|
So soon ???65finger skrev:Egen kurs til musikkanlegget. Gudhjælpeogtrøste for en oppgradering!!!
virker som den har kommetØivindJ skrev:So soon ???65finger skrev:Egen kurs til musikkanlegget. Gudhjælpeogtrøste for en oppgradering!!!
Bare å få tilbake den wattsterke 4 wattern nå da. Blir bra nå som det løsner hos deg![]()
4-6 grader var utmerketC. Alshus skrev:Jordbærølet er nydelig. Men det må drikkes avkjølt.
Roberten: jeg kan godt hjelpe deg med dette problemet på en så dyr måte at du aldri vil ha råd til å oppgradere til et bedre anlegg. 8)Roberten skrev:Altså.
Det er godt mulig jeg har en høne å plukke med deg. Her har jeg levd i 11 år med det samme anlegget, også begynner du på beste mafiavis å trekke i edderkoppnettet ditt slik at stua mi plutselig er fjernlagringsplass for et par H6.
Misforstå meg rett, det er jo storartet, og styrker min teori om at Sogninger er kjernekarer. Alle som en. Men det som er fanden på flatmark er at jeg nå lytter. Jeg har hørt på, spillt og hoppet til musikk i mesteparten av livet mitt, nå sitter jeg her og lytter. Fy faen. Jeg har til og med ved to anledninger sittet i stolen midt mellom høyttalerne i stedet for å ligge som et slakt på sofaen. Fy faen.
Så langt er dommen som følger. H6 spiller mye "større" og mye "klarere." Tannoyene har mer ayatollah of rock'n'rolla stuk. H6 har en avsindig kjapp bass, Tannoyene har nok mer bass.
Strålende ! Jeg liker folk som er løsningsorienterte, så her er det bare å fyre løs !Mbare skrev:Roberten: jeg kan godt hjelpe deg med dette problemet på en så dyr måte at du aldri vil ha råd til å oppgradere til et bedre anlegg. 8)Roberten skrev:Altså.
Det er godt mulig jeg har en høne å plukke med deg. Her har jeg levd i 11 år med det samme anlegget, også begynner du på beste mafiavis å trekke i edderkoppnettet ditt slik at stua mi plutselig er fjernlagringsplass for et par H6.
Misforstå meg rett, det er jo storartet, og styrker min teori om at Sogninger er kjernekarer. Alle som en. Men det som er fanden på flatmark er at jeg nå lytter. Jeg har hørt på, spillt og hoppet til musikk i mesteparten av livet mitt, nå sitter jeg her og lytter. Fy faen. Jeg har til og med ved to anledninger sittet i stolen midt mellom høyttalerne i stedet for å ligge som et slakt på sofaen. Fy faen.
Så langt er dommen som følger. H6 spiller mye "større" og mye "klarere." Tannoyene har mer ayatollah of rock'n'rolla stuk. H6 har en avsindig kjapp bass, Tannoyene har nok mer bass.
Takk for det samlanes!! Nabofandenskapet får fyre opp parafinlampa ;D Fantastisk oppgraderingsamlanes skrev:Grattis med "ny strøm" Fingern.
Må de roe dykk ned,og ikkje stikke av med all strømmen-
Tenk på stakkars naboene med syltynne tråder og blinkende lys i takt med musikken
Har trua på skikkelig strøm.
Mvh ein som sikkert kunne laget eget kraftverk av all nedbøren i kvar ein bekk på vestlandet.
La meg gjette:Mbare skrev:Roberten: jeg kan godt hjelpe deg med dette problemet på en så dyr måte at du aldri vil ha råd til å oppgradere til et bedre anlegg. 8)
Uff, angst og indre uro 8)RoDa skrev:La meg gjette:Mbare skrev:Roberten: jeg kan godt hjelpe deg med dette problemet på en så dyr måte at du aldri vil ha råd til å oppgradere til et bedre anlegg. 8)
Ta to plankehøyttalere og skyll ned med Audiolense?
::
R
Tenkte mer i retning av psykoanalytisk psykoterapi - på divan, 5 ganger i uken, a tja... 750 kroner pr. time, runda opp for hans del til 4000 kr. i uka. Sia eg bor i Fr.stad, må han sikkert gå ned i jobb for å få tid til å reise hit, da får han enda mindre penga. Så drøyt 20 000 i mnd for å gå i terapi, pluss en redusert jobbstørrelse, burde elegant kverke alle ideer om å oppgradere eller bli bitt av hi-fi basillen. Og blir det for ille, så går han tross alt i terapi, så vi får takle det derfra.RoDa skrev:La meg gjette:Mbare skrev:Roberten: jeg kan godt hjelpe deg med dette problemet på en så dyr måte at du aldri vil ha råd til å oppgradere til et bedre anlegg. 8)
Ta to plankehøyttalere og skyll ned med Audiolense?
::
R
Heller Redd Mbarna, tenker jeg.... :Mbare skrev:(For min del blir selvfølgelig pengene eg tjener gitt rett til Redd Barna. Jepp. Ingen personlige motiver her i gården).
KOS DEG! 8)65finger skrev:musikkanlegget er på oppgradering i Fagernes. Hygger meg med musikk fra laptop. Traurige greier![]()
Jo takk!! skal kjøpe en av disse med aktive HTJanOlav skrev:KOS DEG! 8)65finger skrev:musikkanlegget er på oppgradering i Fagernes. Hygger meg med musikk fra laptop. Traurige greier![]()
Verre og verre! feber på 40 grader og langt nedi i røysaimpulse skrev:Forkjøla, hører jeg. God bedring!![]()
Forsterkeri manglerAmademus skrev:40 i feber er ikke bra. Kansje ringe en lege?
Hva mangler du for å få spilt? Har kansje noe du kan låne vettu.
Goooooooooooood bedring dutten![]()
kunne jo prøve!Amademus skrev:Har en 80w integrert du kan låne!
Sees i morgen. får låne meg noen høytalerkabler ogsåAmademus skrev:svinger innom med atollen i morgen formiddag, om du er i stallen da og har lyst på litt sykehuslyd?
neste uke kan passe bra. Israeltråden orker jeg ikke å leseErosLoveking skrev:du må ikke gi deg fingern, selv om HFS har luktet ille i et par uker.![]()
![]()
du er ikke alene om å være drittlei israelske CDkabel - "debatter"
Heldigvis foregår det fortsatt positive saker på musikksidene, godtråden til Townes er et eksempel til etterfølgelse.
Fri neste uke, kanskje jeg og Roberten skal svinge innom stallen med noen frosne bananer og annet godt??![]()
Hør hør.ErosLoveking skrev:du må ikke gi deg fingern, selv om HFS har luktet ille i et par uker.![]()
![]()
du er ikke alene om å være drittlei israelske CDkabel - "debatter"
Heldigvis foregår det fortsatt positive saker på musikksidene, godtråden til Townes er et eksempel til etterfølgelse.
Plan.ErosLoveking skrev:Fri neste uke, kanskje jeg og Roberten skal svinge innom stallen med noen frosne bananer og annet godt??![]()
Takk for det rolfozzy! får holde meg unna løkhuetrådenerolfozzy skrev:Ser helst at du blir her fingern.