måtte faktisk dra til Josef når han ble syk i Paraguay. Han lever ennåJanR skrev:Skal ringe Dr.Mengele og be han holde deg noen dager extra, bare for å være sikker :65finger skrev:Takk BanjoArne. Legen mumlet noe om at hvis ikke noe spesielt skjedde slipperjeg ut i morgen ettermiddag 8)BanjoArrne skrev:God bedring,65Finger.
/jan
Hadde jeg møtt han på legekontoret...ja da hadde jeg blitt litt nervøs gettAmademus skrev:En gammel venn/nabo av meg måtte faktisk dra til Josef når han ble syk i Paraguay. Han lever ennå![]()
Hadde jeg gjort det, hadde han ligget raskt 6 fot under, tror jeg...JanR skrev:Hadde jeg møtt han på legekontoret...ja da hadde jeg blitt litt nervøs gettAmademus skrev:En gammel venn/nabo av meg måtte faktisk dra til Josef når han ble syk i Paraguay. Han lever ennå![]()
/jan
hadde ringt Mossad!!Amademus skrev:Hadde jeg gjort det, hadde han ligget raskt 6 fot under, tror jeg...JanR skrev:Hadde jeg møtt han på legekontoret...ja da hadde jeg blitt litt nervøs gettAmademus skrev:En gammel venn/nabo av meg måtte faktisk dra til Josef når han ble syk i Paraguay. Han lever ennå![]()
/jan
men tror det er for sent, han døde av alderdom (etter hva jeg har hørt) det svinet...65finger skrev:hadde ringt Mossad!!Amademus skrev:Hadde jeg gjort det, hadde han ligget raskt 6 fot under, tror jeg...JanR skrev:Hadde jeg møtt han på legekontoret...ja da hadde jeg blitt litt nervøs gettAmademus skrev:En gammel venn/nabo av meg måtte faktisk dra til Josef når han ble syk i Paraguay. Han lever ennå![]()
/jan
dessverre!!!Amademus skrev:men tror det er for sent, han døde av alderdom (etter hva jeg har hørt) det svinet...65finger skrev:hadde ringt Mossad!!Amademus skrev:Hadde jeg gjort det, hadde han ligget raskt 6 fot under, tror jeg...JanR skrev:Hadde jeg møtt han på legekontoret...ja da hadde jeg blitt litt nervøs gettAmademus skrev:En gammel venn/nabo av meg måtte faktisk dra til Josef når han ble syk i Paraguay. Han lever ennå![]()
/jan
Takk for det JanOlav! slipper forhåpentligvis ut i morraJanOlav skrev:Hadde ikke fått med meg at du var på sykehus finger, men du får ha god bedring!!!!![]()
Ikke noe alvorlig. De skal fjerne mandlene han's via rectum :JanOlav skrev:Hadde ikke fått med meg at du var på sykehus finger, men du får ha god bedring!!!!![]()
Gjør det vondt, Jan?JanR skrev:Ikke noe alvorlig. De skal fjerne mandlene han's via rectum :JanOlav skrev:Hadde ikke fått med meg at du var på sykehus finger, men du får ha god bedring!!!!![]()
;D
/jan
Kan jeg ikke tenke meg.rolfozzy skrev:Gjør det vondt, Jan?JanR skrev:Ikke noe alvorlig. De skal fjerne mandlene han's via rectum :JanOlav skrev:Hadde ikke fått med meg at du var på sykehus finger, men du får ha god bedring!!!!![]()
;D
/jan
Utenom at jeg jobbet på sykehus noen år er det første gang jeg er pasient! får håpe det er 45 år til neste gangrolfozzy skrev:Gjør det vondt, Jan?JanR skrev:Ikke noe alvorlig. De skal fjerne mandlene han's via rectum :JanOlav skrev:Hadde ikke fått med meg at du var på sykehus finger, men du får ha god bedring!!!!![]()
;D
/jan
uansett er det godt vi er kvitt han.JanR skrev:Sitat:
" Josef Mengele (født 16. mars 1911 i Günzburg i Tyskland, død 7. februar 1979 i Bertioga i Brasil) "
http://no.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengele
/jan
Stort mere enig blir vi nok aldri igjen.Amademus skrev:uansett er det godt vi er kvitt han.JanR skrev:Sitat:
" Josef Mengele (født 16. mars 1911 i Günzburg i Tyskland, død 7. februar 1979 i Bertioga i Brasil) "
http://no.wikipedia.org/wiki/Josef_Mengele
/jan
Takk samlanes. det er nok av mariekjeks her på sykehuset men savner anleggetsamlanes skrev:God bedring,blir ekstra kjekt å komme heimatt da,til god musikk og mariekjeks!!
Mvh.
I ren sympati skal jeg rusle ned og sette på litt musikk65finger skrev:Takk samlanes. det er nok av mariekjeks her på sykehuset men savner anleggetsamlanes skrev:God bedring,blir ekstra kjekt å komme heimatt da,til god musikk og mariekjeks!!
Mvh.
Strawbs takk!!!JanR skrev:I ren sympati skal jeg rusle ned og sette på litt musikk65finger skrev:Takk samlanes. det er nok av mariekjeks her på sykehuset men savner anleggetsamlanes skrev:God bedring,blir ekstra kjekt å komme heimatt da,til god musikk og mariekjeks!!
Mvh.
Tror det må bli litt Camel eller Strawbs på vinyl.
/jan
takker cash! fin oppgave. har kun en i hodet men får tenke litt (huff tungt)cash 63 skrev:God bedring, dette var då leit. Om du kjeder deg, her er ett litet sykehus quis. Hur mange album titler med to ord, og som
slutter på finger(s) kommer du på ?, nått og grubla på genom natten, kom på 3 selv nå.